Честито! ✨🐱🏍
Проверете входящия си имейл, моля. Вярвам, че вашият имейл за потвърждение скоро ще пристигне в пощенската ви кутия.
Congratulations! ✨🐱🏍
Check your incoming email, please. I believe your confirmation email should land in your mailbox soon.
Проверявах имейла си всеки ден. нищо, нищо, нищо. не играйте с мен, добре.......
I checked my email every day.nothing, nothing, nothing.dontplay with me ok.......
Пощата вече ви е изпратена. Сега го изпратих отново, моля, проверете входящата си поща, но и папките за спам. Благодаря 🙂
Mail was sent you already. I sent it over again now, please check you inbox but also spam folders. Thanks 🙂
документ за самоличност
ID
Здравейте, няма нужда да публикувате вашата лична информация тук. Ако трябва да се потвърдите, моля, изпратете го там, където е необходимо. Опитвате ли се да го направите в казино?
Hi, no need to post your ID informations here. If you need to verify yourself, please submit it where it is necessary. Are you trying to do it at a casino ?
Заех първо място в турнир преди около месец и все още не съм получил никакви награди.
I came in 1st place in a tournament about a month ago and I still haven't received any prizes.
Yo quedé 1ro lugar en un torneo ase como un mes atrás y todavía no m llega ningún premio
Здравейте и честито!
Бихте ли любезно проверили входящата си поща за имейла за потвърждение? Ако прегледате тази тема, както и често задаваните въпроси, ще откриете, че това е първата стъпка към получаването на ваучера.
Уведомете ме, моля.
Hello and congratulations!
Could you kindly check your inbox email for the verification email? If you browse this thread, and also the FAQs you will find it's the first step to getting the voucher.
Let me know, please.
Нямам нищо мокро от теб. Къде ми е ваучерът????Моят имейл е stergioskazak@yahoo.com
I don't have anything wet from you.where is my voucher????my email is stergioskazak@yahoo.com
Здравейте, първо трябваше да получите имейл, потвърждаващ всичко, от което се нуждаете. Направи ли го вече? Написахте го преди два месеца и Юрай, който се грижи за него, също ви отговори. Направихте ли всичко необходимо?
Hi, first you should have received an email confirming everything you need. Have you done that yet? You wrote it two months ago and Juraj who is taking care of it also replied to you. Have you done everything that was necessary ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.