ФорумКазина24CasinoBet - обща дискусия

24CasinoBet - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Anonymized436
|
8455 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Radka
преди 2 години

Определено е твърде дълго.

Честно казано, изобщо не очаквах това.

Писах им преди 2 седмици, че ще се опитам да помоля IBAS или някой подобен да участва в разрешаването на това, може би това ще помогне малко.

Както и да е, стискам палци за останалите от вас.

Автоматичен превод:
AMIRALOVE
преди 2 години

Съжалявам, че преведеният текст няма много смисъл за мен.

Бих изчакал жалбата и бих включил адвоката след това, но това зависи от вас, разбира се.

Призовавам ви да играете само в казина с поне добра репутация, винаги можете да проверите прегледа на казиното тук на нашия уебсайт и да решите дали е безопасно да депозирате парите си.

Този сайт НЕ е добър избор , ако мога да кажа:

file



Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, исках да ви информирам за моя случай, който за съжаление беше категоризиран от вас като нерешен. На 30 юни 2022 г. поисках теглене на 1800 € и след 3 месеца извинения и лъжи получих имейл (прикачен) днес, 30 септември 2022 г., в който молбата ми за теглене беше отхвърлена, без да се посочва причина за отказа и ме покани да опитам отново, за да направите тегленето отново. Имайте предвид, че сметката ми е потвърдена и IBAN на банковата ми сметка е само на мое име и принадлежи към същата сметка, с която направих няколко депозита в тази скапана платформа. Днес повторих тегленето, като ги информирах, че ще бъдат предприети правни действия, ако отново откажат да обработят плащането ми. Моля ви за допълнителен съвет от гуруто на казиното и дали от вашия опит смятате, че той никога няма да извърши плащането. Благодаря за вниманието.

file

Автоматичен превод:
Primiera
преди 2 години

Здравейте, съжаляваме, че не успяхме да ви помогнем с жалбата . Казиното беше възнаградено с черни точки, за съжаление текущата репутация е доста ниска и това прави по-сложно да се свържете с такива казина. 🙁 Цитирам от жалбата сега:

„Изпратихме множество имейли и се опитахме да комуникираме с представители на чат на живо, както и с членове на афилиейт екипа. За съжаление, всички усилия за разрешаване на какъвто и да е проблем загинаха, тъй като оплакванията нараснаха в брой. Строго препоръчваме да стоите далеч от 24CasinoBet. Аз бих искал да съм полезен повече."

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих тегленето на €1800 отново, като изпратих документите по имейл и страхотното е, че ми казаха, че ще отнеме 7-21 работни дни, както беше на 30 юни, когато за първи път поисках тегленето. Страхувам се, че с тази игра ще откажа тегления след 90 дни чакане и ще го поискам и след това ще чакам кой знае колко дълго, никога няма да имам парите. Ще ги потърся лично, ако нямам парите си и съжалявам да ви го кажа, но не е честно да посредничите с този онлайн сайт, който се е доказал като измама. Трябва да го поставите в черния списък без съмнение, знам, че го рекламирате по негативен начин и не го препоръчвате, но дори и лошата реклама винаги е реклама. Въпреки това, ако имате някакви съвети за мен, аз винаги се вслушвам и благодаря за вниманието. на Ваше разположение

Автоматичен превод:
Primiera
преди 2 години

Здравейте, съжалявам, че това се случи с вас. Сега съм далеч от мисълта да ви обучавам, но смятам, че би било доста добре, ако можете да проверите всяко казино предварително следващия път, когато искате да играете. Опитваме се да прегледаме особено лошите казина, така че играчите да са изморени предварително. Това конкретно казино дори предлага фалшиви игри и в момента е нелицензирано, лично аз бих казал, че 1,5 точки от 10 - не е реклама:

file

Обикновено предлагаме да се свържете с лицензиращия орган, но както вече споменах, това казино в момента е без никакъв лиценз.

Искрено съжалявам.

Автоматичен превод:
Primiera
преди 2 години

Да, не сте първият, който не успя да получи печалбите си. Жалко, че все още съществуват казина като това...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка благодаря за отговора. Ще ви държа в течение, ако има новини. Поздрав

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, не сте първият, който не успя да получи печалбите си. Жалко, че все още съществуват казина като това...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

какво се случи, моля? Чувствате ли, че имате нужда от помощ? Изпратете жалба и ние ще се опитаме да разследваме. Ако казиното не сътрудничи, то ще бъде възнаградено най-малко с черни точки.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка благодаря за отговора. Ще ви държа в течение, ако има новини. Поздрав

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здрасти,

това би било много мило.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини