ФорумБонуси и промоцииСимвол за теглене на съмнение golden lady casino

Символ за теглене на съмнение golden lady casino

преди 1 година от Giin.6
|
4437 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте, получих бонус без депозит и сега мога да изтегля €45 на биткойн адрес.

Но ми иска друга информация, която посочвам в приложеното изображение, което не знам какво означава.

Когато му дам да приеме, без да попълня тези данни, ми казва, че ми липсва това поле за попълване, но не ми казва какво трябва да въведа.

Някакви идеи? Благодаря ти! file

Автоматичен превод:
Giin.6
преди 1 година

Предполагам, че означава някаква банкова информация. Виждате ли иконата за чат от дясната страна? Бих използвал чата, за да съм сигурен.

Автоматичен превод:
Giin.6
преди 1 година

Просто посочете името си

но така или иначе няма да ти платят от тях, чаках цяла вечност

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да... Те ще ви издигнат до небесата и никога няма да ви изплатят. Чакам месец и половина, от 15 декември. Никъде не съм чел нищо за това, че Golden Lady плаща на някого!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам от 14 ноември. Опитвам се да намеря поне един човек, на когото наистина са платили пари

Автоматичен превод:
cherylwelch80
преди 1 година

Раздухвайте ги всеки ден по няколко пъти на ден и изпращайте около 100 имейла, които направих и най-накрая ми платиха

но се свързвах с тях 3 или 4 пъти на ден и накарах екипа за поддръжка на клиенти да изпраща имейли

Знам, че ще бъде утежняващо, но го направете и 🙏 ще го разберете

но аз буквално бих изпратил 20-30 имейла на ден, както и заплашвайки, че ще ги взривя, защото не плащат

кажете им също така, че знаете, че нямат валиден лиценз и че знаете, че не плащат

Надявам се най-доброто за вас

Автоматичен превод:
Candie
преди 1 година

Ужасно е, че трябва да натискаш толкова много, но се радвам, че се получи добре!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Символът е за въвеждане на името на банката, която държи портфейла ви. Получих плащане от Golden Lady без проблеми. Изминаха точно седем дни от заявката, за да получите плащане. Не забравяйте да прочетете цялата информация за T&C за всеки бонус, който използвате. Забелязах, че повечето от бонусите, предлагани с това казино, са валидни само за съперничещи игри, така че ако сте играли игра от някой от другите доставчици, печалбите ви няма да бъдат изплатени. Използвах портфейла, който имам с CashApp..банката е Sutton Bank.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Символът е за въвеждане на името на банката, която държи портфейла ви. Получих плащане от Golden Lady без проблеми. Изминаха точно седем дни от заявката, за да получите плащане. Не забравяйте да прочетете цялата информация за T&C за всеки бонус, който използвате. Забелязах, че повечето от бонусите, предлагани с това казино, са валидни само за съперничещи игри, така че ако сте играли игра от някой от другите доставчици, печалбите ви няма да бъдат изплатени. Използвах портфейла, който имам с CashApp..банката е Sutton Bank.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако казвате така... вероятно работите с тях или нещо подобно и не ви харесва истината, казана им, че НЕ ПЛАЩАТ И СА БЕЗПОЛЗНО КАЗИНО!!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не работя за никакво казино. Има някои, на които няма да играя, защото бях прецакан от техните неетични тактики, но това не е едно от тях.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако казвате така... вероятно работите с тях или нещо подобно и не ви харесва истината, казана им, че НЕ ПЛАЩАТ И СА БЕЗПОЛЗНО КАЗИНО!!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Скъпа Кенди,

Искрено ли вярвате, че да бъдете толкова груби към човек, който предлага лично мнение и опит, е честен подход? Не бих казал това.

Съжалявам, че жалбата ви беше затворена като неразрешена, изминаха няколко месеца, можете ли да опитате да продължите напред?

Това, че сте разстроени и злобни тук във форума, няма да ви помогне да получите загубените си печалби. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ъъъ, НАЙ-НАКРАЯ ги получих толкова... и просто казвах колко са жалки

Автоматичен превод:
Candie
преди 1 година

Направихте ли? Е, приятна изненада!

Бихте ли актуализирали жалбата , ако нямате нищо против? Учтиво ви моля да го направите 🙂.

Бъдете сигурни, че щях да съм адски бесен, ако бях във вашата ситуация, така че няма проблем с вашето мнение, само с целта - ако ме разбирате.




Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Още чакам...3 месеца и 12 дни по-точно.

Автоматичен превод:
sarabeescutflowers
преди 1 година

Бих казал, че това е твърде много. Е, в крайна сметка на Кенди беше платено. Нещо като чудо 🙂✨

Автоматичен превод:
sarabeescutflowers
преди 1 година

Продължавайте да ги раздухвате, говоря за обслужване на клиенти 10 пъти на ден и имейли, изпращайте имейли, ставайте неприятни с тях, трябва да

Автоматичен превод:
преди 1 година

Правя това без късмет. Просто продължават да ме лъжат. Казвайки ми, че е на път или че те лично ще го разгледат и ще се върнат с мен, след което никога няма да го направят. Колкото и да ми е неприятно да го кажа, но почти се отказах. Искам да кажа, че все още се опитвам да го получа, все още протягам ръка, но не се надявам много да минат 5 месеца

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Минаха 5,5 месеца и все още нищо.

Автоматичен превод:
sarabeescutflowers
преди 10 месеца

Бих казал, че няма да има никакъв напредък. 🙁

Съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добре, но току-що проверих моята, защото мина минута, почти бях изгубил надежда, така или иначе те кредитираха парите обратно в моя акаунт и аз поисках ново теглене и разговарях с някой, който беше изненадващо полезен. Не затаих дъх, но стисках палци наистина да ми плащат.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
tour_fashm_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини