ФорумСлотовеТова е онлайн казино Вегас

Това е онлайн казино Вегас

преди 1 година от maryveach06
|
2984 преглеждания 4 отговора |
|
преди 1 година

Аз поисках теглене на $100 в началото на октомври, върна моята проверка на самоличността ми същия ден оттогава те казаха, че са го изпратили на моята банка пет пъти и е върнато банката ми казва не, сега те искат биткойн адреси, давам им два, те все още могат Не ме намери Помолих ги да ми изпратят документ за проверка нищо едно извинение след друго и това подходящо нарушение ли е


Автоматичен превод:
maryveach06
преди 1 година

Здравейте, да имате такива затруднения от октомври е доста дълго време. Съжалявам за това. Добре ли разбирам, че вашият акаунт все още не е напълно потвърден, прав ли съм? Помолихте ли казиното да ви изпрати идентификатора на транзакцията? ..когато казват, че са го изпратили 5 пъти? Бих се опитал първо да ги помоля за лична карта и след това да се свържа с вашата банка и да поискам помощ относно неуспешните транзакции. Може да има някакъв проблем при поставянето на числата/символите и интервалите, когато извършвате банковия превод от тяхна страна. Това ли е същата банкова сметка, от която сте депозирали в казино? Моля, информирайте ни по-късно как се развива цялата ситуация. Благодаря ти.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, самоличността ми е напълно потвърдена, да, поисках 8d. Казват ми, че нямат достъп до тази информация. Финансовият отдел го прави. Няма да ме свържат с тях. Казват, че препращат молбата ми за контакт. Никой никога не се е свързвал с мен.

Автоматичен превод:
maryveach06
преди 1 година

Предполагам, че сте чакали доста време и вероятно имате нужда от помощ. Ако смятате същото за това, изпратете жалба ( щракнете тук ) на нашия уебсайт и екипът ще се опита да разреши нещата. Ако само казиното не беше толкова лошо, без лиценз и репутация 2,3 от десет 🙁...

https://casino.guru/Vegas-Online-Casino-review

Какво мислиш?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
maryveach06
преди 1 година

Здравейте, това е вярно, след такова неуспешно справяне с казиното можете да опитате да продължите да решавате проблема в нашия раздел за оплаквания, тъй като виждам, че не сте изпратили оплакването. Просто последвайте връзката на Радка по-горе. Приятен ден.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини