преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 24Slots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Така че прегледите, направени от регистрирани потребители на Casino guru същия ден или деня преди публикуването на прегледа, трябва ли да се считат за надеждни? Katasep, Rabiji, Tagiwa, Rajira след това се присъединиха към Casino Guru и всичките четирима произволно оценени 24slots казино същия ден идентично с почти същите думи. Това са едни хубави съвпадения! Всичко се връща сега..
So are reviews made by registered users of Casino guru the same day or the day before the publication of the review to be considered reliable? Katasep, Rabiji, Tagiwa, Rajira then joined Casino guru and all four randomly rated 24slots casino same day identically r almost same words. These are some nice coincidences! It all comes back now..
Quindi le recensioni fatte da utenti iscritti a Casino guru lo stesso giorno o il giorno prima della pubblicazione della recensione sono da ritenersi attendibili? Katasep, Rabiji, Tagiwa, Rajira quindi si sono iscritti a Casino guru e tutti e quattro casualmente hanno valutato il casinò 24slots lo stesso giorno in modo identico r quasi con le stesse parole. Queste sì che sono delle belle coincidenze! Tutto torna ora..
Здравейте, благодаря ви, че посочихте това. Те се считат за надеждни, но ние вече подготвихме големи промени, които ще бъдат пуснати в рамките на 2 седмици. Тези промени ще бъдат активни в рамките на 2 седмици. Ще присвоим на всеки един преглед индивидуална стойност. Това означава, че историята на играча и цялостната активност на нашия уебсайт ще повлияят на въздействието на прегледа върху общата оценка на потребителите на казиното.
Прегледах всички отзиви, които споменахте тук. Виждам 2 от тях като много подозрителни, но ще трябва да видя повече данни, за да съм сигурен, че мога да ги отхвърля. Постоянно се връщаме към някои отзиви и ги отхвърляме със задна дата въз основа на новите данни, които получаваме за казиното и техните отзиви. Например миналата седмица отхвърлих около 15 положителни отзива за едно казино, само защото най-накрая получих достатъчно данни, които ни помогнаха да създадем по-добра представа за това кои отзиви са фалшиви и кои отзиви са истински.
Трябва също така да вземете предвид, че казината, които получават фалшиви отзиви, използват различни стратегии. Някои мотивират истински играчи с бонуси в замяна на положителните отзиви. Някои искат от служителите си да пишат редовно рецензии, други имат само 1 човек, който редовно пише фалшивите рецензии, трети смесват всичко споменато заедно. Това е наистина труден и сложен процес и ние подобряваме системата за потребителски прегледи, откакто я въведохме преди 1,5 години.
Както и да е, бих искал да достигна точката, в която ще имаме нещо, което можем да наречем „проверени отзиви". Тези отзиви ще бъдат предоставени от играчи, които ще ни предоставят доказателство, че наистина са играли в казиното. Проблемът с фалшивите ревюта е навсякъде. Не можете да се доверите дори на отзивите за ресторанта, които виждате в Google Maps. Можете да плащате на компании да пишат рецензиите вместо вас и те няма да бъдат написани от нови потребители, а също и от потребители, отбелязани като „местен гид" 😕
Hi, thank you for pointing this out. They are considered to be reliable, but we already prepared big changes that will be released within 2 weeks. Those changes will be active within 2 weeks. We're going to assign every single review an individual value. That means the player's history and overall activity on our website will influence the review's impact on the overall casino user rating.
I went through all the reviews you mentioned here. I see 2 of them as very suspicious, but I would need to see more data in order to be sure that I can reject them. We constantly get back to some reviews and reject them retroactively based on the new data that we get about the casino and their reviews. For example last week, I rejected around 15 positive reviews for a single casino, only because I finally got enough data that helped us to make a better image about which reviews are fake and which reviews are genuine.
You also need to take into account that casinos who get fake reviews use different strategies. Some motivate real players with bonuses in exchange for the positive reviews. Some ask their employees to write reviews regularly, other have just 1 person who writes the fake reviews on a regular basis, others mix everything mentioned together. It's a really tough and complicated process and we've been improving the user reviews system since we introduced it 1,5 years ago.
Anyway, I'd like to reach the point where we'll have something that we can call "verified reviews". Those reviews would be provided by players who'll provide us a proof showing that they really played in the casino. The problem with fake reviews is everywhere. You can't even trust the restaurant's reviews you see on Google maps. You can pay companies for writing the reviews for you and they won't be written by new users, but by users marked as "the local guide" as well 😕
Забрави.
Двете рецензии, които нарекохте "съмнителни", останаха и вие също одобрихте друг fac, подобен на тези. Фалшиви отзиви като лиценз за казино.
Forget it.
The two reviews you called "suspicious" remained and you also approved another fac similar to these. Fake reviews like casino license.
Come non detto.
Le due recensioni che hai definito "sospette" sono rimaste e inoltre ne avete approvata un altra fac simile a queste. Recensioni false come la licenza del casinò.
Аааа, carsix79.🙏
Ако прочетете целия пост, сигурен съм, че няма да кажете това. 🙂
Даниел обясни как работи процесът и защо се сблъскваме с реален проблем при разграничаването на фалшиви отзиви от безпристрастни. Мислите ли, че нарочно ще оставим две парчета там? Просто така?
Какво ще кажете вместо това да ни подскажете? 100% сигурен ли си, че някои две (не знам за кои рецензии говориш) рецензии са фалшиви? Ще се радваме да видим някакво доказателство, вярвате или не, ще го оценим.
Съвсем наскоро беше настроен нов имейл, не се колебайте да го използвате: community@casino.guru
Помогнете ни да се справим с фалшификатите, ако можете.
Ahhh, carsix79.🙏
If you read the whole post, I'm sure you wouldn't say this. 🙂
Daniel explained how the process works and why we face a real issue distinguishing fake reviews for unbiased ones. Do you think we would leave two pieces there on purpose? Just like that?
How about giving us a hint instead? Are you 100% sure some two (I do not know which reviews you're talking about) reviews are faked? We'd love to see some proof, believe it or not, we'd appreciate that.
Just recently a new email has been set up, feel free to use it: community@casino.guru
Help us deal with fakes if you can.
Дори муле разбира, че рецензиите, направени от псевдо играчи, които са се регистрирали същия ден (или предния ден), за да прегледат едно казино и също използват абсолютно същата фраза („парите бяха изтеглени бързо и без проблеми" са неверни").
След това писането, че поддръжката реагира бързо, когато никога не са ми отговорили по имейл и са блокирали чата ми, е нелепо.
Поне бяха умни да ги напишат, за да не се разбере ясно, че са фалшиви.
Even a mule understands that the reviews made by pseudo players who registered the same day (or the day before) to review a single casino and also use the exact same phrase ("the money was withdrawn quickly and without problems" are false ").
Then writing that support responds quickly when they never replied to me via email and blocked my chat is ridiculous.
At least they were smart to write them so as not to clearly understand that they are fake.
Lo capisce anche un mulo che sono false le recensioni fatte da pseudo giocatori che si sono registrati il giorno stesso (o il giorno prima) per recensire un unico casinò e utilizzano pure la stessa identica frase ("il denaro è stato prelevato rapidamente e senza problemi").
Poi scrivere che il supporto risponde rapidamente quando a me non hanno mai risposto via mail e mi hanno bloccato la chat è ridicolo.
Almeno fossero intelligenti da scriverle in modo da non far capire palesemente che sono fake.
Carsix79, явно си пропуснал Интересно ми е да видя конкретни примери.
Не ме интересува твоето муле 😀.
И така, този път ще го направя накратко: можете ли да посочите някакви конкретни примери?
Както и да е, предполагам, че това изречение дава солиден намек, не сте 100% сигурни, че тези отзиви са фалшиви... 🙂
„Поне бяха умни да ги напишат , за да не се разбере ясно, че са фалшиви .
Какво мислите, чудя се?
Carsix79, you obviously missed I'm interested to see concrete examples.
I don't care about your mule 😀.
So, I'll make it short this time: Can you state any concrete examples?
Anyway, I guess this sentence provides a solid hint, you are not 100% sure those reviews are fake... 🙂
"At least they were smart to write them so as not to clearly understand that they are fake."
What is your point, I wonder?
Но прочетохте ли последните 3 отзива за това казино? По-специално предпоследния и предпоследния?
Вашият колега Даниел също написа, че има някои подозрителни отзиви за това казино. Явно ти си този, който не иска да разбере..
But have you read the last 3 reviews of this casino? In particular the penultimate and the antepenultimate?
Your colleague Daniel also wrote that there are some suspicious reviews about this casino. It seems you're the one who doesn't want to understand..
Ma le hai lette le ultime 3 recensioni di questo casinò? In particolare la penultima e la terzultima?
Anche il tuo collega Daniel ha scritto che ci sono delle recensioni sospette su questo casinò. Sembra che sia tu quello che non vuole capire..
Добре, сега имаме конкретен съвет - благодаря.
Все пак, без доказателство, не можем просто умишлено да изтрием или отхвърлим рецензии. Това е момент, който продължавате да пренебрегвате. Трябва да бъдем отговорни, като винаги имаме предвид, че причината за отказ трябва да е солидна и ясна.
Както Даниел спомена: „Прегледах всички рецензии, които споменахте тук. Виждам 2 от тях като много подозрителни, но ще трябва да видя повече данни, за да съм сигурен, че мога да ги отхвърля. Постоянно се връщаме към някои рецензии и да ги отхвърлим със задна дата въз основа на новите данни, които получаваме за казиното и техните отзиви."
Сега можете ли да разберете, че подозрението не е равно на доказателство? Даниел вече каза това, така че не съм аз този, който е аут.
Просто бъдете разумни, моля.🙏
Както и да е, това са последните две:
Fine, now we have a concrete tip - thanks.
Still, without proof, we can't just deliberately delete or reject reviews. This is a point you keep ignoring. We must responsibly, always keeping in mind the reason for rejecting must be solid and plain.
As Daniel mentioned "I went through all the reviews you mentioned here. I see 2 of them as very suspicious, but I would need to see more data in order to be sure that I can reject them. We constantly get back to some reviews and reject them retroactively based on the new data that we get about the casino and their reviews."
Can you now understand suspicion is not equal to proof? Daniel already said that, so I'm not the one who is out.
Just be reasonable, please.🙏
Anyway, those are the last two:
Здравейте на всички, как вървят плащанията с това казино? Бързи ли са? Създават ли проблеми на акаунта? Искам ли да проверя нещо друго или проверката, която иска при първото теглене, е достатъчна??
Hello everyone, how are the payments with this casino? Are they fast? Are they causing problems for the account? Do I want to check something else or is the verification it asks for on the first withdrawal enough??
Salve a tutti, come sono i pagamenti con questo casino’ sono veloci??fanno dei problemi per l’account voglio verificare altro oppure basta la verifica che chiede al primo prelievo??
Здравей, Claudioro78!
Може ли да започна с малко предупреждение? Виждате ли, това конкретно казино не е сред надеждните, въз основа на нашия методологичен преглед. Просто вижте резултатите 👈
Смятам, че тези предупреждения са доста добър отговор на вашия въпрос:
„Много висока стойност на удържаните печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното"
„Смятаме, че T&C на казиното са несправедливи"
Е, предлагам ви да следвате функцията „препоръчани казина", за да останете в безопасни граници. Какво мислиш за това?
Hello, Claudioro78!
May I start with a little warning? You see, this specific casino is not among the trustworthy ones, based on our methodological review. Just take a look on the results 👈
I consider these warnings to be quite a good answer to your question:
"Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size"
"We consider the casino's T&Cs to be unfair"
Well, I suggest you follow the feature "recommended casinos" to stay within safe borders. What do you think about it?
Здравейте всички
как оценявате това казино?
Направих теглене и те направиха първоначалната проверка (документи, снимки, Carta3 и т.н.)
но се страхувам, че правят всичко възможно, за да избегнат изплащането на печалбите.
Казвам това, защото всичко ми се случи с друго казино.
Питам ви и какви са сроковете за плащане??
Започнах онлайн чат с казиното, но те не ми дадоха време, когато плащането се обработва от друга институция
Hello everyone
how do you rate this casino?
I made a withdrawal and they did the initial verification (documents, photos, Carta3, etc.)
but I'm afraid they're trying everything they can to avoid paying the winnings.
I say this because everything happened to me with another casino.
I also ask you what the payment times are??
I started an online chat with the casino but they didn't give me a time when the payment is processed by another institution
Salve a tutti
come considerate questo casinò?
ho fatto un prelievo mi hanno fatto la verifica iniziale (documenti,foto carta3ecc)
ma ho paura che cercano l’impossibile per non pagare la vincita.
dico questo perché con un altro casinò mi è successo di tutto.
inoltre vi chiedo quali sono i tempi di pagamento??
Ho avviato una chat online con il casinò ma non mi hanno dato un tempo in quanti il pagamento viene processato da un altro istituto
Здравейте, виждам, че Радка вече е отговорила на вашите въпроси и е дала идеални аргументи защо вероятно не трябва да изберете това казино.
Що се отнася до проверката, издържахте ли я успешно? Какъв метод на плащане използвахте за теглене?
Hi, I see that Radka already answered your questions and gave perfect arguments why you probably should not choose this casino.
Regarding the verification, did you pass it successfully ? What payment method did you use to withdraw ?
Благодаря ви за предупреждението, но за съжаление вече бях играл с тези казина от няколко дни.
Освен първоначалната документация, те потърсиха и банковото ми извлечение, където да бъдат кредитирани печалбите.
те отговориха, че всичко е наред и че печалбите се обработват/изплащат.
В момента имам да събера 2k при две тегления.
Дано не съм направил някоя глупост и плащането е малко.
ще актуализира
Благодаря ти
Thank you for your warning but unfortunately I had already been playing with these casinos for a few days.
In addition to the initial documentation, they also looked for my bank statement where the winnings could be credited.
they replied that everything is ok and that the winnings are being processed/paid.
I currently have to collect 2k on two withdrawals.
I hope I didn't do something stupid and that the payment is short.
will update
Thank you
Vi ringrazio per il vostro avvertimento ma purtroppo era da qualche giorno che già giocavo con questi casinò.
mi hanno cercato oltre alla documentazione iniziale anche estratto conto della banca dove accreditare la vincita.
mi hanno risposto che è tutto ok e che la vincita è in fase di elaborazione/pagamento.
attualmente devo riscuotere 2k su due prelievi.
spero che non ho fatto una stupidaggine e che il pagamento sia breve.
vi aggiorno
grazie
Банков превод, проверката премина.
Bank transfer, verification passed.
Bonifico bancario,verifica passata.
Благодаря за полезната допълнителна информация. Ще се радвам, ако ме актуализирате и в контекста на това дали сте получили тегленията или не. Виждам, че проверката е била успешна, което е важно и сега не би трябвало да има проблем с тегленето.
Така че ще чакам какво ще ми кажеш. 🙂
Thanks for the useful additional information. I will be glad if you update me also in the context of whether you got the withdrawals or not. I see that the verification was successful which is important and now there should be no problem to make a withdrawal.
So I will wait for what you tell me. 🙂
актуализация
Парите бяха депозирани успешно преди около седмица.
Сега ще ви разкажа за нов проблем, който имам.
Преди два дни презаредих акаунта си с ваучер за връщане на пари, играх малко по малко и изтеглих каквото ми беше позволено, но в крайна сметка нямах повече реални пари, но все пак трябваше да имам 4k в казино бонуси.
С тези пари сега как ще свърши?
update
The money was successfully deposited about a week ago.
Now I'm going to tell you about a new problem I'm having.
two days ago I recharged my account with a cashback voucher, I played little by little and withdrew what I was allowed, but in the end I had no more real money but I still got to have 4k in casino bonuses.
With this money now, how will it end?
aggiornamento
il denaro è stato correttamente depositato circa una settimana fa.
ora vi espongo un nuovo problema che sto avendo.
due giorni fa ho ricaricato il conto con un buono cashback, ho giocato mano mano ritiravo quello che mi era consentito, ma alla fine di soldi reali non avevo più nulla ma sono comunque arrivato ad avere 4k in bonus casinò.
Con questi soldi ora come andrà a finire??
Правилно ли разбрах, че 4k са бонус пари, да? Все още ли трябва да отговаряте на някои условия, за да влезете в реални пари? Вероятно това се опитвам да разбера. Ако нещо не ви е ясно, не забравяйте да попитате поддръжката, защото те трябва да могат да ви отговорят.
Чувствайте се свободни да ми кажете какво са ви казали след това.
Did I understand correctly that 4k is bonus money yes ? Do you still need to meet some conditions to get into real money ? That's probably what I'm trying to find out. If something is not clear to you, be sure to ask support because they should be able to answer you.
Feel free to tell me what they told you afterwards.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.