ФорумСпорт и спортни залозиОнлайн казиното не позволява на потребителя да изпълни превъртането, така че да не може да изтегли печалбите

Онлайн казиното не позволява на потребителя да изпълни превъртането, така че да не може да изтегли печалбите

преди 2 години от Pablohenriques
|
5775 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Ще разкажа историята си с онлайн казино BURNINGBET.COM (Услугата работи под лиценз № 8048/JAZ, издаден на Antilephone, упълномощен и регулиран от правителството на Кюрасао.)


Аз съм спортен залагащ, но историята, която ще разкажа, може да се случи и на играчите в казиното.


Това, което Burningbet casino прави с мен, е стара тактика, на която съм бил жертва няколко пъти в други казина и съм сигурен, че мнозина ще се идентифицират с нея.


Те ме примамиха с щедър бонус за добре дошли от 100% до 300 евро за спортни залагания. ДОБРЕ. Депозирах 300 евро и получих още 300 като спортен бонус.


Обичам да залагам високо. Обикновено правя залози, като комбинирам няколко селекции на един и същ билет. Снощи (21/03/2022) късметът ми се усмихна и след като рискувах реалния си баланс няколко пъти успях да спечеля (с моя бонус баланс) два залога от 50 евро с коефициент над 20,00 (50 евро X коефициент) 20,00 = 1000 ).


Моят бонус баланс нарасна до над 2 000,00 евро. Но все пак трябваше да изпълня още 3000 евро преобръщане.


За моя изненада тази сутрин влизам в акаунта си и откривам, че максималният ми залог е ограничен до €0,15. Точно така, 15 евроцента максимален залог. Тъй като все още имам повече от 2000 евро превъртане за изпълнение, това означава, че ще трябва да направя още 13 000 залога за период от по-малко от 4 дни.


ЩЕ ПОВТОРЯ: 13 ХИЛЯДИ ЗАЛОГА ЗА ПО-МАЛКО ОТ 4 ДНИ.


Тъй като няма 13 000 спортни събития през следващите няколко дни, това прави преобръщането ми напълно невъзможно. И тъй като преобръщането ми става невъзможно, няма да мога да изтегля нито един цент от печалбите си.


Тези главорези имат идеалното извинение да не ми плащат.


Те просто ще твърдят, че тъй като не съм завършил превъртането навреме, моят бонус баланс е изтекъл. Но няма да споменат, че съм пропуснал само преобръщането, защото ми попречи да го направя от абсурдното ограничение от 0,15 евроцента.


Не съм нарушил никакви бонус правила и имам право да получа тази сума, тъй като също рискувах реалния си баланс много пъти. Тъй като спечелих с бонуса, можех да загубя всичко и в такъв случай нямаше да ми върнат истинските пари.


Няма да се откажа толкова лесно от нещо, което имам право да получа.


Опитах се да споря директно с тях чрез чат. Но те играят тъпи и не проявяват интерес да променят малко нещата.


Знам, че следващата стъпка трябва да бъде директна жалба до регулатора, с който казиното е свързано в Кюрасао.


Доколкото разбирам имейл адресът на регулаторния орган на това казино е complaints@gaminglicences.com , но има потребител тук на сайта, който казва, че е бил по-добре обслужен в жалбата си срещу сайт, регулиран от същия орган, когато е изпратил жалба до compliants@emoore.com.


Някой може ли да ми помогне с някакви съвети?


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Pablohenriques
преди 2 години

Нищо чудно, че имат толкова лоша репутация според нашия уебсайт. Това, което описахте ясно показва, че те се опитват да направят всичко, за да са сигурни, че няма да успеете да заложите бонуса, но в същото време те могат да кажат на лицензиращия орган, че просто не сте го заложили според техните условия.

Имайки предвид предишния ми опит с този конкретен орган, се страхувам, че ще приемат аргументите от казиното. Също така помолих моя колега да намери най-добрия възможен начин за връзка с тях. Той трябва да се свърже с вас скоро.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Pablohenriques
преди 2 години

Здравей Пабло.

Благодаря ви много, че споделихте опита си. Тъй като Burningbet Casino е лицензирано с Antilephone, моля, следвайте стъпките по-долу.

Изпратете имейл на complaints@gaminglicences.com, съдържащ вашата лична информация (пълно име, вашата страна на пребиваване, вашата възраст). Вашата жалба трябва да споменава името на казиното, потребителското име и подробно обяснение на проблема. Не забравяйте да прикачите всички полезни файлове и документи, които поддържат вашите твърдения.

След това просто трябва да изчакате отговор. Имайте предвид, че може да отнеме време (седмици, в уникални случаи дори месеци).

Ще бъда много благодарен, ако можете да ни информирате за резултата.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Пабло.

Благодаря ви много, че споделихте опита си. Тъй като Burningbet Casino е лицензирано с Antilephone, моля, следвайте стъпките по-долу.

Изпратете имейл на complaints@gaminglicences.com, съдържащ вашата лична информация (пълно име, вашата страна на пребиваване, вашата възраст). Вашата жалба трябва да споменава името на казиното, потребителското име и подробно обяснение на проблема. Не забравяйте да прикачите всички полезни файлове и документи, които поддържат вашите твърдения.

След това просто трябва да изчакате отговор. Имайте предвид, че може да отнеме време (седмици, в уникални случаи дори месеци).

Ще бъда много благодарен, ако можете да ни информирате за резултата.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ти Йозеф. аз правя това.


Създадох друга дискусионна тема, в която ще информирам всяка стъпка от моята жалба. Надяваме се, че това може да помогне на други потребители в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Пабло.

Благодаря ви много, че споделихте опита си. Тъй като Burningbet Casino е лицензирано с Antilephone, моля, следвайте стъпките по-долу.

Изпратете имейл на complaints@gaminglicences.com, съдържащ вашата лична информация (пълно име, вашата страна на пребиваване, вашата възраст). Вашата жалба трябва да споменава името на казиното, потребителското име и подробно обяснение на проблема. Не забравяйте да прикачите всички полезни файлове и документи, които поддържат вашите твърдения.

След това просто трябва да изчакате отговор. Имайте предвид, че може да отнеме време (седмици, в уникални случаи дори месеци).

Ще бъда много благодарен, ако можете да ни информирате за резултата.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече имах всичките си оплаквания относно ограничаването на моите залози, готови да изпратя на имейла complaints@gaminglicences.com.


Всички аргументи, екранни снимки и документи бяха подготвени, за да подам и инициирам иска. Но точно в този момент казиното забрани акаунта ми и измисли друг начин да ме предпази от това, което заслужавам.


Този път ме обвиняват, че съм нарушил правилото 3.29 от спортните правила на Burningbet.


Сега, освен да се оплаквам от ограничаването на моите залози, ще трябва да се защитавам и от друго обвинение от казиното.


Помолих Burningbet Casino да ми изпрати повече информация за обвинението, което направиха и те обещаха да го изпратят в понеделник. За да мога да представя защитата си и да я прикрепя към жалбата.


Ще ми трябва повече време, за да подготвя защитата си и да я изпратя до регулаторния орган, вероятно ще изпратя жалбата едва в края на следващия понеделник (28/03).



мога ли да задам въпрос? Четох много лоши неща за регулаторния орган на Antilephone. Според вашия опит, мислите ли, че една добре изработена защита може да ми даде някакъв шанс да получа парите си? Или Antilephone наистина е регулаторен орган, който неизменно насочва решенията си в полза на казината?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини