Мога ли да попитам дали проблемът вече е решен? Работи за мен, добре.🤷♀️
May I ask if the issue has been fixed by now? It works for me, ok.🤷♀️
Вече ти писах тук: https://casinoguru-en.com/forum/slots/sweet-kingdom---general-discussion#post-120926
Няма нужда да го публикувате навсякъде, така че нека запазим разговора в една тема. 🙂
I already wrote you back here: https://casinoguru-en.com/forum/slots/sweet-kingdom---general-discussion#post-120926
There's no need to post it everywhere so let's keep the conversation in one thread. 🙂
Сърдечни поздрави на Колумбия!
Това, което описахте, всъщност може да е нещо друго, защото, доколкото мога да преценя, нито Pragmatic Play, нито Relax Gaming са изключили вашата страна.
Бихте ли предоставили екранна снимка, показваща грешката, която получавате, когато се опитвате да участвате, моля?
Ще се опитаме да разберем по въпроса веднага щом разберем борбата.
Warm greetings to Colombia!
What you described could actually be something else, because, as far as I can tell, neither Pragmatic Play nor Relax Gaming have excluded your country.
Could you provide a screenshot showing the error you get when trying to participate, please?
We'll try to find out about the matter as soon as we understand the struggle.
Сърдечни поздрави на Колумбия!
Това, което описахте, всъщност може да е нещо друго, защото, доколкото мога да преценя, нито Pragmatic Play, нито Relax Gaming са изключили вашата страна.
Бихте ли предоставили екранна снимка, показваща грешката, която получавате, когато се опитвате да участвате, моля?
Ще се опитаме да разберем по въпроса веднага щом разберем борбата.
Warm greetings to Colombia!
What you described could actually be something else, because, as far as I can tell, neither Pragmatic Play nor Relax Gaming have excluded your country.
Could you provide a screenshot showing the error you get when trying to participate, please?
We'll try to find out about the matter as soon as we understand the struggle.
Здрасти. Оценявам, че предоставихте екранната снимка.
Най-вероятно изглежда, че е блокиран от доставчик на интернет или игри. За съжаление нито едно от тях не е свързано с настройките на нашия уебсайт.
За да участвате в турнира, съветвам ви да опитате да използвате всички налични VPN услуги. Това обикновено е най-простият метод за заобикаляне на ограничението.
Имате ли нещо против да опитате?
Hi there. I appreciate you providing the screenshot.
Most likely, it appears to be a block from an internet or gaming provider. Unfortunately, none of these are related to the settings on our website.
To take part in the tournament, I advise you to try using any VPN services available. This is typically the simplest method of getting around the restriction.
Would you mind giving that a try?
здравейте
Както показва екранната снимка, имаше технически проблем, така че турнирът не беше достъпен. Сега работи. 😉
Hi there.
As the screenshot says, there was a technical issue, so the tournament was not available. It's working now. 😉
Всеки турнир има само определен брой завъртания. Започването на нов ден не ви дава повече завъртания. Така че, за съжаление, не работи по този начин. 😕
Each tournament has only a certain number of spins. Starting a new day doesn't give you any more spins. So unfortunately it doesn't work that way. 😕
Но всяка седмица започва нов турнир. Въпреки че се съмнявам, че това е най-убедителната аналогия с ежедневното обновяване, все пак е нещо. 😉
Планирате ли да посещавате редовно? Надявам се да го направите.
But every week, there is a new tournament to start. Though I doubt it is the most compelling analogy to daily renewal, it is still something. 😉
Do you plan to attend regularly? I hope you do.
Е, радваме се, ако харесвате нашите турнири и сте ги включили във вашето хоби. Успяхте ли да поставите или още не? 🙂
Well, we are glad if you enjoy our tournaments and have included them in your hobby. Have you managed to place or not yet ? 🙂
какво се случи, само на казино гуру, месечен турнир, играх, спечелих и резултатът не се повиши, направих екран, след като се покачи с 500 точки и след като падне с хиляда, и вие искате да проверите казината дали се държат законно? но моля те
what ever happened, only on casino guru, monthly tournament, I played, I won and the score didn't go up, I did a screen, after it goes up by 500 points, and after it goes down by a thousand, and you want to check the casinos if they behave legally? but please
cosa mai successa , solo su casino guru , torneo mensile, giocavo facevo vincite e il punteggio non andava su , fatto screen , dopo va su di 500 punti , e dopo scende di mille , e voi volete controllare i casino se si comportano lecitamente ? ma per favore
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.