ФорумКазина24CasinoBet - обща дискусия

24CasinoBet - обща дискусия

преди 2 години от Anonymized436
|
8433 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 24CasinoBet - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Моля Casino Guro незабавно да постави казиното в черен списък.

Няма да се изплаща

Ако не искате реклами и щракнете върху без реклами, ще получите спам

Автоматичен превод:
Anonymized436
преди 2 години

Поставяме в черния списък казината, когато направят нещо изключително ужасно на някого от нашия уебсайт. Те имат рейтинг 2,4/10. Ние също така показваме 5 предупреждения и оценяваме различни фактори като много лоши и много отрицателни. Вярвам, че това е достатъчно всеки читател да разбере, че казиното е много лошо и не трябва да играете там.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Вече не се вижда, така че е в черния списък 🙂

Автоматичен превод:
Anonymized436
преди 2 години

„Видимостта" и черният списък на казиното не работят по този начин. Искаме особено лошо казино да бъде видимо 🙂 така че

все още е там:

file

Няма да го крием, надявам се да разберете.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей казино гуру. Вече ви изпратих оплакване за тази бъркотия в казиното. По кое време не успявам да получа печалбите си чрез вашето любезно посредничество, имате ли допълнителни съвети, които да дадете на мен и други потребители със същия проблем. Въпреки това, с цялото ми уважение, неизплащането на печалбите за мен е част от нещо изключително ужасно, което може да бъде направено в ущърб на играч и следователно наказуемо в черния списък. Освен това има няколко фалшиви слота и тези, които ги познават добре, могат да го забележат за секунди. Със сигурност рекламирането му, както го правите вие, със сигурност го поставя в лоша светлина в очите на играча и това е добре, но според мен подобно казино не трябва дори да се появява пред очите на играч като възможен избор на игра, дори ако е погрешно. както правилно предполагате. Все пак благодаря за наличността и се надявам да се видим скоро.

Автоматичен превод:
Primiera
преди 2 години

Здрасти,


Надявам се да ви помогнем.

Мисля, че всеки играч трябва да отдели известно време предварително, за да опознае казиното, в което иска да депозира.

Всеки играч може да получи достъп до панела за преглед на казиното или по-добре до раздела с обяснение на репутацията, за да види, че това казино досега си е спечелило лоша репутация (2,0 от 10 точки), няма лиценз и предоставя фалшиви игри при много нечестни правила и условия. .. Е, мисля, че това е добро и справедливо предупреждение.

Възнамеряваме да предоставим честна информация, а не да изброяваме само добрите казина. Как бихте разбрали, че това казино е лошо, ако просто беше игнорирано, изобщо не беше посочено?

Вместо това предоставяме оплаквания и потребителски отзиви, така че всеки да може да изрази своя опит и проблеми, както и положителни страни.

Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка, абсолютно съм съгласен с теб да предупреждаваш потребителите чрез лоша реклама и също поемам отговорност, че не съм информирал предварително за въпросното казино. Като казах това, исках да ви попитам дали имате някакъв съвет, който да дадете на мен и на други потребители, ако не са жертви на този срам за казиното, да получат печалбите си, ако не успеете с вашето любезно посредничество.

Благодаря и всичко хубаво

Автоматичен превод:
Primiera
преди 2 години

Здрасти,

в този конкретен случай, за съжаление, няма лицензиращ орган, към който можете да се свържете 🙁, така че най-добрият вариант би бил да се консултирате със случая си с адвокат, за да получите някаква представа за възможни правни стъпки.

Моля, не играйте в нелицензирани казина с лоша или най-лоша репутация.

Наистина се надявам, че ще намерите начин.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка, благодаря за съобщението и ще проверя внимателно сайта ти, преди да влезеш в казино.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
Primiera
преди 2 години

Позволете ми да поставя връзка, съдържаща списък с препоръчани казина за играчи от Италия + официално лицензирани.

Просто щракнете тук .


