преди 6 месеца
Харесва ли си играта? Взехте ли голяма печалба? Имахте ли технически проблеми? Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Monopoly Megaways, може да го направите тук.
Играли ли сте го в определено казино? Проблемът беше ли решен след това?
Have you played it at some particular casino? Was the issue fixed afterwards?
Не, спрях да играя след 3-тата грешка. Все още го обичам 😉
No, I stopped playing after the 3rd error. Still love it 😉
И на мен ми изглежда добре! Поне сте забелязали страхотен съвет. Съжалявам, че накрая не се получи добре.
Looks good to me too! At least you noticed a great tip. Sorry to see it didn't work well in the end though.
Оказа се, че може да се дължи на бавна мрежа. Работи добре.
Turns out it might have been due to a slow network. Works fine.
Перфектно, така че предполагам, че можете да се насладите на играта отново и нищо повече няма да ви безпокои. Пробвали ли сте играта в казино и сте успели да спечелите? 😀
Perfect, so I guess you can enjoy playing again and nothing will bother you anymore. Have you tried the game in a casino and managed to win ? 😀
Уведомих Юрай за този факт и той каза, че ще го разгледа. Надявам се да се оправи възможно най-скоро.
Що се отнася до баланса, какво точно имате предвид? Не отразява ли добри печалби или нещо подобно?
I let Juraj know this fact and he said he would look into it. I hope it will be fixed as soon as possible.
As for the balance, what exactly do you mean ? Doesn't it reflect good wins or something like that ?
Може да играя и изведнъж ще бъде с $30 по-малко, а аз залагам само 0,60. Знам, че е възможно да не сте наясно с баланса си, но аз не играя така. Благодаря, че разгледахте това.
I can be playing and all of a sudden it will be $30 less and I am only betting .60. I know it is possible to not be aware of your balance, but that is not how I play. Thanks for looking into this.
Юрай ми каза, че всичко върви добре от наша страна. И аз го пробвах и нямах проблем с връзката и баланса. Той ми обеща, че го следи и ако има някакви затруднения ще се опита да го оправи. 🙂
Juraj told me that everything is going fine on our side. I also tried it and I had no problem with connection and balance. He promised me that he is monitoring it and if there are any difficulties he will try to fix it. 🙂
Играя това през цялото време, просто не ми позволява да играя, докато не искам да спра. Днес започнах от $1000 и заложих 0,60 веднъж. Салдото показваше 839.40.
I play this all the time, it just doesn't let me play until I want to stop. Today, I started at $1000 and bet .60 once. The balance read 839.40.
Добре дошли и съжаляваме за неудобството. Надявам се, че може да се оправи и ще се насладите повече на играта. 🙂
You're welcome and sorry for the inconvenience. I hope it can be sorted out and you will enjoy the game more. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.