НачалоФорумКазина4raBet Casino - обща дискусия

4raBet Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Kiranhn
|
11 299 преглеждания 72 отговора |
|
1...3 4
sudharshansai01

Здравейте, като начало би било най-добре да разберете защо акаунтът ви е блокиран, казиното каза ли ви? Играл ли си на ротативки или нещо друго? Имате ли пари в сметката си?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro

Да имам в моя акаунт в играта

Автоматичен превод:
sudharshansai01

Господине, дайте някакъв отговор

Автоматичен превод:

Да, в сметката ми има 700 000 рубли.

4rabet казва, че акаунтът е блокиран поради неуспешна проверка

Автоматичен превод:

Да имам в моя акаунт в играта

Автоматичен превод:

Благодаря ви и би ли било възможно да отговорите на всички въпроси, които зададох?

Автоматичен превод:

Да, в сметката ми има 700 000 рубли.

4rabet казва, че акаунтът е блокиран поради неуспешна проверка

Автоматичен превод:

Да, и според жалбата, която видях, ти си предоставил карта, която не е на твое име, а на брат ти, което е нарушение на правилата и затова не си преминал проверката.

Следователно няма да можете да теглите пари и бих казал, че това е едно от най-основните неща, за които трябва да внимавате и следователно да имате всичко на свое име в казиното.

Автоматичен превод:

Има ли някакъв начин да отблокирам акаунта, за да мога да го верифицирам правилно

Автоматичен превод:
basukaustav77

Не мисля, че казиното ще приеме това, ако сте използвали нещо, което не е на ваше име. Можете да опитате да им изпратите имейл, но силно се съмнявам, че ще променят позицията си.

Автоматичен превод:

Те не отговарят на никаква поща. Може ли нещо да се направи, тъй като се е случило по погрешка?

Автоматичен превод:
basukaustav77

Не мисля, че може да се направи нещо. Вероятно бих казал само, че трябва да си вземете поука от тази ситуация и да не повтаряте подобни грешки.

Автоматичен превод:

БЛАГОДАРЯ! 🙂

Автоматичен превод:

Когато се опитах да изтегля парите си, те започнаха да се обработват, след което получих имейл, че тегленето ви на сума 600 е отменено поради необходимост от проверка на профила. Има опция за потвърждение в пощата, след което щракнах върху нея, тя започна да проверява лицето ми, след което започна да качва видео, след което качването на видеоклипа отнема много време, за да качите повече от 5 минути, дори имам по-добра 5g интернет връзка. След това анулирах качването на видео, помислих си, че може да има проблем с мрежата, позволете ми да отменя и да кача отново. Но когато щракнах върху отмяна, беше поискано влизане, въведох телефонния си номер и парола, след което получих изскачащо съобщение.

Че акаунтът ви е блокиран поради неуспешна проверка и сега не мога да направя проверка отново и дори не мога да вляза в акаунта си.

Моля, отблокирайте моя акаунт, в моя акаунт има пари. filefile

Автоматичен превод:
jitendaryadav

Съжалявам, че го казвам, но трябва да им изпратите имейл или да се свържете с тях по друг начин. Ние не сме служители на казиното, така че нямаме инструменти за повторно отваряне на вашата сметка тук.

Опитайте това, моля:

file

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини