Ваучерът не може да се използва, когато се опитате да платите, пише Jo's, въведете нещо и след това... бутонът за продължаване не може да бъде натиснат... и ваучерът е там... Но продължете да плащате с него... той не може... в amazon казват като refresh и после пак но не става
The voucher cannot be used when you try to checkout, it says Jo's, enter something and then it... the continue button cannot be pressed... and the voucher is there... But continue to pay with it... it can't... in amazon they say like refresh and then again But it doesn't work
Vaucer ne moze da se iskoristi kad se pokysa checkout pise Jo's uneti nesto pa ono...continue dugme nije moguce pritisnuti...a vaucer stoji tamo...Ali continue to pay sa njim...ne moze...u amazonu kazu kao refresh pa opet Ali ne ide
В този случай вероятно ще трябва да се свържете с тях и да поискате по-добър съвет. Опитайте с поддръжка или имейл и обяснете проблема си.
Надявам се, че ще можете да го използвате. 👍☘️
In this case, you will probably have to contact them and ask for some better advice. Try some support or email and explain your problem.
I hope you will be able to use it. 👍☘️
Здравейте! Чудя се дали имате някаква информация за безплатните турнири, които имате в gurucasino. Бях на турнир и сега видях, че съм на второ място в състезанието. Как да получа наградата си? Благодаря за отговорите.
Hello! I wonder if you have any information about the free tournaments that you have at gurucasino. I was in a tournament and now saw that I came in second place in the competition. How do I get my prize? Grateful for answers.
Здравейте, ако завършите втори в края на турнира, следете имейла си през следващите няколко дни и там ще получите цялата необходима информация. Разбира се, проверявайте папката си със спам от време на време и ако не получите нищо, непременно се свържете и ще видим дали някъде не е станало недоразумение. 🙂
Hello, if you finished second at the end of the tournament, keep an eye on your email in the next few days and you'll get all the information you need there. Of course, check your spam folder from time to time, and if you don't get anything, be sure to get in touch and we'll see if there's been a misunderstanding somewhere. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.