Здравейте, мисля, че е написано доста просто във втория параграф. Трябва да потвърдите активния си имейл адрес, като отговорите на имейла, който сте получили. Тогава всичко трябва да е наред и просто чакайте наградата. 😉
Hi, I think it's written quite simply in the second paragraph. You need to confirm your active email address by replying to the email you received. Then everything should be fine and just wait for the prize. 😉
Благодаря, сър, колко време ще пристигне подаръкът?
Thank you sir, how long will the gift arrive?
Juraj ще се опита да изпрати ваучерите възможно най-скоро, вярвам, че другите играчи също са отговорили на имейла. Ако се удължи, ще ви уведомя със сигурност. 🙂
Juraj will try to send the vouchers as soon as possible, I believe the other players also replied to the email. If it's prolonged I'll let you know for sure. 🙂
Защо до сега не са включени награди, сър?
Why Until now there have been no prizes entered, sir?
Юрай отговаря за този дневен ред, ако още чака да получи ваучерите, той не ги е изпратил, но му напомних и ще ви дам актуална информация, когато ме отпише.
Juraj is in charge of this agenda, if he is still waiting to receive the vouchers, he did not send them, but I reminded him and I will give you an update when he writes me off.
Здравей, как си ? Възможно ли е да се наслаждавате и на нашите турнири? Или бихте искали?
Тук можете да видите някои турнири .
Ако ще играете, просто ми кажете как ви хареса. 😀
Hello, how are you ? Are you possibly enjoying our tournaments too ? Or would you like to ?
You can see some here- tournaments.
If you will play just let me know how you enjoyed it. 😀
Е, радвам се да го чуя, нека е във ваша полза и приятен ден.
Надявам се, че ще можете да се класирате в други турнири. 😉
Well, I'm glad to hear that, may it be to your advantage and have a nice day.
I hope you will be able to place in other tournaments. 😉
здравейте господине, защо не може да се изиска картата за подарък?
hello sir, why can't the gift card be claimed?
Какво искаш да кажеш, че не може да се иска? Бихте ли ми направили екранна снимка, моля?
What do you mean it can't be claimed ? Could you take a screenshot for me please ?
Здравейте, писах на Juraj и ще се опитаме да разберем какво става. Когато разбера повече, ще ви уведомя.
Hi, I've written to Juraj and we'll try to find out what's going on. When I know more I will let you know.
Какво трябва да направя, след като спечеля този турнир?
What should I do after winning this tournament?
Мисля, че тук е описано доста ясно. Трябва да получите имейл за потвърждение на вашия имейл адрес и след това ще трябва да изчакате наградата да бъде изпратена. Не пропускайте да проверите и спам папката, защото и преди се е случвало имейли от нас да попадат там.
Разбира се, поздравления за победата. 🎉😊☘️
I think it is described quite clearly here. You should get an email to confirm your email address and then you'll have to wait for the prize to be sent. Be sure to check the spam folder as well, because it has happened before that emails from us have ended up there as well.
Of course congratulations on winning. 🎉😊☘️
Трябва да потвърдите своя имейл адрес, като отговорите на имейла, а не тук във форума. Така че, моля, направете го. 🙂
You have to confirm your email address by replying to the email and not here on the forum. So please do so. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.