преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 30 Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте и благодаря, това е доста ново казино, така че малко опит определено ще ви бъде от полза. Надявам се да са само положителни.
Ще изчакаме актуализацията. 😊
Hi and thanks, it's a pretty new casino so some experience would definitely come in handy. I hope they will be only positive.
We will wait for the update. 😊
Наскоро играх в това казино и спечелих малко пари. Поисках теглене и след като качих задължителните документи, имах парите по банковата си сметка до 2 часа!
I recently played at this casino and won some money. Requested a withdrawal, and after uploading the mandatory documents, I had the money on my bank account within 2 hours!
Уау! Предполагам, че точно това трябва да знаем!
Благодаря за споделянето. Бих казал, че такава скорост също трябва да бъде спомената в потребителския преглед, така че други може да я намерят лесно. 🤔. Ако ви харесва идеята, опитайтетази връзка 👈
Whoa! I imagine this is exactly what we need to know!
Thank you for sharing. I'd say such speed should also be mentioned in user review, so others may find it easily. 🤔. If you like the idea, try this link 👈
Здравейте, как разбрахте тази информация? Разбира се, ще проверя с нашия екип за данни и ако това е така, те със сигурност ще го променят. Искахте да играете тук и не можахте да се регистрирате?
Hello, how did you find out this information ? Of course I will check with our data team and if this is the case they will surely change it. You wanted to play here and you couldn't register ?
Отказва да изплати 28k$
Здравейте имам нужда от помощ
Обикалям напред-назад с 30bet от 10-ти юли - сега наближава 10-ти август.
Месец на непрекъснати тактики за забавяне на KYC, за да се избегне плащане.
Направих 3 крипто депозита на техния уебсайт.
В началото ме помолиха за нормалните неща; моята лична карта и доказателство за адрес.
Качих документите на техния уебсайт, изпратих им го в клиентския им чат и им изпратих документите по имейл.
Дори след това се наложи още три пъти да ми искат документите. Те нямат контрол.
След като говорих с VIP мениджъри няколко пъти, те се увериха, че документите са преминали и всичко е наред.
След това ме помолиха да направя селфи с личната си карта, която изпратих.
Те отказаха плащане.
След това искаха да докажа крипто депозитите.
Изпратих им екранни снимки на ВСИЧКИ три крипто депозита, които направих, с ID на транзакцията, дата и сума. Цялата информация за всички депозити беше там.
Те не приеха това.
Искаха "БАНКОВО извлечение", показващо всички депозити.
*Банково* извлечение, показващо крипто депозити.
Вид документ, който не съществува.
След като това им беше обяснено и те го разбраха, те отново отказаха плащането.
След това ме помолиха да докажа източника си на средства.
Изпратих им годишните си данъчни декларации и печалбите от друго казино.
Отново отказано плащане.
Към този момент доказах самоличността си, доказателството си за адрес, крипто депозитите си и източниците на средства.
Сега ми казват: „Пълно банково извлечение от юни-юли 2024 г., показващо депозитите, направени в нашата платформа."
Отново банково извлечение за доказване на крипто депозити. Вече им изпратих документи, доказващи влоговете, документи, които те приеха. След като приеха документите, те поискаха други документи, а сега се връщат и искат същите неща по различен начин.
Не можех да напиша всичко, през което трябваше да премина, тъй като щях да съм тук цял ден. Това е може би 15-20% от всичко.
Искат ми документ. Ако не е възможно да се получи този документ, трябва да отделя време, за да им го обясня. След това ме молят за нещо друго. Те продължават да го правят и не спират. Изпратих им толкова много документи и разговарях с тях между 60-80 пъти поне чрез поща/чат. Имам нужда от помощ сега. Заплашват да закрият акаунта ми и да конфискуват средства. Предоставих всички документи, които ми поискаха, но пак отказват да ми платят парите.
Refusing to pay out 28k$
Hello, I need help.
I have been going back and forth with 30bet since the 10th of July - it is now about to be the 10th of August.
A month of continuous KYC delaying tactics to avoid payment.
I made 3 crypto deposits on their website.
They asked me for the normal stuff in the beginning; my ID and proof of address.
I uploaded the documents on their website, I sent it to them in their customer chat and I emailed them the documents.
Even after this they had to ask me for the documents three more times. They have no control.
After I spoke with VIP managers multiple times they made sure the documents got through and everything was fine.
They then asked me to take a selfie with my ID which I sent in.
They declined payment.
After that they wanted me to prove the crypto deposits.
I sent them screenshots of ALL three of the crypto deposits I made, with the transaction ID, date and amount. All the info on all the deposits was there.
