Добро утро, преди няколко дни разбрах, че се класирах втори по време на този турнир, не знам каква награда мога да получа, тъй като не съм получил никакво съобщение, можете ли да ми дадете някаква индикация? Благодаря ви много ☺️
Good morning, I found out a few days ago that I placed second during this tournament, I don't know what kind of prize I could receive as I haven't received any communication, can you give me some indication? Thank you very much ☺️
Buongiorno, ho scoperto qualche giorno fa di essermi posizionata al secondo posto durante questo torneo, non so che tipo di premio potrei ricevere in quanto non ho ricevuto nessuna comunicazione, mi potete dare qualche indicazione voi? Grazie mille ☺️
честито на вас! ✨🚀!
Не се тревожи, моля те. Тези ваучери се предоставят няколко пъти на месец и ще получите имейл, за да потвърдите, че вашият контакт все още е активен. Въпреки това може да отнеме известно време, докато стигнем до вас, тъй като Juraj е болен. Моля, бъдете търпеливи; той ще стигне до вас в крайна сметка. 🙏
Уверете се, че сте проверили дори папките със спам, кошчетата, спама и кошчето - понякога имейлът не достига директно до входящата кутия.
Моля, уведомете ни как върви.
Congratulations to you! ✨🚀!
Don't worry, please. These vouchers are provided a few times per month, and you will receive email to confirm your contact is still active. However, it may take some time to get to you since Juraj is sick. Please be patient; he will get to you eventually. 🙏
Make sure to check even spam folders, bins, spam, and trash - sometimes the email does not reach the inbox directly.
Please let us know how it goes.
Здравейте, преди 7 дни получихте имейл с инструкции да получите наградата си. Трябва да проверите входящата си поща и да отговорите на този имейл, благодаря 🙂
Hello, you recieved e-mail with instructions to claim your prize 7 days ago. You have to check your inbox and answer to that mail, thanks 🙂
Сега проверих всичко, но за съжаление, ако е пристигнало преди 7 дни, вероятно съм го изтрил по погрешка, няма значение, сгреших. Благодаря все пак 🫤
I checked everything now but unfortunately if it arrived 7 days ago I probably deleted it by mistake, it doesn't matter, I was wrong. Thanks anyway 🫤
Ho controllato tutto adesso ma purtroppo se è arrivata 7 giorni fa con ogni probabilità l’ho cancellata per errore, fa niente ho sbagliato io. Grazie ugualmente 🫤
Това е страхотно! Благодаря ви за това прекрасно потвърждение. 👍 Ако някога имате нужда от нещо друго, просто го запишете.
Възползвайте се от ваучера, след като го получите!✨
That's great! Thank you for this lovely confirmation. 👍 If you ever need something else, just write it down.
Enjoy the voucher once you get it!✨
Хубаво е да знам това. Ако има някакъв проблем, моля, уведомете ни.😉
Nice to know this. If there is any issue, please let us know.😉
здравей
Не се притеснявайте, ние ще проучим. Но първо бих искал да знам дали сте отговорили на изпратения до вас имейл с искане за потвърждение на вашия имейл адрес. направихте ли За да бъда напълно честен, играчите понякога идват тук, твърдейки, че не са получили награда, след като са забравили да отговорят или не са успели да проверят папката за промоции, спам или папката за кошче на своя имейл. Затова искам да гарантирам, че това не е така.
Моля, позволете ми сега.
Hello,
Do not worry, we will investigate. But first, I would like to know if you answered the email sent to you requesting confirmation of your email address. Did you? To be completely honest, players sometimes come here claiming they have not received a prize after forgetting to reply or failing to check the promotion folder, spam or bin folder of their email. I therefore want to ensure that this is not the case.
Please let me now.
Скъпи играч,
Забравих, че си ти! След като се свързах с Juraj, бих искал да ви припомня един 7-месечен разговор, който имахме на същата тема:
Тъй като никога не сме получили никакви ваши отговори, позволете ми да ви напомня за имейла с „последно обаждане":
съжалявам
Dear player,
I forgot it was you! After checking up with Juraj, I would like to remind you of a 7-month-old conversation we had on this very same topic:
Since we have never received any of your responses, allow me to remind you of the "last call" email:
I'm sorry.
Здравей Lore23! Попаднах на същия проблем и това, което правя сега, е, че просто отварям нов раздел в Chrome и пиша CASINO GURU SLOTS TOURNAMENT в прозореца за търсене и натискам ТЪРСЕНЕ, след което докосвам първата опция, която ми дава, и ме отвежда точно до всеки път! След това просто влизам с моите данни и 2-та безплатни турнира са точно там!
Hey Lore23! I came across the same issue & what I do now is I just open a New Tab in Chrome & type CASINO GURU SLOTS TOURNAMENT in the Search Window & hit SEARCH, then tap on the very 1st option it gives me & it takes me right to it every time! Then I just login w/ my details & the 2 free tournaments are right there!
Здравейте, трябва да работи нормално, ако стигнете до нашия сайт и щракнете между разделите. Срещнахте ли някакъв проблем, че не ви се отваря?
Можеш ли да играеш нормално сега или не? 🙂
Hello, it should work normally if you reach our site and click between the tabs. Did you encounter any problem that it wouldn't open for you?
Can you play normally now or not? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.