преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 711 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добро казино и ако влезете. Почти директно в сметката.
горещо препоръчвам.
Дейв
Good casino , and if you in. Almost direct on account .
highly recommend.
dave
Банк директно .. с моето банково приложение .. те имат всички холандски банки от там.
проверката мина добре. Имам екранна снимка, на която ми казват, че е добре. Така че да, банков превод. Но най-смешното се играе цяла вечер с банкирането. Така че им изпратих всички екранни снимки на чакащ депозит, сега те го искат отново. Вече им изпрати всичко. Те само казват, без грижи.. специален отдел. Без обяснение, нищо ... те ми дадоха 40 завъртания за лоялност (аз не правя бонуси обикновено с всички онези специални неща .. и никога не съм печелил с никакви бонуси. Така че странното е ... оплакванията от клиенти са много актуални !!! " И обикновено пиша рецензия .. но казиното не беше в списъка . Така че да видим къде свършва 🙁 ... ..
поздрави, Дейв
Bank direct .. with my banking app .. they have all the Dutch banks on there side .
they verification went ok. I have a screen shot of them telling me it was ok . So yes bank transfer . But the funny thing is played the whole eve with banking . So I sent them all the screenshots of pending deposit, now they want it again . Sent them already everything. They only say , no worries.. special department. No explanation nothing ….they gave me 40 loyalty spins ( I don’t do bonus normally with all those special things .. and I never won with any bonus . So the strange thing is … the complaints from customer are very current !!!’ And normally I write a review .. but casino was not in the list . So yeah let’s see where is ending 🙁 …..
kind regards , Dave
здравейте
само за да видя дали има печалба от €183 …. Но те не дават никакви отговори за загубен депозит.
дори на имейл нищо.
така че отново загубихме всичко!
наистина не им пука за съжаление
Hi ,
just to see if there is wining €183 …. But they don’t give any answers about lost deposit.
even on e-mail nothing .
so we lost everything again !
they really don’t care unfortunately
Казиното започва да се дразни,
Върнах малка сума (след като депозирах) само за да видя ..€89 ….това все още чака
The casino is getting irritated,
I had a small amount back ( after I deposit) just to see ..€89 ….this is still pending
Актуализация: те не дават актуализации сами по себе си … така че отново направих ..
но това е стара новина... все още има толкова много висящи. След това те питат отново всички екранни снимки. Това е като да говоря с компютър.
така че моля GuRu да погледне това казино !!!! Моля те . Не съжалявам или нищо. Актуализацията е 5 май 2023 г
Update : they don’t give updates by themselves … so again I did ..
but that’s old news ….. there are still so many pending. Then they ask again all the screenshots. It’s like talking to a computer.
so please GuRu have a look at this casino !!!! Please . No sorry or anything. Update is 5 may 2023
Радка , можеш ли все пак да разбереш дали казиното все още има право да работи или е затворено ? Те избягват всичките ми въпроси, наистина е като да говоря с компютър,
благодаря приятен ден
Radka , can you still find out if the casino is still allowed to operate or is it closed ? They avoid all my questions Abd it’s really like talking to computer,
thanks have a good day
Отначало отново става въпрос за Voltslot. Преглежда се - не знам никакви подробности, трябва да се отвори, защото сте го объркали доброволно с Volt Casino - което е затворено. 🙂
Има ли някоя от вашите публикации за 711 Casino, моля?
At first, this is all about the Voltslot again. It's under review - I don't know any details, should be opened because you mistook it willingly with Volt Casino - which is closed. 🙂
Is any of your posts about 711 Casino, please?
Да, старите, че са много добри с изплащане... Играх 711 и са много добри с изплащане и комуникация.
Yes old ones , that they are very good with payout … I played 711 and they are very good with payout and communication.
Вярвам, че помогнахте на много играчи да следят текущите ви проблеми с VoltSlot.
За всички, които се интересуват - темата е тук:
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/any-one-problems-with-volslot-casino
I believe you helped many players keep track of your current issues with VoltSlot.
For anyone interested - the thread is right here:
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/any-one-problems-with-volslot-casino
здравейте
Закрих акаунта. но моите комплименти за казиното 711 … имах някои трудности, но изплащанията са почти директно към вашата банка. Миналата седмица спечелих 1000 € Abd, мисля след 2 минути, вече в сметката. Смених казиното, защото за съжаление достигнах лимита си за хазарт от 711 … иначе нямаше да отида в другото.
така че, моля, опитайте 711casino
приятен ден
Hi ,
I closed the account . but my compliments about 711 casino … I had some struggles but there pay outs are almost directly to you’re bank . Last week I won a 1000 € Abd I think in 2 min already at account. I changed casino because unfortunately I reached my gambling limit at 711 … otherwise I wouldn’t have gone to the other .
so please try 711casino
have a great day
Здрасти!
Това е интересен момент. Само ако всички тегления бяха толкова бързи! 🙂
Също така се радвам да видя, че лимитите за хазарт работят!
Говорейки за това, срещате ли ги доста често? 🤔
Hi there!
That's an interesting point. If only all withdrawals would be so quick! 🙂
I'm also happy to see the gambling limits are working!
Speaking of which, do you meet those quite often? 🤔
Здрасти ,
да, ограниченията работят перфектно за мен! Особено в казино 711 .. също и когато искате почивка .... Играя много с пари, които мога да направя. И те също имат хубави екстри ... не съм сигурен за VIP нещо ... няма изплащане 👍
какво имаш предвид под често срещане?
Hi there ,
yes the limits are working perfect for me ! Especially at 711 casino .. also when you want a break …. I play a lot with money I can effort . And they have nice extras also … not sure about VIP sort of thing … no payout is 👍
what do you mean with meet often ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.