Здравейте, разбира се, че ще се опитам да разбера повече. Бихте ли ми дали екранна снимка какво точно се показва? Опитах се да включа турнира и нямах никакъв проблем.
Hi, of course I'll try to find out more. Could you please give me a screenshot of what exactly is displayed ? I've tried to turn on the tournament and I didn't have any problem.
Най-добрите слотове НИКОГА НИКОГА !! Турнирите са СТРАХОТНИ и всичко е TOGGO
Best slots EVER EVER EVER !! The tournaments are AWESOME and everything is TOGGO
Beste slots EVER EVER EVER ! ! Die Turniere sind HAMMA und alles voll TOGGO
Здравейте, това е за игра 🙂
Но тъй като ние не сме казино, не можете да теглите нищо, което спечелите в безплатен режим.
Нека се състезаваме за наградите, повече от добре сте дошли!
Hello, it is for playing 🙂
Though since we are not a casino, you can't withdraw anything you win in free mode.
Let's compete for the prizes, you are more than welcome!
Това е хубаво да се чуе! Чудя се какво друго харесвате в този уебсайт. 🙂
That is good to hear! I wonder what else you like about this website. 🙂
Здравейте, вече ми изпратиха съобщението, че съм спечелил турнира, сега какво трябва да направя, за да взема картата за подарък на Amazon?
Hello, they already sent me the message that I won the tournament, now what should I do to claim the Amazon gift card?
Hola ya me mandaron el msj de que gana el torneo ahora que debería hacer como reclamo la tarjeta de regalo de Amazon
Трябва да потвърдите имейл адреса си, както е изписан в имейла. След това остава само да изчакате ваучерът да пристигне.
Btw, поздравления за класирането в турнира. Харесвате ли ги?😀
You need to confirm your email address as it is written in the email. Then you just have to wait for the voucher to arrive.
Btw, congratulations on placing in the tournament. Do you like them ?😀
Какво се случва, ако не ми отговорят и не получа купона до 7 дни, когато изтече наградата, защото вече изпратих имейл съобщението и те не ми изпратиха никакъв купон?
What happens if they don't respond to me and I don't receive the coupon in 7 days when the prize expires because I already sent the email message and they don't send me any coupon?
Q pasa si no me responden y no me llega el cupón en 7 días que caduca el premio xq ya mande el msj del correo y no me mandan ningún cupon
Какво се случва, ако не ми отговорят и не получа купона до 7 дни, когато изтече наградата, защото вече изпратих имейл съобщението и те не ми изпратиха никакъв купон?
What happens if they don't respond to me and I don't receive the coupon in 7 days when the prize expires because I already sent the email message and they don't send me any coupon?
Q pasa si no me responden y no me llega el cupón en 7 días que caduca el premio xq ya mande el msj del correo y no me mandan ningún cupon
здравей
Никога не съм чувал, че наградата трябва да изтече. Мисля, че няма нужда да се тревожите за това. Моля, изчакайте екипа да осигури друг куп ваучери. Правят го няколко пъти на месец, доколкото мога да преценя.
Hello,
I have never heard that the prize is supposed to expire. I think you don't need to be concerned about this. Kindly wait for the team to procure another bunch of vouchers, please. They do that a few times per month, as far as I can tell.
Това е вашата позиция, поздравления, въпреки че изглежда, че няма да стигнете до печелившите позиции.
Но не се отчайвайте, ще има още много турнири, така че можете да успеете може би в следващия.
Видях, че вече сте играли 6 от тях, все още не сте успели да спечелите нищо? 😀
That's your position, congratulations even though it looks like you won't reach the winning positions.
But don't despair, there will be many more tournaments, so you can make it maybe in the next one.
I saw you played 6 of them already, you haven't managed to win anything yet ? 😀
и ми казва да потвърдя имейла, но на този, който ми изпратиха, не, така че кой?????
and it tells me to confirm the email but to the one they sent me nope so which one?????
y me dice que confirme el correo pero a ese que me mandaron nop entonces a cual ?????
И пише, че не съм отговорил на този имейл, така че как да потвърдя?????
And it says that I did not respond to that email, so how do I confirm?????
Y sale que no responda a ese correo entonces como confirmo ?????
здравей
Съжалявам, но не разбирам проблема. Може би искате да кажете, че сте получили имейл, съдържащ заявка за потвърждение на различен имейл адрес? Така разбрах съобщението ти.
Освен това имейлът, който частично заснехте, също казва, че имате 7 дни, за да поискате наградата си. Не казва, че сте забавен, обзалагам се.
Може би ще е най-добре да препратите съобщението си на колеги, които се грижат за турнирите.
Предполагам, че ще се свържат с вас.
Hello,
I'm sorry, but I do not understand the issue. Are you, perhaps, saying you have received an email containing a confirmation request to a different email address? This is how I understood your message.
Also, the email you partially screenshotted also says you have 7 days to claim your prize. It does not say you are delayed, I wager.
It would probably be best to forward your message to colleagues who take care of the tournaments.
I'm assuming they will get in touch with you.
Имам информация за вас - Juraj ще изпрати ваучерите в понеделник. Всичко е наред с наградата ви, не е нужно да се притеснявате.
I have an update for you - Juraj is going to send the vouchers on Monday. All is well with your prize, you don't need to worry.
Каква радост, надявам се да не изтече, но добре, ще изчакам до понеделник, благодаря ви много
What a joy I hope it doesn't expire but well I'll wait until Monday thank you very much
Que dicha espero que no expire pero bueno ahí esperare al lunes muchas gracias
Радвам се, че мога да помогна. Ако някога имате нужда от нещо друго, ние ще сме тук.
Какво ще кажете да потвърдите с нас, след като получите ваучера? Само за да сме сигурни, че се получи по план. 😉
I'm glad I could help. If you ever need anything else, we will be here.
How about you confirm with us once you get the voucher? Just for us to be sure, it worked out as planned. 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.