О, не можеш ли?
Помолих Juraj да бъда 100% сигурен - VPN е разрешен. Само напред и успех на теб, Лили!
💚
Oh, can't you?
I asked Juraj to be 100% sure - the VPN is allowed. Go ahead, and good luck to you, Lili!
💚
Ура!!
Радка, върна ли се от Испания?
Сигурен съм, че всички бяхте извън офиса за известно време и никой не ми отговори цяла седмица! хаха!
любов както винаги
Лили.
Yay!!
Radka are you back from Spain?
Im sure you guys all were out of the office for a while no one replied to me for a week! Lol!
luv as always
Lili.
И ура! Мога да използвам VPN! Да! Трябваше да се сетя за това отдавна…
хахах...
но въпросите сега са; кои страни имат магическата връзка с турнирите? Защото ще ми отнеме известно време, за да позная… хаха!
пак любов!
лили.
And yay! I can use a VPN! Dah! I should have think of that a long time ago…
hahah…
but the questions now is; what countries have the magic connection to the tournaments? Cuz will take me a while to just guess… lol!
luv again!
lili.
Радка!!!
вече трябва да знаете, че жалбата ми най-накрая приключи и е разрешена в предложеното споразумение. Вече не мога да оставям съобщения в нишката за жалби, така че бих искал да ви помоля за услуга.. бихте ли изпратили мили поздрави на Андрей от мое име ? Моля, уведомете го, че наистина наистина оценявам неговата помощ и усилия за разрешаване на моя случай, това не беше лесна работа и той се справи страхотно! Благодаря на всички вас! Всички вие сте истинските „гурута"
на Ваше разположение,
Лили.
Radka!!!
by now you should know that my complaint is finally over and resolved in the settlement offered I can’t leave messages anymore in the complaint thread so I would like to ask you for a favour.. could you please send kind regards to Andrej for me? Please let him know I really really really appreciate his help and efforts to resolve my case, it was not a simple job and he did awesome! Thanks to you all! You all are the real "Gurus"
sincerely,
Lili.
Ура!!
Радка, върна ли се от Испания?
Сигурен съм, че всички бяхте извън офиса за известно време и никой не ми отговори цяла седмица! хаха!
любов както винаги
Лили.
Yay!!
Radka are you back from Spain?
Im sure you guys all were out of the office for a while no one replied to me for a week! Lol!
luv as always
Lili.
Хей!
Ще взема един по един 🙂.
И ти ми липсваше! 😂💚
Не, не бях в Испания; вместо това имахме тиймбилдинг и тъй като отне почти 10 часа, за да стигнем до дестинацията, да - закъсняхме доста. Форумът и потребителските отзиви никога не спят. 😀
Сега се завръщаме в пълен състав!
Hey!
I'll take one at a time 🙂.
I missed you too! 😂💚
Nope, I was not in Spain; instead, we had teambuilding, and since it took almost 10 hours to reach the destination, yep - we were in quite a delay. Forum and user reviews never sleep. 😀
Now we're back in full!
И ура! Мога да използвам VPN! Да! Трябваше да се сетя за това отдавна…
хахах...
но въпросите сега са; кои страни имат магическата връзка с турнирите? Защото ще ми отнеме известно време, за да позная… хаха!
пак любов!
лили.
And yay! I can use a VPN! Dah! I should have think of that a long time ago…
hahah…
but the questions now is; what countries have the magic connection to the tournaments? Cuz will take me a while to just guess… lol!
luv again!
lili.
Как правиш това?
Това е друг въпрос, на който нямам представа как да отговоря веднага. 😀
Проверих форума и текущите резултати, за да установя, че Аржентина, Украйна и Обединеното кралство звучат обещаващо. 😉
How do you do that?
This is another question to which I have no clue how to answer immediately. 😀
I checked the forum and the current results to find that Argentina, Ukraine, and the United Kingdom sound promising. 😉
Радка!!!
вече трябва да знаете, че жалбата ми най-накрая приключи и е разрешена в предложеното споразумение. Вече не мога да оставям съобщения в нишката за жалби, така че бих искал да ви помоля за услуга.. бихте ли изпратили мили поздрави на Андрей от мое име ? Моля, уведомете го, че наистина наистина оценявам неговата помощ и усилия за разрешаване на моя случай, това не беше лесна работа и той се справи страхотно! Благодаря на всички вас! Всички вие сте истинските „гурута"
на Ваше разположение,
Лили.
Radka!!!
by now you should know that my complaint is finally over and resolved in the settlement offered I can’t leave messages anymore in the complaint thread so I would like to ask you for a favour.. could you please send kind regards to Andrej for me? Please let him know I really really really appreciate his help and efforts to resolve my case, it was not a simple job and he did awesome! Thanks to you all! You all are the real "Gurus"
sincerely,
Lili.
Аааааааа!!! *Безумно подскача около работното ми бюро*!
С удоволствие ще покажа тази публикация на Андрей, не се притеснявайте.
Толкова съм щастлива, че свърши така, бях малко притеснена много пъти - сигурен съм, че знаете това 😀.
Убеден съм, че мога да кажа, че всички сме щастливи да помогнем и да сте с вашия позитивен и весел дух тук с нас! ✨💚🙌
Aaaaaaaaa!!! *Insanely jumping around my working desk*!
I'll gladly show this post to Andrej, don't worry.
I'm so happy it ended like this, I was a bit worried many times - am sure you know that 😀.
I'm convinced that I can say we are all happy to help and to have you with your positive and cheerful spirit here with us! ✨💚🙌
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.