Можете ли да ми опишете какъв е проблемът? Току-що тествах турнира на множество устройства, множество браузъри и от различни държави и всичко работи добре.
Can you please describe me what is the issue? I just tested tournament on multiple devices, multiple broswers and from multiple countries and everything works well.
Турнирът не започва, когато има 200 безплатни завъртания
The tournament does not start where there are 200 free spins
Не запускается турнир там где 200 фриспинов
По принцип нищо не се случва, екранът остава такъв 😕
Опитах :
Basically nothing happens, the screen stays like this 😕
Tried :
Опитвайки се с един и същ черен екран
Trying all the same one and the same black screen
Пробував всё равно одне и те саме чорный екран
О, добре. Говорим за различен турнир. Тази тема е за Money Train 3. Виждам проблема в седмичния турнир в The Great Pigsby Megaways. В момента работим по отстраняването на проблема, трябва да стане бързо.
Oh well. We are talking about different tournament. This thread is about Money Train 3. I see the problem in weekly tournament in The Great Pigsby Megaways. We are currently working on fixing the problem, it should be done quickly.
О, по дяволите, вероятно отворих това с известието и не проверих два пъти заглавието...
Oh damn my bad, I probably opened this one with the notification and did not check twice the title...
Здравейте. Турнирът е фиксиран и можете да се присъедините към него сега. Късмет! 🙂
Hello. Tournament is fixed and you can join it now. Good luck! 🙂
Да, няма проблем на френски IP от моя страна
Yup no problem on French IP on my side
Опитахте ли да деактивирате adblocks? Кажи ми.
Have you try to disable adblocks? Let me know.
скрийншотът, който споделих, има деактивиран рекламен блок.
Като екстра съм добавил видео, записано от страницата и с пълно описание какво се случва.
наздраве
the screenshot i shared have the adblock disabled.
As extra I have added a video recorded from the page and with the full description of what it is happening.
Cheers.
добре по пътя нека да видим дали използването на френски IP може да работи.
ok on my way. let's see if using french IP can work.
Здравейте, благодаря за вашето видео! Първото нещо, което виждам е, че използвате Brave като браузър. Brave има вграден блокер за реклами. Можете ли да опитате друг браузър и да ме уведомите дали е помогнал?
Hello, thanks for your video! First thing i can see, is that you using Brave as browser. Brave has a built-in blockers for ads. Can you try another browser and let me know if it helped?
Първото нещо, което пояснявам. Brave има вграден блокер за реклами, но е деактивиран (когато иконата не е тъмна, той е активиран, b, не в моя случай).
Въпреки това. За да ви предоставя повече информация, ще използвам браузъра, който всеки основен потребител използва с MS Windows 11. Edge.
Ето го видеото с г-жа Едж.
наздраве.
First thing i clarify. Brave has a built in-in blockers for ads but its disabled (when the icon it's not dark its enabled, b, not my case).
How ever. To provide you more information i will use the browser that every basic user use with MS Windows 11. Edge.
There you go the video with Ms. Edge.
cheers.
Благодаря за актуализацията. Ще изпратя това на доставчика на игри (Relax Gaming) и те ще направят всичко възможно да го поправят.
Този проблем не е на Casino Guru, а на доставчика.
Благодарим ви за търпението 🙂
Thanks for update. I will send this to game provider (Relax Gaming) and they will do their best to fix it.
This problem is not on Casino Guru, but on provider side.
Thanks for you patience 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.