Здравейте, какво по-конкретно намирате за трудно при проверката в това казино? Казиното приема ли документи от вас и отказват ли ги или е нещо друго? От колко време сте в тази ситуация?
Виждам обаче, че сте успели да подадете жалба и затова нашият екип ще се опита да ви помогне, ако проблемите ви с проверката продължават.
Надявам се, че ще можете да разрешите това възможно най-скоро. Ще стискам палци
Hi, what specifically do you find difficult about verification in this casino ? Does the casino accept any documents from you and are they rejected or is it something else ? How long have you been in this situation ?
However, I see that you have managed to open a complaint and therefore our team will try to help you if your issues with the verification persist.
I hope you will be able to resolve this as soon as possible. I will keep my fingers crossed.
Казват, че селфито с националната лична карта е с лош фокус, но вече изпратих друга ясна снимка, а те дори не отговарят на имейли, в съобщенията казват, че няма конкретен срок за определяне на етапа на проверка .
They say that the selfie with the national identification card is in bad focus, but I have already sent another clear photo, and they don't even respond to emails, in the messages they say that there is no specific deadline to define the verification stage.
Eles falam que a selfie com a carteira nacional de identificação está com foco ruim, mas eu já enviei outra foto nítida, e eles nem responde email, nas mensagens eles dizem que não tem prazo certo para definir a etapa de verificação.
Разбирам, че казиното не е дало никакъв краен срок. Що се отнася до самите документи, този, който казвате, че е по-добре да се види, отхвърлен ли е?
Вие обаче имате отворена жалба, както вече съобщих, и ще видим докъде ще стигне екипът ни.
Твърдо вярвам, че ще успеете да завършите проверката възможно най-скоро. Ако имате нова информация, уведомете ме.
I understand that the casino did not give any deadline. As for the documents themselves, has the one you say is better to see been rejected ?
However, you have an open complaint as I have already announced and so we will see where our team manages to get.
I firmly believe that you will succeed in completing the verification as soon as possible. If you have any new info let me know.
Сър, аз съм напълно нов в тази платформа
Добавих преглед, който беше отхвърлен.
Така че мога ли да знам каква грешка направих?
Sir I am completely new on this platform
I added a review which was rejected.
So can I know what mistake I did?
Не беше отхвърлено, но досега не са ми отговорили на имейла, където вече изпратих няколко селфита с ясно изображение.
Благодаря за вниманието, Джаро.
It was not rejected, but until now they have not responded to my email where I have already sent several selfies with a clear image.
Thanks for your attention, Jaro.
Não foi rejeitado, mas até agora eles não respondem meu email onde eu já enviei várias selfies com a imagem nítida.
Obrigado pela sua atenção, jaro.
Здравейте, разгледах го и от това, което виждам, причината беше, че нашата система откри твърде много прилики с други потребителски отзиви, изпратени в това казино. Възможно е да въведете потребителски преглед само от един акаунт и това означава един потребителски преглед на дадено казино на акаунт. Надявам се да съм го обяснил добре.
Hi, I looked into it and from what I can see the reason was that our system detected too many similarities with other user reviews that were submitted on this casino. It is only ever possible to enter a user review from one account and that means one user review on a given casino per account. I hope I have explained it well.
Не беше отхвърлено, но досега не са ми отговорили на имейла, където вече изпратих няколко селфита с ясно изображение.
Благодаря за вниманието, Джаро.
It was not rejected, but until now they have not responded to my email where I have already sent several selfies with a clear image.
Thanks for your attention, Jaro.
Não foi rejeitado, mas até agora eles não respondem meu email onde eu já enviei várias selfies com a imagem nítida.
Obrigado pela sua atenção, jaro.
Да, разбирам, че все още нямате отговор, което според мен е жалко, защото щеше да е полезно, защо все още не сте потвърдени, когато сте изпратили това, което е необходимо. Ако по някаква случайност получите нова информация от казиното относно вашата проверка, ще бъде ли възможно да ни дадете представа?
Засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие ситуацията, защото видях в жалбата, че чакаме отговор от казиното. Твърдо вярвам, че ще видим такъв. Стискам палци. 🤞
Yes, I get that you still have no answer, which I think is a pity because it would have been useful, why you still haven't been verified when you sent what was needed. If by any chance you received new information from the casino about your verification would it be possible to give us a lead?
For now we will have to wait and see how the situation develops, because I saw in the complaint that we are waiting for a reply from the casino. I firmly believe that we will see one. Fingers crossed. 🤞
Да, Джаро. Разчитайте на мен за всякакъв вид сътрудничество. Благодаря!
Yes, jaro. Count on me for any type of collaboration. Thanks!
Sim, jaro. Conte comigo para quaisquer tipo de colaboração. Obrigado!
Моля. Твърдо вярвам, че този случай ще бъде разрешен и в крайна сметка ще получите парите си. 🙂
You're welcome. I firmly believe that this case will be resolved and you will get your money in the end. 🙂
Г-н Arbaz143, посещавали ли сте някога това казино, след като сте потвърдили акаунта си. Той плати ли ви тегления?
Mr Arbaz143, did you ever visit this casino after you verified your account. Did he pay you any withdrawals?
Senhor Arbaz143, alguma vez este cassino depois que verificou sua conta. Pagou algum saque a você?
да, но само 1000rs inr ~10usd на ден, което е много по-малко, когато правя жалба казино гуру, те ме молят да направя rekyc, така че го направих, след това ме молят да направя rekyc означава да поискам за трети път, така че загубих моите 100000inr ~1000usd, което е много висока сума. ако започна да правя тегления, ще отнеме 100 дни, за да завърша тегленето на моите 1000 usd, как може да чакам толкова дълго, така че свърших парите си и се свързах с поддръжката, за да затворя акаунта си, те казаха, че не сме открили никакъв проблем във вашия акаунт, така че аз казах, че все още искам да закрия акаунта си, защото не харесвам глупавия сайт, така че затвориха акаунта ми, благодаря на Бог, че се измъкнах от това
yes but only 1000rs inr ~10usd per day which is very less when i do complaint casino guru they ask me to do rekyc so i did after that they ask me to do re rekyc means asking for third time so i lost my 100000inr ~1000usd which is very high amount. if i start making withdrawals it will take 100days to complete my 1000usd withdrawal how can be any wait this long so i finished my money and contacted support to close my account they said we didn't find any problem in your account so i said i still want to close my account coz i don't like shit site so they closed my account i am thanking to god that i get out from this rid
играя на друг сайт от 6 години, те не ме попитаха за rekyc и дори не намалиха лимита ми за теглене, много са гладки, но за съжаление не можете да играете там, сайтът е достъпен само за индийци
i am playing on another site for 6 year they didn't ask me for rekyc and not even decrease my withdrawal limit they are very smooth but unfortunately you cannot play there site is available only for indians
Леле приятел, колко сложно! Имам сума от 11 000 BRL = 2 213 USD. И чакам верификация за да направя тегленето. Проверката отнема цяла вечност, но аз чакам и разчитам на помощта на казино гуруто. Няма да играя, просто изчакайте парите си.
Колко жалко, че не си получи парите, съжалявам, приятелю!
Г-н arbaz143, задайте ми въпрос, веднага щом заявите тегленето, отнема ли много време, докато се кредитира в банковата ви сметка?
Wow friend, how complicated! I have an amount of 11,000 BRL = 2,213 USD. And I'm waiting for verification to make the withdrawal. The verification takes forever, but I'm waiting and counting on the casino guru's help. I won't play, just wait for my money.
What a shame you didn't receive your money, I'm sorry my friend!
Mr arbaz143, ask me a question, as soon as you request the withdrawal, does it take a long time for it to be credited to your bank account?
Nossa amigo, que complicado! Eu estou com uma quantia de 11.000 BRL = 2.213 USD. E estou aguardando a verificação para fazer o saque. A verificação demora uma eternidade, mas estou aguardando e contanto com a ajuda do cassino guru. Não irei jogar, apenas aguardar meu dinheiro.
que pena que você não recebeu o seu dinheiro, sinto muito meu amigo!
Senhor arbaz143, me tire uma dúvida, assim que solicita o saque, demora muito para ser creditado em conta bancária?
няма да отнеме много време, ще бъде кредитирано в рамките на 24 часа, но ще се отървете от ограничението за теглене след kyc.
it wont take long it will be credited within 24 hours but gonna get rid of withdrawal limitation after kyc.
Благодаря за информацията приятел, вече поисках теглене, чакам проверка! Нямам търпение да си взема парите.
Thanks for the information friend, I've already requested the withdrawal, I'm waiting for verification! I can't wait to have my money.
Obrigado pela informação amigo, já solicitei a retirada, estou aguardando a verificação! Não vejo a hora de estar com meu dinheiro.
Здравейте, забелязах, че имате оплакване с това казино, което продължи доста дълго време и тъй като казиното не можа да ви изпрати пълната сума, най-накрая ни съобщихте, че сте загубили парите си и затворихте акаунта си. Съжалявам, че ви казвам истината, защото мислех, че ще можем да ви помогнем и нещата ще се оправят в крайна сметка. Но явно вече няма да е така.
Надявам се, че няма да се сблъскате с нещо подобно в бъдеще и ще се подобрявате. 😥
Hi, I noticed that you had a complaint with this casino which lasted for quite a long time and since the casino couldn't send you your full amount you finally let us know that you lost your money and closed your account. I'm sorry to tell you the truth because I thought we would be able to help you out and it will be sorted out eventually. But apparently that's not going to be the case anymore.
I hope you won't run into anything similar in the future and you will only get better. 😥
Благодаря за информацията приятел, вече поисках теглене, чакам проверка! Нямам търпение да си взема парите.
Thanks for the information friend, I've already requested the withdrawal, I'm waiting for verification! I can't wait to have my money.
Obrigado pela informação amigo, já solicitei a retirada, estou aguardando a verificação! Não vejo a hora de estar com meu dinheiro.
Първо вероятно ще трябва да завършите успешно верификацията на акаунта, за да изтеглите парите. Въпреки това, аз твърдо вярвам, че ще успеете да го направите и ще получите парите си и няма да имате толкова нисък лимит, както играчът, описан преди. Кажете ни, ако нещо се промени. 🙂
First you will probably need to complete the account verification successfully in order to withdraw the money. However, I firmly believe that you will be able to do it and you will get your money and you won't have such a low limit as the player described before. Let us know if anything changes. 🙂
Не знам защо има толкова много негативи за 4ra... Може би защото наскоро започнах да играя казино там. Относно проверката... да, първите 2 пъти не беше успешна. Почти приключих с нея, но продължавам. Бавен процес.. Но кой процес не е бавен в Индия? ахаха Като цяло съм много доволен от тази платформа, защото можем да печелим достатъчно пари, използвайки ги като джобни. Те плащат добра сума пари на своя победител, който е играл игри в тяхната платформа. Можете да печелите пари, като играете. първата ми печалба от този уебсайт е 3k. Много съм доволен от това като първата си печалба.
Don't know why here so many negative on 4ra... Maybe because I ve started recently playing casino there. About verification... well yes, it was not successful form first 2 times.. I was almost done with it, but still continuing. Slow process.. But what process is not slow in India? ahaha In general I am very happy with this platform because we can earn enough money use as a pocket money. They pay good amount of money to their winner who played games in their platform. You can earn money by playing. my first earning from this website is 3k. I am very happy with that as my first earning.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.