Ваучерът не може да се използва, когато се опитате да платите, пише Jo's, въведете нещо и след това... бутонът за продължаване не може да бъде натиснат... и ваучерът е там... Но продължете да плащате с него... той не може... в amazon казват като refresh и после пак но не става
The voucher cannot be used when you try to checkout, it says Jo's, enter something and then it... the continue button cannot be pressed... and the voucher is there... But continue to pay with it... it can't... in amazon they say like refresh and then again But it doesn't work
Vaucer ne moze da se iskoristi kad se pokysa checkout pise Jo's uneti nesto pa ono...continue dugme nije moguce pritisnuti...a vaucer stoji tamo...Ali continue to pay sa njim...ne moze...u amazonu kazu kao refresh pa opet Ali ne ide
В този случай вероятно ще трябва да се свържете с тях и да поискате по-добър съвет. Опитайте с поддръжка или имейл и обяснете проблема си.
Надявам се, че ще можете да го използвате. 👍☘️
In this case, you will probably have to contact them and ask for some better advice. Try some support or email and explain your problem.
I hope you will be able to use it. 👍☘️
Здравейте! Чудя се дали имате някаква информация за безплатните турнири, които имате в gurucasino. Бях на турнир и сега видях, че съм на второ място в състезанието. Как да получа наградата си? Благодаря за отговорите.
Hello! I wonder if you have any information about the free tournaments that you have at gurucasino. I was in a tournament and now saw that I came in second place in the competition. How do I get my prize? Grateful for answers.
Здравейте, ако завършите втори в края на турнира, следете имейла си през следващите няколко дни и там ще получите цялата необходима информация. Разбира се, проверявайте папката си със спам от време на време и ако не получите нищо, непременно се свържете и ще видим дали някъде не е станало недоразумение. 🙂
Hello, if you finished second at the end of the tournament, keep an eye on your email in the next few days and you'll get all the information you need there. Of course, check your spam folder from time to time, and if you don't get anything, be sure to get in touch and we'll see if there's been a misunderstanding somewhere. 🙂
Добър вечер, класирах се втори в месечен турнир, а наградата е $250. Получих имейл за потвърждение на поръчката си, но не получих отговор. Колко време отнема да пристигне купонът на Amazon?
Good evening, I placed second in a monthly tournament, and the prize is $250. I received the email to confirm my order, but I haven't received a response. How long does it take for the Amazon coupon to arrive?
Buenas noches,quedé en segundo lugar en un torneo mensual y el premio es de 250$ .Me llegó el correo electrónico para confirmar el mail y no tengo ninguna respuesta.Cuanto tiempo tarda el cupón de Amazon en llegar?
Големи поздравления, хубава победа!
Потвърдихте ли вече всичко добре, както се изисква?
В такъв случай изобщо не се притеснявайте; скоро Juraj ще се свърже с вас и ще получите ваучера.
Ако видите, че това наистина отнема твърде много време, уведомете ни; просто вече няма да е от наша страна, а от страната на доставчиците на игри. Надявам се, че няма да продължи дълго, преди да стане трудно. 🙂
Big congratulations, nice win!
Have you confirmed everything well as required already?
In that case, do not worry at all; soon Juraj will get back to you and you will receive the voucher.
If you see that is really taking too long, let us know; just it won't be on our side anymore, but the game providers side. I hope it won't last long before you get it tough. 🙂
Отговорих на имейла, но не знам как точно се изисква потвърждение на имейла. Ако можете да уточните как се прави, ще съм ви благодарен. поздрави
I replied to the email, but I don't know exactly how email confirmation is required. If you could specify how it is done, I would appreciate it. Regards
Yo respondí al mail,no se exactamente cómo se requiere la confirmación del mail.Si me podría especificar como se realiza se lo agradecería.Un saludo
Цялата информация е предоставена в имейла. Ако сте отговорили на него, скоро ще получите актуализация и ако има нещо повече, което трябва да предоставите, нашият екип ще ви информира за това.
Моля, имайте търпение и се надяваме, че няма да отнеме много време, преди да получите своя ваучер.
All the information is provided in the email. If you have replied to it, you will get an update soon, and if there is something more you have to provide, our team will inform you about it.
Please be patient, and hopefully it won't be long before you get your voucher.
Добре, мисля, че всичко е правилно. Ако имате нужда да предоставя екранна снимка на имейла, мога да ви я изпратя. Все още чакам обаче. Най-добри пожелания.
Okay, I think everything is correct. If you need me to provide a screenshot of the email, I can send it to you. I'm still waiting, though. Best regards.
Vale,yo creo que todo está correcto.Si necesitas que aporte alguna captura de pantalla del mail te la puedo enviar,de todas formas sigo esperando.Un saludo
Според това, което видях, ваучерът трябва да бъде изпратен, така че ми кажете дали сте го получили или не.🙂
According to what I saw the voucher should be sent so let me know if you received it or not.🙂
Днес получих купона на Amazon, много ви благодаря за всичко. Най-добри пожелания.
I received the Amazon coupon today, thank you very much for everything. Best regards.
Ya recibí el cupón de Amazon hoy,muchas gracias por todo.Un saludo
Поздравления, наслаждавайте се и успех в следващите турнири. ☘️😊
Congratulations, enjoy it and good luck in the next tournaments. ☘️😊
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.