Автоматичен превод:
преди 2 години

24casino.bet 😐

На 01.08.2022 г. поисках теглене на 3000£. Ник от отдела за обслужване на клиенти продължава да казва един и същи ред през цялото време, че заявката ми все още се обработва. Това е ужасно, искам да прочета всички отзиви преди, но вече е твърде късно. Моят акаунт очевидно е потвърден. Не съм използвал никакви бонуси. Само сметка за спортни залагания. Някакви предложения какво да правя по-нататък?

Много благодаря,

Шимон file

Автоматичен превод:
Szymon
преди 2 години

Здравей Szymon,

Съжалявам, че избрахте такова ужасно казино, проверете репутацията му тук !

file

Според последните оплаквания това казино дори не се интересува от тези черни точки, които награждаваме за всяка неразрешена.

За съжаление "казиното" работи без лиценз, така че в момента няма къде да се обърне.

Ние не се занимаваме със спортни залагания тук, но бих предположил, че дори и да се занимавахме, казиното нямаше да ни сътрудничи.

Наистина съжалявам - винаги проверявайте репутацията на казиното преди първия депозит.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре теглих 1600e за месец и не искат да ми платят дават ми извинение че трябва да потвърдят и така са похарчили повече от месец похарчих много пари и не искат направете тегленето, ако са измама сам ще ви осъдя, където трябва, измамници, това не се прави, повече от месец чакам нещо, което е мое и не искат да ми го дадат (казват те трябва да ме потвърдят)? Здравейте? Силно най-некомпетентната страница ми се случва за първи път и за последен, но ще ви докладвам за измама

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не искат да ми платят тегленето и чакам 1600е повече от месец, с оправданието, че трябва да чакате 21 дни, два месеца чаках

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefilefile

Това е срамота. Първо той ми казва, че не съм потребител, след като му казвам, че ще предприема правни действия, той ми казва, че това е грешка...? Здравейте? Колко са некомпетентни и колко сте срамни, мислите ли, че ще ми се смеят? Или към хората, които оставят парите си? Е, имам лоши новини за вас, с тези екранни снимки ще ги дам на моите адвокати и част от всичко това те трябва да платят. Чакане на 1600e за два месеца, когато повечето казина ви изпращат тегления за 2 работни дни. Надявам се да решат всичко това. Защото ще имат сериозни проблеми

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Най-накрая ми платиха.

Отне ми 8 седмици, за да си върна парите.

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Най-накрая ми платиха.

Отне ми 8 седмици, за да си върна парите.

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Бих те поздравил нормално🙂, но 8 седмици са твърде много!

Е, по-добре от нищо, разбира се. 🤨

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefilefile

Това е срамота. Първо той ми казва, че не съм потребител, след като му казвам, че ще предприема правни действия, той ми казва, че това е грешка...? Здравейте? Колко са некомпетентни и колко сте срамни, мислите ли, че ще ми се смеят? Или към хората, които оставят парите си? Е, имам лоши новини за вас, с тези екранни снимки ще ги дам на моите адвокати и част от всичко това те трябва да платят. Чакане на 1600e за два месеца, когато повечето казина ви изпращат тегления за 2 работни дни. Надявам се да решат всичко това. Защото ще имат сериозни проблеми

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

позволете ми да обобщя отговорите си в тази единствена публикация:

Първо, съжалявам, че не сте получили печалбите дори в рамките на месеца.

Мога ли да знам дали вашият акаунт вече е напълно потвърден? За съжаление не мога да чета тези екрани, така че нямам представа за какво беше разговорът, можете ли да пренапишете текста, така че да може да бъде автоматично преведен на английски, моля?

Някога получавали ли сте някакво обяснение? Казиното има много лоша репутация , така че се надявам да ви бъде платено.

Позволете ми да кажа, че другият играч е чакал 8 седмици 🙁

Надяваме се, че жалбата ще помогне.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Ами 8 седмици запълвам два месеца е същото какво? И ако чакам да ми изпратят парите, ако не, както казах, оставям всичко в ръцете на моите адвокати и бъдете сигурни, че ще наредя тази страница да бъде премахната. Сега се отказвам, не ме интересува, така че ако загубя, ти също ще го направиш, защото това, което правиш, е неудобно

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини