преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 10Cric Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Хей съжалявам Разбрахте ли защо това се случи и получихте ли обяснение? Това вероятно ще ни помогне да видим дали е възможно да помогнем или не. Играхте ли тук с някакъв бонус или не?
Опитайте се да ми кажете повече, моля.
Hey, I'm sorry. Did you also find out why this happened, and did you get an explanation? That would probably help us look at whether or not it would be possible to help. Did you play here with some bonus or not?
Try to tell me more please.
Аз съм много стар клиент, бонусите се предлагат всяка седмица.
Използвах един от бонусите, докато депозирах 5 000 депозит 2 000 бонус и заложих и спечелих повече от 50 000. Аз съм vip играч много пъти и все още загубих лакх за само 50 000, те затвориха акаунта ми.
Това е моето потребителско име sonusu7842 те ми върнаха само 5k сумата на депозита.
I am very old customer the bonuses is offered every week.
I have used one of the bonus while depositing 5k deposit 2k bonus and i have wagered and won more than 50k I am a vip player many times and still lost lakhs for mere 50k they closed my account.
Here is my username sonusu7842 they refunded me only 5k the deposit amount.
Значи сте играли с бонус, вече го научихме. Получихте ли имейл от тях защо се е случила тази ситуация и те са възстановили само депозита ви? Това също е много важно да се знае.
So you were playing with a bonus, we've already learned that. Did you get any email from them why this situation happened and they only refunded your deposit? That is also quite important to know.
Те споменаха срок и условие с правило 14 и закриха акаунта ми.
Виждал съм много потребители в 10cric, те няма да плащат, печелейки, така че изглежда като измама.
Това изисква сериозно внимание
They mentioned term and condition with rule 14 and they closed my account.
I have seen many users in 10cric they wont pay wining so looks like a scam .
This needs serious attention
Има доста под тази точка, така че са го написали доста общо.
Все пак, ако смятате, че не сте направили нищо лошо и не знаете накъде да отидете, можете да подадете жалба.
Просто кликнете върху тази връзка . 👈
Надявам се да изясни още малко ситуацията.
There's quite a lot under this point, so they've written it pretty general.
Anyway, if you think that you have done nothing wrong and you don't know where to go next, you can file a complaint.
I hope it will clarify the situation a little more.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.