Здравейте, предполагам, че съм малко объркан. Заглавието на вашата тема е, че казиното изглежда не ви позволява да играете тази игра. Вашият пост отново казва обратното, така че как е?
Каква е бариерата, ако не можете да го играете? Опитахте ли да се свържете с поддръжката?
Кажи ми.
Hi, I guess I'm a little confused. The title of your thread is that the casino doesn't seem to allow you to play this game. Your post again says the opposite so how is it ?
What is the barrier if you can't play it ? Have you tried contacting support ?
Let me know.
Това е доста интересно. Направихте ли екранна снимка и го показахте на поддръжката? Те трябва да се опитат да поправят играта или да я докладват на доставчика на играта.
Ще се опитате ли да ми кажете какво сте открили, моля? 🙂
That's quite interesting. Did you screenshot it and show it to support ? They should try to fix the game or report it to the game provider.
Will you try and let me know what you found out please ? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.