ФорумСъстезанияТурнирите от миналата седмица

Турнирите от миналата седмица

преди 4 месеца от charinvelez
|
1954 преглеждания 15 отговора |
|
преди 4 месеца

Станах трети на състезанието миналата седмица. Как давате наградата?

Автоматичен превод:
charinvelez
преди 4 месеца

Здравейте, изпраща се имейл, който трябва да потвърдите и след това трябва да получите и ваучер по имейл.

Получихте ли имейл за потвърждение?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако имейлът за потвърждение е пристигнал

Автоматичен превод:
charinvelez
преди 4 месеца

Отлично и затова е необходимо да го потвърдите и да имате търпение и да изчакате. Juraj също трябва да изпрати ваучера по имейл. Ако това не се случи в обозримо бъдеще, пишете и ще разбера какво е положението.😉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Още не съм получил купона!

Автоматичен превод:
charinvelez
преди 4 месеца

Здравейте

Доколкото мога да разбера, тези ваучери се изпращат няколко пъти на месец, разделени на по-големи групи. Нека да му дадем още няколко дни, моля. Междувременно ще питам Juraj за следващата партида.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Още не съм получил купона!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здрасти

Според информацията, която събрах, бих очаквал нещата да се развият. Имате ли актуализация или ваучер, моля?

Автоматичен превод:
Публикация на charinvelez Скрит от Romi
Причина: Невярна информация с цел дезинформиране на играчите.
преди 3 месеца

Измамници!!!!

Автоматичен превод:
charinvelez
преди 3 месеца

Няма нужда от тези груби думи, смятам. Необходимо е само малко търпение и ще получите своя ваучер. Възможно ли е това от вашия сайт, моля?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не и ако пристигне и за моя изненада, когато приех 20-те евро от Amazon, се оказа, че те са се опитали да таксуват акаунта ми с десет такси от 38 евро. Какъв план това е измама!!!!

Автоматичен превод:
charinvelez
преди 3 месеца

Моля, обяснете кой ще се опита да таксува акаунта ви. Наистина не разбирам смисъла тук.

Получихте ли вече ваучера и какво общо има той с всички обвинения, моля?

Моля, опитайте се да предоставите повече подробности за проблема, така че всеки да може да го разбере напълно и да избегнем недоразумения.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Е, след като приех бонуса, те се опитаха да таксуват картата ми.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така всеки ден вече е 14

Автоматичен превод:
charinvelez
преди 3 месеца

Благодаря ви за обяснението.

Както виждам от екранните снимки, Amazon се опитва да ви таксува. нали Така че наистина трябва да започнете, като попитате банката си относно всичко това и след това се свържете с Amazon, за да получите някакво обяснение.

Няма нужда да обвинявате нас, като Казино Гуру, за всичко това. Не виждам смисъл там.

Моля, уведомете ни, когато разберете нещо ново. Бихме искали да видим резултата от всичко това, тъй като може да бъде наистина полезно и за други.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини