преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 24Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Хей, виждам, че не си впечатлен от това казино. Нямате опит с други неща тук? Няма ли слотове с по-висок RTP?
Hey, I see you're very unimpressed with this casino. You have no experience with other things here ? Are there no slots that have a higher RTP ?
Качих лична карта, селфи с лична карта и лист хартия, банкови документи, друго селфи, фиш за заплата и други документи. Многократно съм искал навременни отговори, тъй като моят бонус ще изтече скоро - точно след 10 часа. Сега за окончателна проверка ми поискаха скайп обаждане, на което се съгласих, като пак поисках да стане днес, защото иначе ми изтича бонуса.
24 Casino вече е насрочило разговора за утре. Струва ми се, че това е умишлено и ако това наистина е DAMA Casino, моля за помощ и тук, защото е недопустимо да чакам до 22 часа за отговори и сега по тяхна вина, а не по моя , балансът ми е изложен на риск.
Предложих им следното:
Или ще ми позволите да вляза в акаунта си и да завърша залога, или ще се обадите днес, или ще ме уверите, че целият ми баланс, 3400 евро в бонус баланса, включително 2400 евро, останали за залагане, ще бъде в сметката ми след завършвате проверката си и размразявате акаунта ми.
Исках същото в чата на живо и там ми казаха, че акаунтът ми не може да бъде размразен и трябва да имам търпение. Така че това вероятно ще доведе до изтичане на моя бонус. Какво трябва да направя?
I have uploaded my ID card, a selfie with my ID and a piece of paper, my bank documents, another selfie, my payslip, and other documents. I have repeatedly requested timely responses because my bonus will expire soon—in exactly 10 hours. Now, for the final verification, they have asked for a Skype call, to which I agreed, again asking for it to be done today because otherwise my bonus will expire.
24 Casino has now scheduled the call for tomorrow. It seems to me that this is intentional, and if this really is a DAMA Casino, I ask for help here as well because it is unacceptable that I have to wait up to 22 hours for responses and now, due to their fault and not mine, my balance is at risk.
I offered them the following:
Either you let me log in to my account and finish the wager, or you make the call today, or you assure me that my whole balance, 3,400 Euro in bonus balance, including the 2,400 Euro left to wager, will be on my account after you complete your verification and unfreeze my account.
I have demanded the same thing in the live chat, and there I was told that my account cannot be unfrozen and that I need to be patient. So, it will likely result in my bonus expiring. What should I do?
Съжалявам, но не разбирам причината, поради която акаунтът ви е замразен.🤔 Бихте ли били по-конкретни, моля?
Междувременно, моля, предоставете допълнителна информация относно жалбата си, когато е възможно.
Sorry but I do not understand the reason your account is frozen.🤔 Could you be more specific, please?
In the meantime, please provide some additional information about your complaint whenever possible.
Искам да актуализирам цялата ситуация. Случаят ми беше разгледан от Askgamblers с много, много компетентен и много бърз служител, който реагираше по всяко време и се грижи изключително отговорно и професионално за цялата ситуация. Според тяхното изявление ще получа цялата си печалба. Ако това се окаже така, освен гореспоменатите негативни моменти, които споменах по-рано, сега мога да докладвам много положително за казиното, благодарение до голяма степен на служителя, който винаги беше на разположение за мен по време на жалбата ми.
I want to update the whole situation. My case was reviewed by Askgamblers with a very, very competent and very fast employee who responded at all times and took extremely responsible and professional care of the entire situation. According to their statement, I will receive my entire winnings. If this turns out to be the case, apart from the aforementioned negative points I mentioned earlier, I can now also report very positively about the casino, thanks in large part to the employee who was always available to me during my complaint.
Страхотно, значи това е добрата новина, която ме вълнува.
Надявам се, че ще получите парите си възможно най-скоро и когато го направите, уведомете ни в жалбата си, а също и тук във форума.
Приятен ден. 🙏
Great, so that's the good news I'm excited about.
I hope you will get your money as soon as possible and when you do let us know in your complaint and also here on the forum.
Have a nice day. 🙏
Актуализация: Парите бяха преведени. Така че, освен дългата проверка на сметката, мога да кажа само положителни неща за казиното.
Update: Money was transferred. So, apart from the long account verification, I can only say positive things about the casino.
Update: Geld wurde überwiesen. Kann also, bis auf die lange Konto verifikation, nur positives über das casino berichten.
Това е страхотно. И така, какво ще правиш сега, ще продължиш да играеш там или ще се преместиш някъде другаде?🤔
That is great. So, what are you going to do now, continue playing there or move somewhere else?🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.