преди 1 година
Наистина ли? А няма да каже нито една дума. Просто ми обещай, че ще се върнеш с (добри) новини...🤞🤞🤞
Really? A won't say a single word. Just promise me you will come back with (good) news...🤞🤞🤞
1
Наистина ли? А няма да каже нито една дума. Просто ми обещай, че ще се върнеш с (добри) новини...🤞🤞🤞
Really? A won't say a single word. Just promise me you will come back with (good) news...🤞🤞🤞
Да, със сигурност ще ви уведомя и по двата начина. Искам да кажа, че не разбирам защо ще кредитират парите обратно в сметката ми, казвайки ми да поискам теглене и да не ми плащат. Това би било объркано. Като плесница. Защо да минават през всичко това, ако нямат намерение да плащат. Но се чудя колко време тези пари са обратно в сметката ми. Защото не съм се чекирал известно време поне месец може би 2. Минаха 9 месеца. Не разбирам това казино. това е лудост Но се поучих от тази ситуация. Сега проверявам казината, преди да депозирам.
Yes I most definitely will let you know either way. I mean I don't understand why they would credit the money back to my account tell me to request a withdrawal and not pay me. That would be messed up. Like a slap in the face. Why go through all that if they don't intend to pay. But I wonder how long that money has been back in my account. Cause I haven't checked in awhile at least a month maybe 2. It's been 9 months. I don't get this casino. It's crazy. But I learned from this situation. I now check out casinos before I deposit.
Толкова съжалявам, че си научил урока по трудния начин. 🙁
Нямам отговорите, които търсите, и аз също не получавам казиното! Просто знам, че правенето на някои изследвания винаги е най-добрият вариант. Освен това обърнете внимание на секцията за оплаквания, особено ако желаете да изпробвате някои нови казина.
Ако имате нещо ново с Golden Lady, уведомете ме.
I'm so sorry you had your lesson learned the hard way. 🙁
Don't have the answers you seek, and I don't get the casino either! I just know doing some research is always the best option. Also, mind the complaint section, especially if you're willing to try out some fresh casinos.
If you have anything new with Golden Lady, let me know.
Това ми се случи! 9 месеца чакане на теглене. Реших да вляза и да видя какво ще кажат този път. Сумата за теглене беше поставена в моя акаунт, а не в моя btc портфейл. И така, изпратих съобщение до отдела за обслужване на клиенти и те казаха, че са направили „надграждане" и направиха това на повечето клиенти (притежатели на акаунти). Направих ОЩЕ ЕДНО ТЕГЛЕНЕ, SMH. Сигурен съм, че нищо няма да стане от това.
That happened to me! 9 months waiting on a withdrawal. Decided to log in and see what they'll say this time. The withdrawal amount was put in my account and not my btc wallet. So, I messaged customer service and they said they did an "upgrade" and it did that to most customers (account holders). I did ANOTHER WITHDRAWAL, SMH. I'm sure nothing will ever become of this.
Вероятно няма много какво да се каже в тази ситуация. Вероятно може да има искрица надежда, но вероятно е безсмислено да се вълнувате преждевременно, тъй като "ъпгрейдът" и особено оттеглянето ви продължават вече 9 месеца.
Както и да е, ако разберете нещо ново, моля, не се колебайте да ни уведомите. Стискам палци. 🤞🤞
There's probably not much to say in this situation. A spark of hope could probably be there, but it's probably pointless to get excited prematurely, since the "upgrade" and especially your withdrawal has been going on for 9 months.
Anyway, If you find out anything new, please don't hesitate to let us know. Fingers crossed. 🤞🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.