ФорумКазина30 Bet Casino - обща дискусия

30 Bet Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от Pascal_W
|
1596 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 30 Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Започнах да играя тук наскоро. Уебсайтът изглежда и се чувства адски чист.

Когато имам новини, ще актуализирам тази публикация.

Автоматичен превод:
Pascal_W
преди 9 месеца

Здравейте и благодаря, това е доста ново казино, така че малко опит определено ще ви бъде от полза. Надявам се да са само положителни.

Ще изчакаме актуализацията. 😊

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Наскоро играх в това казино и спечелих малко пари. Поисках теглене и след като качих задължителните документи, имах парите по банковата си сметка до 2 часа!

Автоматичен превод:
mk3245987
преди 8 месеца

Уау! Предполагам, че точно това трябва да знаем!

Благодаря за споделянето. Бих казал, че такава скорост също трябва да бъде спомената в потребителския преглед, така че други може да я намерят лесно. 🤔. Ако ви харесва идеята, опитайтетази връзка 👈

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не можете да играете от Украйна

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 5 месеца

Здравейте, как разбрахте тази информация? Разбира се, ще проверя с нашия екип за данни и ако това е така, те със сигурност ще го променят. Искахте да играете тук и не можахте да се регистрирате?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

да

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Отказва да изплати 28k$


Здравейте имам нужда от помощ


Обикалям напред-назад с 30bet от 10-ти юли - сега наближава 10-ти август.

Месец на непрекъснати тактики за забавяне на KYC, за да се избегне плащане.


Направих 3 крипто депозита на техния уебсайт.

В началото ме помолиха за нормалните неща; моята лична карта и доказателство за адрес.

Качих документите на техния уебсайт, изпратих им го в клиентския им чат и им изпратих документите по имейл.

Дори след това се наложи още три пъти да ми искат документите. Те нямат контрол.

След като говорих с VIP мениджъри няколко пъти, те се увериха, че документите са преминали и всичко е наред.

След това ме помолиха да направя селфи с личната си карта, която изпратих.

Те отказаха плащане.

След това искаха да докажа крипто депозитите.

Изпратих им екранни снимки на ВСИЧКИ три крипто депозита, които направих, с ID на транзакцията, дата и сума. Цялата информация за всички депозити беше там.

Те не приеха това.

Искаха "БАНКОВО извлечение", показващо всички депозити.

*Банково* извлечение, показващо крипто депозити.

Вид документ, който не съществува.

След като това им беше обяснено и те го разбраха, те отново отказаха плащането.


След това ме помолиха да докажа източника си на средства.

Изпратих им годишните си данъчни декларации и печалбите от друго казино.

Отново отказано плащане.


Към този момент доказах самоличността си, доказателството си за адрес, крипто депозитите си и източниците на средства.


Сега ми казват: „Пълно банково извлечение от юни-юли 2024 г., показващо депозитите, направени в нашата платформа."


Отново банково извлечение за доказване на крипто депозити. Вече им изпратих документи, доказващи влоговете, документи, които те приеха. След като приеха документите, те поискаха други документи, а сега се връщат и искат същите неща по различен начин.


Не можех да напиша всичко, през което трябваше да премина, тъй като щях да съм тук цял ден. Това е може би 15-20% от всичко.


Искат ми документ. Ако не е възможно да се получи този документ, трябва да отделя време, за да им го обясня. След това ме молят за нещо друго. Те продължават да го правят и не спират. Изпратих им толкова много документи и разговарях с тях между 60-80 пъти поне чрез поща/чат. Имам нужда от помощ сега. Заплашват да закрият акаунта ми и да конфискуват средства. Предоставих всички документи, които ми поискаха, но пак отказват да ми платят парите.

Автоматичен превод:
Paracellus
преди 2 месеца

Здравейте, прочетох вашата ситуация и съжалявам за ситуацията, в която се намирате. Струва ми се необичайно, ако казиното продължава да ви иска документ, който няма абсолютно никакъв смисъл и сте направили добра стъпка, като подадете жалба .

Проверката може да бъде дълъг процес, но със сигурност не трябва да бъде така и определено не трябва да бъде, когато сте предоставили всичко необходимо и сте съдействали. Така че нека видим дали нашият екип може да ви помогне и аз твърдо вярвам, че ще го направят, за да получите парите си.

Ако има някаква промяна, не забравяйте да ме уведомите.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Казиното изглежда добре преди регистрация. За съжаление те имат същия проблем с нови потребители, които нямат мобилна телефонна линия.

Свързах се с отдела за обслужване на клиенти, за да намеря алтернативен начин да завърша регистрацията и да изпробвам казиното. Но компютърът казва не.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 20 часове

Здравейте, казиното поиска ли номер, когато се регистрирахте? Ако е така, това е най-често срещано в наши дни, така че не знам каква алтернатива би могла да се използва. И ако роботът дори ви е написал, че не можете да продължите без него, вероятно е така и ще трябва да опитате друго казино.

нямаш ли телефон

Автоматичен превод:
Jaro
преди 19 часове

Имам телефон, но не и мобилна телефонна линия. Искат да имам мобилен телефон, за да ми изпращат много досадни sms-и 😉. Е, няма да го направят, защото нямам клетъчна телефонна линия.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 16 часове

здрасти

Начинът, по който го виждам, в днешно време казината също използват този номер за целите на проверката и удостоверяването в две стъпки, например. Мога ли да знам колко казина приеха регистрацията ви без телефонен номер? Наистина бих искал да знам.

Според мен се нуждае само от една резервна предплатена SIM карта, запазена за казина, за да избегне спам. Въпреки че съчувствам на нашето мнение, разбира се!

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 16 часове

Разбирам, и не може без него, да, но е жалко, но явно много казина изискват точно това нещо. На някои места не е необходимо, а на други е. Вероятно е по-добре да преминете към следващия.🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини