4rabet мами и мами.

преди 6 месеца от Natalia42
|
3269 преглеждания 19 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 месеца

Имам проблем с 4rabet.

Не ми позволяват да изтегля печалбите си, всеки път, когато се опитам да изтегля пари, ги питам дали мога да изтегля и те ми казват да, няма проблем или блокиране на сметката ми и когато тегленето е в процес, блокират моята сметка.

Поддръжката отговаря само когато им скимне и лъжат.

Може ли някой да ми помогне?

Имам почти 23 000 евро за теглене.

Автоматичен превод:
Natalia42
преди 6 месеца

Е, звучи сериозно.

Бихте ли споделили някои от обясненията, които сте получили до момента? Мисля, че ще е най-добре да обясните цялата история, ако нямате нищо против. Например, за какви лъжи говорим?

Уведомете ни и ние ще се опитаме да разберем това.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, все още не съм успял да изтегля нищо от сметката си.

Питам поддръжката дали всичко е наред, мога ли да изтегля, те ми казват, че акаунтът ми е без блокировки и когато направя тегленето, той остава висящ и ме блокират.

И ме молят да направя депозит за отключване.

Мога да изпратя скрийншотове на разговорите, където ми казват, че всичко е наред и след това ми блокират акаунта.




Автоматичен превод:
преди 6 месеца

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
Natalia42
преди 6 месеца

Благодаря ти!

Мисля, че трябва да знаете, че сте "говорили" с робот и не се учудвам, че изобщо не беше полезно. Според мен трябва да се свържете с поддръжката; това обикновено се прави чрез имейл. Притежавате ли такива?

Имейл за поддръжка: support@4rabet.com Изпратете всички тези екрани за печат точно там.

Мисля, че си струва да опитате. Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Изпратих им имейл с екранни снимки и обяснение на моята ситуация.

Надявам се на решение и да не се налага да изпращам жалба до адвокатите си.

Автоматичен превод:
Natalia42
преди 6 месеца

Това беше умен ход.

Ако мога да добавя още един съвет, ще изчакам безплатната жалба , която сте изпратили чрез Casino Guru, да достигне финалния етап.

Винаги има време да се обадите на адвокат.

Особено ако се биете за €120, предполагам.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не са само 120 евро, общо в сметката има 22 875 евро.

Коства ми много усилия, анализи и проучване на мачове, за да успея да го постигна.

Автоматичен превод:
Natalia42
преди 6 месеца

Сега разбирам, трябва да е било доста мисия.👍

Е, в този случай трябва да актуализирате жалбата:

file

Но мисля, че сте объркали салдото по сметката със сумата, която се опитвате да изтеглите:

Вие заявихте „Поисках да изтегля 120 евро", което се нарича спорна сума.

Чувствайте се свободни да използвате тази връзка: https://es.casino.guru/4rabet-casino-el-jugador-cree-que-el-reintegro-sea

Това може би първото ви теглене? Проверени ли са?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Всяка сума, която поискам, се отхвърля и блокира

Акаунта е верифициран и от вчера им пратих имейла... дори не мога да си вляза в акаунта.

https://4ra-bet.win/

Автоматичен превод:
Natalia42
преди 6 месеца

Значи вашият акаунт беше потвърден току-що вчера?

Дали е така? Ако отговорът е да, това вероятно обяснява защо всички изпратени преди това тегления не са преминали.

Знаете, че в някои казина чакащите заявки за теглене не са налични за непроверени акаунти.

Възможно ли е това да е така - как мислите?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Всичко си остава същото.

Винаги ме молят да верифицирам акаунта отново, но вече 3 пъти им го пратих.

Те ми се смеят.

В сметката има почти 23 000 евро и смятам да ги отчета където и да е, поне нещо да възстановя.


Автоматичен превод:
Natalia42
преди 5 месеца

Моля, обърнете внимание, че жалбата чака вашата актуализация; моля, отговорете, за да не пропуснете евентуална помощ. 🙏

https://casino.guru/4rabet-casino-player-believes-that-their-withdrawal

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Всичко си остава същото.

Откакто започнах с тях, не успях да изтегля нищо.

Винаги пак искат документи.

Те се опитват да ме накарат да спра да се опитвам, за да могат да запазят парите ми.

Автоматичен превод:
Natalia42
преди 5 месеца

Съжалявам да го чуя, но моля, не ми отговаряйте тук.

Кликнете или докоснете тази връзка и актуализирайте жалбата, за да продължите по-нататък. 🙏

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Всичко си остава същото.

Сега искат 240 евро за отблокиране на сметката.

Хахаха

Те са измамници.

Автоматичен превод:
Natalia42
преди 5 месеца

Не мисля, че това е правилният начин едно казино да иска пари за деблокиране на акаунт. Тази информация обаче със сигурност би била полезна при жалбата, която сте отворили в казиното, за да можем да се опитаме да ви помогнем. Възможно ли е да го актуализирате, защото ако пишете само във форума, евентуално оплакването ви ще бъде отхвърлено и мисля, че си струва да пишете и там, за да се опита нашия екип да ви помогне. Готови ли сте за това?

Автоматичен превод:
Natalia42
преди 4 месеца

Те са ви измамили, този уебсайт е копие на наистина легалния, карат ви да вярвате, че знаят резултатите от мачовете и ви карат да плащате пари, за да закъсате. Докладвайте го.

Автоматичен превод:
fer82
преди 4 месеца

Здравейте имали ли сте подобен опит с това казино или просто сте информирани?

Автоматичен превод:
fer82
преди 4 месеца

Благодаря за подкрепата. Ще го разгледам и ще предприема необходимите стъпки.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини