преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 24CasinoBet - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Моля Casino Guro незабавно да постави казиното в черен списък.
Няма да се изплаща
Ако не искате реклами и щракнете върху без реклами, ще получите спам
I ask that Casino Guro blacklist the casino immediately.
It will not be paid out
If you don't want ads and click on no ads you'll get spammed
Ich bitte darum das Casino seitens Casino Guro sofort auf die Blackliste zu setzen.
Es wird nicht Ausgezahlt
Wenn man ,keine Werbung haben möchte und drauf klickt keine Werbung wird man zu gespammt
Поставяме в черния списък казината, когато направят нещо изключително ужасно на някого от нашия уебсайт. Те имат рейтинг 2,4/10. Ние също така показваме 5 предупреждения и оценяваме различни фактори като много лоши и много отрицателни. Вярвам, че това е достатъчно всеки читател да разбере, че казиното е много лошо и не трябва да играете там.
We blacklist casinos when they do something extremely terrible to someone from our website. They have the rating of 2.4/10. We also display 5 warnings and rate different factors as very bad and very negative. I believe that's enough for every reader to realise that the casino is very bad and you shouldn't play there.
Вече не се вижда, така че е в черния списък 🙂
It's no longer visible so it's on the black list 🙂
Es ist nicht mehr sichtbar also ist es auf der black list 🙂
„Видимостта" и черният списък на казиното не работят по този начин. Искаме особено лошо казино да бъде видимо 🙂 така че
все още е там:
Няма да го крием, надявам се да разберете.
Casino's "visibility" and blacklisting don't work this way. We want especially a bad casino to be visible 🙂 so
it's still there:
We will not hide it, hope you understand.
Здравей казино гуру. Вече ви изпратих оплакване за тази бъркотия в казиното. По кое време не успявам да получа печалбите си чрез вашето любезно посредничество, имате ли допълнителни съвети, които да дадете на мен и други потребители със същия проблем. Въпреки това, с цялото ми уважение, неизплащането на печалбите за мен е част от нещо изключително ужасно, което може да бъде направено в ущърб на играч и следователно наказуемо в черния списък. Освен това има няколко фалшиви слота и тези, които ги познават добре, могат да го забележат за секунди. Със сигурност рекламирането му, както го правите вие, със сигурност го поставя в лоша светлина в очите на играча и това е добре, но според мен подобно казино не трябва дори да се появява пред очите на играч като възможен избор на игра, дори ако е погрешно. както правилно предполагате. Все пак благодаря за наличността и се надявам да се видим скоро.
Hi Casino Guru. I have already sent you a complaint about this mess of the casino. What time I fail to get my winnings through your kind mediation, do you have some further advice to give to me and other users with the same problem. However, with all due respect, not paying the winnings for me is part of something extremely terrible that can be done to the detriment of a player and therefore punishable on the blacklist. In addition there are several counterfeit slots and those who know them well can notice it in seconds. Certainly advertising it as you do certainly puts it in a bad light in the eyes of a player, and this is good, but in my opinion such a casino should not even come before the eyes of a player as a possible choice of game, even if it is wrong. as you rightly suggest. Anyway thanks for your availability and see you soon I hope.
Salve Casino Guru. Io vi ho gia’ mandato un reclamo riguardo questo scempio di casino’. Qual ora non riuscissi ad ottenere la mia vincita tramite la vostra gentile mediazione, avete qualche ulteriore consiglio da dare a me e agli altri utenti con il medesimo problema. Comunque, con tutto il rispetto, non pagare le vincite per me rientra in qualcosa di estremamente terribile che puo’ esser fatto ai danni di un giocatore e dunque sanzionabile nella lista nera. Inoltre ci sono diverse slots contraffatte e chi le conosce bene lo puo’ notare in pochi secondi. Certamente pubblicizarlo come fate voi lo mette di sicuro in cattiva luce agli occhi di un giocatore, e questo e’ un bene, ma secondo me un casino del genere non dovrebbe neanche arrivare davanti agli occhi di un giocatore come possibile scelta di gioco, seppur sbagliata come voi giustamente suggerite. Comunque grazie per la vostra disponibilita’ e a presto spero.
Здрасти,
Надявам се да ви помогнем.
