НачалоФорумКазина4Kasino Casino - обща дискусия

4Kasino Casino - обща дискусия

 от sundek95
|
3 787 преглеждания 13 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 4Kasino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Спечелих и изпратих документите, за да поискам тегленето. Продължават да ми отговарят, че трябва да изпратя картата, която използвах за депозита. Моята карта е виртуална карта, създадена и издадена от банката и изпратих документ, удостоверяващ тази карта (който показва името и фамилията, номера на картата и датата на изтичане. Но те продължават да ми казват да им изпратя карта. Много съм сигурен съм, че не искат да плащат и това забавяне им позволява да ме накарат да преиграя всичко, което са спечелили.

Автоматичен превод:
sundek95

Здравей,

Забелязах, че този има много лоша репутация , но все пак смятам, че преминаването на проверката си струва известно усилие.

Можете ли да направите печатен екран на картата, като използвате нещо като "покажи карта", така че казиното да може да има тази снимка, чудя се? Имам и виртуална карта и ако отида в приложението си за електронна банка и намеря правилните настройки и направя картата видима, мога да я видя дори и да не съществува физически.

Можете ли да попитате казиното дали това е смисълът?



Автоматичен превод:

Разрешено

Автоматичен превод:
sundek95

Здравейте,

това е страхотно! Как успя да го направиш? 🙂

Автоматичен превод:

Дължат ми 114 BRL за 5 дни (лимитът, даден от тях е 3 дни за извършване на плащанията) и продължават да ме мамят. Чувствам, че са злонамерени, бихте ли ми помогнали, моля!!!

Автоматичен превод:
Rafaeliton

Бихте ли любезно обяснили проблема? Как те мамят? Какво не е наред?

Автоматичен превод:
Radka

да Спечелих залог, който направих миналата седмица и според уебсайта им плащанията се обработват в рамките на 3 работни дни.

Говорих с поддръжката и те ми казаха, че трябва да изчакам още малко, тъй като заявката ми за теглене вече е обработена и те чакат финансовият отдел да освободи парите ми. Силно се съмнявам обаче, че съм измамен.

Заявката за теглене е заявена в последния ден 07/07/2023 и е незначителна сума за казината. Моят имейл е rfsd248@yahoo.com, той е регистриран в казиното.

file

Автоматичен превод:
Rafaeliton

Виждам, значи тегленето се бави, а ти си подозрителен. На този етап не звучи много като измама.

Знам, че е гадно, когато плащането е дължимо, но честно казано, мислите ли, че казиното ще направи толкова усилия, за да спести 114 R$? Аз например не. Опитайте се да се успокоите малко.

Най-важната част е, оттегляли ли сте някога преди? Вашият акаунт напълно потвърден ли е?


Автоматичен превод:
Radka

Случаят е разрешен. Не исках да отварям тази дискусия, но имам опит с други казина, които отнеха много повече време, за да ми платят, така че нека просто кажем, че съм умен.


Благодаря отново Casino Guru и да, препоръчвам 4kasino!!!

Автоматичен превод:
Rafaeliton

Благодарим ви за тази актуализация и препоръката!

Отбелязано - няма да ви питам за други подробности. 🙂 Оставям това на вас!

Ако промените решението си, ние сме тук...


Автоматичен превод:

Делал ставки на спорт. Аккаунт поностью верифицирал. Когато започнаха да извеждат пари, те закриха моя акаунт и забраха пари. На въпрос "Почему?" прислали писмо, което наруших много пунктове, конкретизирали се отказаха.

Писмо:

Скъпи Вадим

Бихме искали да ви информираме, че вашето теглене е отменено от отдела за плащания и сумата от 359,23 € е премахната от баланса ви поради нарушение на следните Правила и условия:


3.1 (https://4kasino.com/templates/terms_and_conditions)

11.1. Следните практики във връзка с Услугите:

а) злоупотреба с бонуси или други промоции (както е определено в параграф 11.4)

б) използване на нечестни външни фактори или влияния (известно като измама)

в) вземане на нечестно предимство (както е определено в параграф 11.4);

d) откриване на дублиращи се сметки; и/или

д) предприемане на измамна практика или престъпна дейност (както е определено в параграф 11.4), представляват „Забранени практики" и не са разрешени. Ще предприемем всички разумни стъпки за предотвратяване и откриване на подобни практики и за идентифициране на съответните заинтересовани играчи, ако се появят такива.

