ФорумКазина24Casino - обща дискусия

24Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от SCATT3R
|
523 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 24Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 месеца

Просто още едно казино, работещо с 94% слотове, няма какво да видите тук.

Автоматичен превод:
SCATT3R
преди 2 месеца

Хей, виждам, че не си впечатлен от това казино. Нямате опит с други неща тук? Няма ли слотове с по-висок RTP?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Качих лична карта, селфи с лична карта и лист хартия, банкови документи, друго селфи, фиш за заплата и други документи. Многократно съм искал навременни отговори, тъй като моят бонус ще изтече скоро - точно след 10 часа. Сега за окончателна проверка ми поискаха скайп обаждане, на което се съгласих, като пак поисках да стане днес, защото иначе ми изтича бонуса.


24 Casino вече е насрочило разговора за утре. Струва ми се, че това е умишлено и ако това наистина е DAMA Casino, моля за помощ и тук, защото е недопустимо да чакам до 22 часа за отговори и сега по тяхна вина, а не по моя , балансът ми е изложен на риск.


Предложих им следното:


Или ще ми позволите да вляза в акаунта си и да завърша залога, или ще се обадите днес, или ще ме уверите, че целият ми баланс, 3400 евро в бонус баланса, включително 2400 евро, останали за залагане, ще бъде в сметката ми след завършвате проверката си и размразявате акаунта ми.


Исках същото в чата на живо и там ми казаха, че акаунтът ми не може да бъде размразен и трябва да имам търпение. Така че това вероятно ще доведе до изтичане на моя бонус. Какво трябва да направя?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Saint90
преди 2 месеца

Съжалявам, но не разбирам причината, поради която акаунтът ви е замразен.🤔 Бихте ли били по-конкретни, моля?

Междувременно, моля, предоставете допълнителна информация относно жалбата си, когато е възможно.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Искам да актуализирам цялата ситуация. Случаят ми беше разгледан от Askgamblers с много, много компетентен и много бърз служител, който реагираше по всяко време и се грижи изключително отговорно и професионално за цялата ситуация. Според тяхното изявление ще получа цялата си печалба. Ако това се окаже така, освен гореспоменатите негативни моменти, които споменах по-рано, сега мога да докладвам много положително за казиното, благодарение до голяма степен на служителя, който винаги беше на разположение за мен по време на жалбата ми.

Автоматичен превод:
Saint90
преди 2 месеца

Страхотно, значи това е добрата новина, която ме вълнува.

Надявам се, че ще получите парите си възможно най-скоро и когато го направите, уведомете ни в жалбата си, а също и тук във форума.

Приятен ден. 🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Актуализация: Парите бяха преведени. Така че, освен дългата проверка на сметката, мога да кажа само положителни неща за казиното.

Автоматичен превод:
Saint90
преди 2 месеца

Това е страхотно. И така, какво ще правиш сега, ще продължиш да играеш там или ще се преместиш някъде другаде?🤔

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още