They didn't accept that.
They wanted a "BANK statement" showing all the deposits.
A *bank* statement showing crypto deposits.
A type of document that doesn't exist.
Once that was explained to them and they understood that, they declined payment again.
Then they asked me to prove my source of funds.
I sent them my annual tax statements and winnings from another casino.
Declined payment again.
At this point I have proven my identity, my proof of address, my crypto deposits and sources of funds.
Now they tell me: "Full bank statement from June-July 2024 showing the deposits made to our platform."
A bank statement to prove crypto deposits, again. I have already sent them documents proving the deposits, documents which they accepted. After they accepted the documents they asked for other documents, and now they go back asking for the same stuff in a different way.
I could not write everything I have had to go through as I would be here all day. This is maybe 15-20% of everything.
They ask me for a document. If that document shouldn't be possible to get, I have to spend time explaining that to them. Then they ask me for something else. They keep doing this and are not stopping. I have sent them so many documents and talked with them between 60-80 times at least across mail/chat. I need help now. They are threatening to close my account and confiscate funds. I have provided all the documents that they have asked for and still they refuse to pay me my money.
Здравейте, прочетох вашата ситуация и съжалявам за ситуацията, в която се намирате. Струва ми се необичайно, ако казиното продължава да ви иска документ, който няма абсолютно никакъв смисъл и сте направили добра стъпка, като подадете жалба .
Проверката може да бъде дълъг процес, но със сигурност не трябва да бъде така и определено не трябва да бъде, когато сте предоставили всичко необходимо и сте съдействали. Така че нека видим дали нашият екип може да ви помогне и аз твърдо вярвам, че ще го направят, за да получите парите си.
Ако има някаква промяна, не забравяйте да ме уведомите.
Ще ти стискам палци. 🤞
Hello, I have read your situation and I am sorry for the situation you find yourself in. it seems abnormal to me if the casino keeps asking you for a document that makes absolutely no sense and you have made a good step by filing a complaint.
Verification can be a lengthy process but it certainly shouldn't be like this and definitely shouldn't be when you've supplied everything necessary and cooperated. So let's see if our team can help you, and I firmly believe that they will, to get your money.
If there is any change, be sure to let me know.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Казиното изглежда добре преди регистрация. За съжаление те имат същия проблем с нови потребители, които нямат мобилна телефонна линия.
Свързах се с отдела за обслужване на клиенти, за да намеря алтернативен начин да завърша регистрацията и да изпробвам казиното. Но компютърът казва не.
The casino looks good before register. Sadly they have the same problem with new users who do not have cellphone line.
I had reached customer service to find an alternative way to finish the registration and try the casino. But computer saids no.
Здравейте, казиното поиска ли номер, когато се регистрирахте? Ако е така, това е най-често срещано в наши дни, така че не знам каква алтернатива би могла да се използва. И ако роботът дори ви е написал, че не можете да продължите без него, вероятно е така и ще трябва да опитате друго казино.
нямаш ли телефон
Hi, did the casino ask for a number when you registered? If so, it's mostly common nowadays, so I don't know what alternative could be used. And if the robot even wrote you that you can't move on without it, it's probably the case and you'll have to try another casino.
Don't you have a phone?
Имам телефон, но не и мобилна телефонна линия. Искат да имам мобилен телефон, за да ми изпращат много досадни sms-и 😉. Е, няма да го направят, защото нямам клетъчна телефонна линия.
I have a phone but not a cell phone line. They want me to have a cellphone to send me a lot of annoying sms 😉. Well they will not because i do not have a cellular phone line.
здрасти
Начинът, по който го виждам, в днешно време казината също използват този номер за целите на проверката и удостоверяването в две стъпки, например. Мога ли да знам колко казина приеха регистрацията ви без телефонен номер? Наистина бих искал да знам.
Според мен се нуждае само от една резервна предплатена SIM карта, запазена за казина, за да избегне спам. Въпреки че съчувствам на нашето мнение, разбира се!
Hi!
The way I see it, nowadays casinos also use this number for verification purposes and two step authentication, for instance. May I know how many casinos accepted your registration without phone number?I would really love to know.
In my opinion, it only needs one spare prepaid SIM card reserved for casinos to avoid being spammed. Though I empathize with our opinion, of course!
Разбирам, и не може без него, да, но е жалко, но явно много казина изискват точно това нещо. На някои места не е необходимо, а на други е. Вероятно е по-добре да преминете към следващия.🙂
I understand, and you can't do without it, yes, but it's a pity, but apparently a lot of casinos require this very thing. Some places it is not necessary and others it is. It's probably better to move on to the next one.🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.