Здравейте, изпраща се имейл, който трябва да потвърдите и след това трябва да получите и ваучер по имейл.
Получихте ли имейл за потвърждение?
Hi, an email is sent which you have to confirm and then you should receive a voucher by email as well.
Did you receive a confirmation email ?
Отлично и затова е необходимо да го потвърдите и да имате търпение и да изчакате. Juraj също трябва да изпрати ваучера по имейл. Ако това не се случи в обозримо бъдеще, пишете и ще разбера какво е положението.😉
Excellent and therefore it is necessary to confirm it and be patient and wait. Juraj should also send the voucher by email. If this does not happen in the foreseeable future then write and I will find out what the situation is.😉
Здравейте
Доколкото мога да разбера, тези ваучери се изпращат няколко пъти на месец, разделени на по-големи групи. Нека да му дадем още няколко дни, моля. Междувременно ще питам Juraj за следващата партида.
Hey there.
As far as I can tell, these vouchers are sent a few times per month, divided into bigger bulks. Let's give it a few more days, please. In the meantime, I will ask Juraj about the next batch.
Няма нужда от тези груби думи, смятам. Необходимо е само малко търпение и ще получите своя ваучер. Възможно ли е това от вашия сайт, моля?
There is no need for this harsh words, I believe. Just a little patience is needed, and you will receive your voucher. Would this be possible from your site, please?
Не и ако пристигне и за моя изненада, когато приех 20-те евро от Amazon, се оказа, че те са се опитали да таксуват акаунта ми с десет такси от 38 евро. Какъв план това е измама!!!!
Not if it arrived and to my surprise when I accepted the 20 euros from Amazon it turns out that they have tried to charge my account with ten charges of 38 euros. What a plan this is a scam!!!!
No si me llegó y con sorpresa al aceptar los 20 euros de Amazon resulta que me han intentado cargar en la cuenta diez cobros de 38 euros.vaya plan esto es una estafa!!!!
Моля, обяснете кой ще се опита да таксува акаунта ви. Наистина не разбирам смисъла тук.
Получихте ли вече ваучера и какво общо има той с всички обвинения, моля?
Моля, опитайте се да предоставите повече подробности за проблема, така че всеки да може да го разбере напълно и да избегнем недоразумения.
Please explain who would try to charge your account. I truly do not understand the point here.
Have you already received the voucher, and what does it have to do with all the accusations, please?
Try to provide more details about the issue so everyone can fully understand it and we can avoid misunderstandings, please.
Благодаря ви за обяснението.
Както виждам от екранните снимки, Amazon се опитва да ви таксува. нали Така че наистина трябва да започнете, като попитате банката си относно всичко това и след това се свържете с Amazon, за да получите някакво обяснение.
Няма нужда да обвинявате нас, като Казино Гуру, за всичко това. Не виждам смисъл там.
Моля, уведомете ни, когато разберете нещо ново. Бихме искали да видим резултата от всичко това, тъй като може да бъде наистина полезно и за други.
Thank you for the explanation.
As I can see from the screenshots, Amazon is trying to charge you. Right? So you should really start by asking your bank regarding all this and then contact Amazon to get some explanation.
There is no need to accuse us, as Casino Guru, for all this. I don't see the point there.
Please let us know whenever you find out something new. We would like to see the outcome of all this, as it could be really helpful for others as well.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.