11.2. Вие се съгласявате, че няма да участвате или да бъдете свързани с каквато и да е форма на Забранена практика във връзка с вашия достъп до или използване на Услугите.

11.3. Ако:

a) Имаме разумни основания да вярваме, че сте участвали или сте били свързани с някаква форма на забранена практика (и основата на нашето убеждение ще включва използването от наша страна на каквито и да е практики за откриване на измами, измами и тайни споразумения, които се използват в хазарт и игрална индустрия в съответния момент); или

b) Вие сте правили залози и/или сте играли онлайн игри с друг онлайн доставчик на хазартни услуги и сте заподозрени (в резултат на такава игра) за някаква Забранена практика или друга неправомерна дейност; или

в) Узнаваме, че сте „върнали такса" или сте отказали някоя от покупките или депозитите, които сте направили във вашата сметка; или

d) Изпаднете в несъстоятелност или сте подложени на аналогично производство навсякъде по света,

след това (включително във връзка с всяко спиране и/или прекратяване на вашата сметка) ще имаме право по отношение на вашата сметка да задържим целия или част от баланса и/или да възстановим от сметката сумата на всички депозити, изплащания, бонуси или печалби, които са били повлияни от или по някакъв начин могат да бъдат приписани на някое от събитията, описани в този параграф.

11.4. За целите на този параграф 11:

a) „Измамна практика" означава всяка измамна дейност, извършвана от вас или от лице, действащо от ваше име или в тайно споразумение с вас, и включва, без ограничение:

измамни връщания на плащания и рейкбек дейност;

използването от вас или друго лице, което е участвало в същата игра като вас по всяко време, на открадната, клонирана или по друг начин неоторизирана кредитна или дебитна карта като източник на средства;

тайното споразумение от ваша страна с други с цел получаване на несправедливо предимство (включително чрез бонусни схеми или подобни стимули, предлагани от нас);

всеки опит за регистриране на невярна или подвеждаща информация за акаунта;

всяко действително действие или опит за действие от ваша страна, което разумно се счита от нас за незаконно във всяка приложима юрисдикция, извършено недобросъвестно или имащо за цел да ни измами и/или заобикаляне на договорни или законови ограничения, независимо дали такова действие или опит за действие действително ни причинява щети или вреди;

б) „Нечестно предимство" включва, без ограничение:

използването на повреда, вратичка или грешка в нашия софтуер или софтуера на трета страна, използван от вас във връзка с услугите (включително по отношение на всяка игра);

използването на автоматизирани плейъри („ботове") или друг софтуер или системи за анализ на трети страни; или

използването от ваша страна на „Грешка", както е дефинирано в параграф 18, във всеки случай във ваша полза и/или в ущърб на нас или други.

в) Злоупотребата с бонус включва, но не се ограничава до:

i. нарушаване на правилата и условията на бонус, безплатни залози или друга промоционална оферта

ii. отваряне на множество акаунти за получаване на множество бонуси;

iii. всички бонуси подлежат на ограничение за използване на бонуси въз основа на системата за бонуси и, освен ако не е посочено друго, те не трябва да се използват повече от 6 пъти на календарен месец; ако по някаква причина бонус код се използва от отделен играч над посочената сума, Компанията си запазва правото да проучи допълнително модела на злоупотреба с бонус и да приспадне бонус печалбите плюс всички такси на трети страни, произтичащи от дейността на играча (такси за плащане, такси на доставчици, и т.н.)

Когато има основателно подозрение, че Титулярът е извършил или се е опитал да извърши злоупотреба с бонус, самостоятелно или като част от група, компанията си запазва правото да:....все писмо не помещается


Автоматичен превод:
shey1983

Можете ли да ни дадете някои съвети за това, което гледаме, моля? Е, от моя гледна точка може да имате или да нямате проблеми с казиното, но от това, което виждам тук, не мога да кажа със сигурност.

Имаш ли нужда от помощ?

Тогава сте попаднали на правилното място. Чували ли сте за безплатната функция за оплакване, която предлагаме?

Изпратете такъв, като щракнете върху тази зелена връзка .

Надявам се да успеете да го направите.🙏🙌



Автоматичен превод:
Radka

Благодаря ви, подадох жалба.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини