ФорумСлотовеКрайно плащане в брой

Крайно плащане в брой

преди 3 месеца от Roche
|
1498 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца

Здравейте, моля, помогнете ми да разбера. Играйте тази игра и тя каза 3 - 2X, 16 - 250X, 18- 1000X. Част от затворения блок с икона Cash Ultimate беше по 2. Заложено R0,50. Как бихте очаквали печалби 18 или 16 затворен блок. filefile

Автоматичен превод:
Roche
преди 3 месеца

Здравейте, честно казано, вероятно ще трябва да проверите таблицата за печалби и за какъв блок плаща играта. Ако е различно, както пишеш, тогава не съм сигурен колко от какво трябва да изкараш.

Въпреки това, ако нещо подобно ми се случи, определено бих писал на поддръжката или чат на живо, за да се опитат да ми помогнат да го разбера, защото те трябва да знаят как играта работи най-добре.

Също така току-що забелязах, че успяхте да подадете жалба , така че ще видим докъде ще стигне нашият екип.

Ако имате някакви новини, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Roche
преди 3 месеца

Здравейте,

Според мен винаги е добра идея да прегледате печелившите комбинации, изброени в раздела с инструкции.

Говорейки за това, тези екранни снимки могат да бъдат полезни:

filefilefilefile

Както виждам на втората снимка, която предоставихте, 18x скатер означава залог х 1000. Беше 0,5, следователно имате 500 - звучи ми правилно.

Ако приемем, че съм разбрал правилно, кръгът, който е заснет в първото изображение, ви притеснява? Какво точно е причинило загубата е извън мен. Опитахте ли да се свържете с поддръжката на казиното?

Със сигурност бих опитал това.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей, да, разговарях с тях. Каза ми да изчистя кеша си. Направих и пробвах 3 различни устройства. Можех да завърша играта си от петък вечерта, след като заседна около 21:34. Успях да завъртя тази игра отново само в неделя вечер около 2 часа. Това е моят проблем, защо играта ми блокира, но можех да играя на всички други слотове. file

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Здравей, това е правилно. Проблемът ми е с вторите ми затворени блокове, които заседнаха от петък вечерта без видима причина. Все още изглежда като блок от страната на казиното. Знам, че е случайно, но изглеждаше като намеса.

Автоматичен превод:
Roche
преди 3 месеца

Когато им изпратихте съобщението, че играта се обработва, какво казаха те? Прилича ми на грешка, възникнала в играта. Виждам, че казиното ви каза, че няма грешка в играта от тяхна страна, така че е сложно.

Добре, че пусна жалба и Вероника ще се опита да помогне и ще видим какво може да се направи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравейте, да, казаха ми да изчистя хронологията на браузъра си, опитайте с друго устройство. Пробвах на 3 други устройства, без игра. Постоянно казвах, че последното ви завъртане все още се обработва. Само тази конкретна игра. Все още може да играе всички останали. Отне им от петък вечерта в 21:44 ч., когато започнах да разговарям с тях до неделя вечерта някъде след 11:00, за да го поправят.

Автоматичен превод:
Roche
преди 3 месеца

Виждам, че наистина сте опитали много и мога да си представя вашето разочарование. Засега трябва да имаме търпение и да видим какво може да се направи с вашата жалба. Надяваме се, че скоро ще се разреши.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Здравейте, знам, че ще стане, защото самото казино никога не е обяснило защо е блокирало.

Автоматичен превод:
Roche
преди 3 месеца

Само имайте предвид, моля, че казиното трябва да комуникира с нашия екип за оплаквания. В противен случай, без тяхното желание да предоставят информация, няма да можем да го разрешим.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, така че ако не направят това, това може да не бъде разрешено? Просто бих искал да знам защо това спиране на въртенето се случи и след това започна отново 48 часа по-късно.

Автоматичен превод:
Roche
преди 3 месеца

Честно казано, да. Без тяхно желание за комуникация нямаше да стигнем далеч. И все пак изглежда, че жалбата все още не е достигнала тази фаза.

Отговорът на вашия въпрос трябва да дойде от казиното; обикновено доставчикът на играта трябва да провери играта, за да открие бъга/бъга, каквото и да е.

Може би все още, по някакъв начин, поддържате връзка с казиното?


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, не съм разговарял с тях след корекцията. Мога да попитам какво смятат за грешно

Автоматичен превод:
Roche
преди 3 месеца

Трябва да се опитате да общувате с тях по всеки въпрос, по който имате въпроси. Уведомете ни как върви и ако научите нещо ново.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини