преди 8 месеца
Харесва ли си играта? Взехте ли голяма печалба? Имахте ли технически проблеми? Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Golden Egypt, може да го направите тук.
Здравей, харесва ли ти тази игра? Успяхте ли да спечелите добра сума тук? 😀
Hi, do you like this game ? Did you manage to win a nice sum here ? 😀
когато играя безплатно, има технически проблем, получавам облак и имам съобщение, че връзката е възстановена
when I play for free there is a technical problem, I get a cloud and I have a message that says the connection is reestablished
quand je joue gratuitement il y a un problème technique ,j’obtiens un nuage et j ai un message qui dit que la connexion est rétablie
Можете ли да направите екранна снимка на това съобщение и да ни я изпратите, за да разберем по-добре какво може да причинява това?
Could you please take a screenshot of this message and send it to us, so we can better understand what could be causing this?
Благодаря, казах на Juraj какъв е проблемът ти, така че се надявам да може да го поправи възможно най-скоро. За първи път ли го пробвате или вече сте го играли в казиното? 🙂
Thanks, I told Juraj what your problem is so I hope he can fix it as soon as possible. Are you trying it for the first time or have you already played it in the casino ? 🙂
Играх през последните месеци няколко пъти, работеше много добре, но внезапно преди около 2 седмици ми изписва това съобщение за грешка, когато се опитам да играя безплатно
I have played in the past months few times, IT was Working very well but suddenly around 2 Weeks ago, IT Says this error message to me when I try to Play free
Проблеми могат да възникнат и Juraj трябва да разбере какво е, така че се надяваме, че скоро ще можете да играете. Имали ли сте вече големи печалби на този слот? 😀
Problems can happen and Juraj has to find out what it is, so hopefully you'll be able to play soon. Have you had any big wins on this slot yet ? 😀
Досега използвах само режима за безплатна игра
Until now, I have just use the free play mode
Да, току-що получих отговор, че вече е поправено, така че можете да се насладите на сесиите си. 😀
Yes, I just got a reply that it's already fixed, so you can enjoy your sessions. 😀
Моля. Ако решите да го играете в казиното и успеете да спечелите, не се колебайте да го споделите с нас.
Имаме раздел, в който можете също да добавите своите печеливши екранни снимки, ако проявявате интерес.
Можете да го направите тук: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/screenshots-of-winnings--victory-screenshots
Късмет. ☘️😊
You're welcome. If you decide to play it in the casino and manage to win, feel free to share it with us.
We have a section where you can also add your winning screenshots if you are interested.
You can do so here: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/screenshots-of-winnings--victory-screenshots
Good luck. ☘️😊
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.