Мисля, че всеки играч трябва да отдели известно време предварително, за да опознае казиното, в което иска да депозира.
Всеки играч може да получи достъп до панела за преглед на казиното или по-добре до раздела с обяснение на репутацията, за да види, че това казино досега си е спечелило лоша репутация (2,0 от 10 точки), няма лиценз и предоставя фалшиви игри при много нечестни правила и условия. .. Е, мисля, че това е добро и справедливо предупреждение.
Възнамеряваме да предоставим честна информация, а не да изброяваме само добрите казина. Как бихте разбрали, че това казино е лошо, ако просто беше игнорирано, изобщо не беше посочено?
Вместо това предоставяме оплаквания и потребителски отзиви, така че всеки да може да изрази своя опит и проблеми, както и положителни страни.
Надявам се, че разбирате.
Hi there,
I hope we'll help you.
I think that each player should invest some time beforehand into getting to know the casino he/she wishes to deposit in.
Every player can access the casino's overview panel or better the reputation explained tab to see, that this casino has earned a bad reputation so far (2.0 out of 10 points), it has no license and provides fake games under very unfair terms and conditions... Well, I think that this is a good and fair warning.
We intend to provide honest information, not to list only good casinos. How would you know that this casino is bad if it was simply ignored, not listed at all?
Instead, we provide complaints and user reviews so everybody can express their experiences and issues, as well as positives.
I hope you understand.
Здравей Радка, абсолютно съм съгласен с теб да предупреждаваш потребителите чрез лоша реклама и също поемам отговорност, че не съм информирал предварително за въпросното казино. Като казах това, исках да ви попитам дали имате някакъв съвет, който да дадете на мен и на други потребители, ако не са жертви на този срам за казиното, да получат печалбите си, ако не успеете с вашето любезно посредничество.
Благодаря и всичко хубаво
Hi Radka I absolutely agree with you to warn users through bad advertising and I also take responsibility for not having previously informed about the casino in question. Having said that, I wanted to ask you if you had any advice to give to me and other users if not victims of this casino shame to get their winnings if you do not succeed with your kind mediation.
thanks and best regards
Ciao Radka sono assolutamente d accordo con te sul fatto di mettere in guardia gli utenti tramite una cattiva pubblicita’ e anch io mi prendo la responsabililita’ di non essermi informato in precedenza riguardo il casino’ in questione. Detto questo, volevo chiederti se avevi qualche consiglio da dare a me e ad altri utenti se non vittime di questa vergogna di casino per ottenere le proprie vincite qualora non ci si riuscisse con la vostra cortese mediazione.
grazie e cordiali saluti
Здрасти,
в този конкретен случай, за съжаление, няма лицензиращ орган, към който можете да се свържете 🙁, така че най-добрият вариант би бил да се консултирате със случая си с адвокат, за да получите някаква представа за възможни правни стъпки.
Моля, не играйте в нелицензирани казина с лоша или най-лоша репутация.
Наистина се надявам, че ще намерите начин.
Hi there,
in this particular case, sadly there is no licensing authority you can reach out to 🙁, so the best shot would be to consult your case with a lawyer to get some idea about possible legal steps.
Please, do not play in unlicensed casinos with a bad or worst reputation.
I truly hope you will find a way.
Здравей Радка, благодаря за съобщението и ще проверя внимателно сайта ти, преди да влезеш в казино.
С Най-Добри Пожелания
Hi Radka, thanks for the message and I will check your site carefully before entering a casino.
Best regards
Ciao Radka, grazie per il messaggio e controllero’ bene sul vostro sito prima di accedere ad un casino.
cordiali saluti
24casino.bet 😐
На 01.08.2022 г. поисках теглене на 3000£. Ник от отдела за обслужване на клиенти продължава да казва един и същи ред през цялото време, че заявката ми все още се обработва. Това е ужасно, искам да прочета всички отзиви преди, но вече е твърде късно. Моят акаунт очевидно е потвърден. Не съм използвал никакви бонуси. Само сметка за спортни залагания. Някакви предложения какво да правя по-нататък?
Много благодаря,
Шимон
24casino.bet 😐
I requested a withdrawal on the 01/08/2022 of 3000£. Nick from customer service keep saying the same line all the time, that my request still being processed. This is terrible, I wish to read all reviews before, but it's far too late now. My account obviously is verified. I didn't use any bonuses. Sports betting account only. Any suggestions what to do next?
Many thanks,
Szymon
Здравей Szymon,
Съжалявам, че избрахте такова ужасно казино, проверете репутацията му тук !
Според последните оплаквания това казино дори не се интересува от тези черни точки, които награждаваме за всяка неразрешена.
За съжаление "казиното" работи без лиценз, така че в момента няма къде да се обърне.
Ние не се занимаваме със спортни залагания тук, но бих предположил, че дори и да се занимавахме, казиното нямаше да ни сътрудничи.
Наистина съжалявам - винаги проверявайте репутацията на казиното преди първия депозит.
Hello Szymon,
I'm sorry you picked up such a terrible casino, check its reputation here!
According to the latest complaints this casino does not even care about those black points we reward for each unresolved one.
Sadly, the "casino" operates without any license so there is no place to turn at the moment.
We do not deal with sports betting here, but I would guess that even if we did the casino would not cooperate with us.
I'm truly sorry - always check the casino's reputation before the first deposit.
Добре теглих 1600e за месец и не искат да ми платят дават ми извинение че трябва да потвърдят и така са похарчили повече от месец похарчих много пари и не искат направете тегленето, ако са измама сам ще ви осъдя, където трябва, измамници, това не се прави, повече от месец чакам нещо, което е мое и не искат да ми го дадат (казват те трябва да ме потвърдят)? Здравейте? Силно най-некомпетентната страница ми се случва за първи път и за последен, но ще ви докладвам за измама
Good, I have withdrawn 1600e for a month and they do not want to pay me, they give me an excuse that they have to corroborate and so they have spent more than a month I have spent a lot of money and they do not want to make the withdrawal, if they are a scam myself I will denounce you wherever I have to go, scammers, this is not done, more than a month waiting for something that is mine and they do not want to give it to me (they tell me they have to corroborate)? Hello? Strong most incompetent page is the first time this happens to me and the last but I'm going to report you for fraud
Buenas eh retirado 1600e desde hace un mes y no me lo quieren pagar,me sauelta como escusa de que tienen que corroborar y así llevan más de un mes eh gastado dinero mucho dinero y no me quieren hacer el retiro,si son una estafa yo misma os denunciare a donde tenga que ir,estafadores esto no se hace,mas de un mes esperando por algo que es mío y no me lo quieren dar(me dicen que tienen que corroborar)? Hola? Fuerte página más incompetente es la primera vez que me pasa esto y la última pero a ustedes los voy a denunciar por estafa
Не искат да ми платят тегленето и чакам 1600е повече от месец, с оправданието, че трябва да чакате 21 дни, два месеца чаках
They do not want to pay me the withdrawal and I have been waiting for 1600e for more than a month, with the excuse that you have to wait 21 days, it has been two months of waiting
No quieren pagarme el retiro y llevo esperando 1600e desde hace más de un mes,con la escusa de que tiens que esperar 21 días se ha hecho dos meses de espera
Това е срамота. Първо той ми казва, че не съм потребител, след като му казвам, че ще предприема правни действия, той ми казва, че това е грешка...? Здравейте? Колко са некомпетентни и колко сте срамни, мислите ли, че ще ми се смеят? Или към хората, които оставят парите си? Е, имам лоши новини за вас, с тези екранни снимки ще ги дам на моите адвокати и част от всичко това те трябва да платят. Чакане на 1600e за два месеца, когато повечето казина ви изпращат тегления за 2 работни дни. Надявам се да решат всичко това. Защото ще имат сериозни проблеми
This is a shame. First, he tells me that I am not a user, after I tell him that I am going to take legal action, he tells me that it was a mistake…? Hello? How incompetent they are and how embarrassing you are, do you think they are going to laugh at me? Or at the people who leave their money? Well, I have bad news for you, with these screenshots I will give them to my lawyers, and some of all this they have to pay. Waiting for 1600e for two months, when most casinos send you withdrawals in 2 business days. I hope they solve it all this. Because they will have serious problems
Esto es una vergüenza .me dice primero que no soy usuario,después que le digo que voy a tomar medidas judiciales me dice que ,que era una equivocación…?Hola? Que incompetentes que son y que vergüenza dais ,os pensareis que se van a reír de mi,?o de la gente que deja su dinero? Pues les tengo malas noticias con estas capturas de pantalla se las daré a mis abogados, y algo de todo esto tienen que pagar.esperando 1600e para dos meses,cuando la mayoría de los casinos te envían los retiros en 2 días hábiles.Espero que solucionen todo esto.Porque tendrán graves problemas
Най-накрая ми платиха.
Отне ми 8 седмици, за да си върна парите.
I've finally got paid.
I took 8 weeks to get the money back.
Това е срамота. Първо той ми казва, че не съм потребител, след като му казвам, че ще предприема правни действия, той ми казва, че това е грешка...? Здравейте? Колко са некомпетентни и колко сте срамни, мислите ли, че ще ми се смеят? Или към хората, които оставят парите си? Е, имам лоши новини за вас, с тези екранни снимки ще ги дам на моите адвокати и част от всичко това те трябва да платят. Чакане на 1600e за два месеца, когато повечето казина ви изпращат тегления за 2 работни дни. Надявам се да решат всичко това. Защото ще имат сериозни проблеми
This is a shame. First, he tells me that I am not a user, after I tell him that I am going to take legal action, he tells me that it was a mistake…? Hello? How incompetent they are and how embarrassing you are, do you think they are going to laugh at me? Or at the people who leave their money? Well, I have bad news for you, with these screenshots I will give them to my lawyers, and some of all this they have to pay. Waiting for 1600e for two months, when most casinos send you withdrawals in 2 business days. I hope they solve it all this. Because they will have serious problems
Esto es una vergüenza .me dice primero que no soy usuario,después que le digo que voy a tomar medidas judiciales me dice que ,que era una equivocación…?Hola? Que incompetentes que son y que vergüenza dais ,os pensareis que se van a reír de mi,?o de la gente que deja su dinero? Pues les tengo malas noticias con estas capturas de pantalla se las daré a mis abogados, y algo de todo esto tienen que pagar.esperando 1600e para dos meses,cuando la mayoría de los casinos te envían los retiros en 2 días hábiles.Espero que solucionen todo esto.Porque tendrán graves problemas
Здравейте,
позволете ми да обобщя отговорите си в тази единствена публикация:
Първо, съжалявам, че не сте получили печалбите дори в рамките на месеца.
Мога ли да знам дали вашият акаунт вече е напълно потвърден? За съжаление не мога да чета тези екрани, така че нямам представа за какво беше разговорът, можете ли да пренапишете текста, така че да може да бъде автоматично преведен на английски, моля?
Някога получавали ли сте някакво обяснение? Казиното има много лоша репутация , така че се надявам да ви бъде платено.
Позволете ми да кажа, че другият играч е чакал 8 седмици 🙁
Надяваме се, че жалбата ще помогне.
Hello,
allow me to summarize my answers in this single post:
Firstly I'm sorry that you have not received the winnings even within the month.
May I know whether your account has been fully verified yet? Sadly I can't read those print screens so I have no idea what was the conversation about, can you rewrite the text so it can be auto-translated to English, please?
Have you ever received any explanation? The casino has a very bad reputation so I hope you will get paid.
Allow me to say that the other player has waited for 8 weeks 🙁
Hope the complaint will help.
Ами 8 седмици запълвам два месеца е същото какво? И ако чакам да ми изпратят парите, ако не, както казах, оставям всичко в ръцете на моите адвокати и бъдете сигурни, че ще наредя тази страница да бъде премахната. Сега се отказвам, не ме интересува, така че ако загубя, ти също ще го направиш, защото това, което правиш, е неудобно
Well 8 weeks I fill two months is the same what? And if I wait for them to send me my money, if not, as I said, I put everything in the hands of my lawyers and rest assured that I will have this page removed. I'm giving up now I don't care so if I lose, you will too because what you're doing is embarrassing
Bueno 8 semanas yo lleno dos meses es lo mismo lo? Y si espero que me envíen mi dinero si no como dije pongo de manos todo a mis abogados y tenlo por seguro que hago que eliminen esta página.eso segurísimo una cosa no se,pero si se que a los estafadores por internet duran poco así que ya.me rindo ya me da igual así que si pierdo yo,ustedes también porque esto que hacen es vergonzoso
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.