ФорумСлотовеGolden Acorn - обща дискусия

Golden Acorn - обща дискусия

преди 9 месеца от binreddi321
|
1973 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца
Харесва ли си играта? Взехте ли голяма печалба? Имахте ли технически проблеми? Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Golden Acorn, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Продължавам да получавам отговори без отговор за състоянието и задържам печалбите си ..Похарчих много пари с казино Golden Acorn, дори спечелих доста пъти и отначало лесно изкупих печалбите си, но сега последните две се задържан за какво.. Освен това, тъй като чаках да бъда възнаграден с печалбите си повече от седмица, накрая депозирах пари и загубих над $1500 междувременно.. Това не е правилно.. Чувствам се също толкова бърз и лесно, момчета, приемате нашите депозити, плащанията ни при теглене трябва да са същите.. Започвам да се разочаровам.. Не мога да получа никаква помощ и съдействие относно това какво не е наред с парите ми.. Мина твърде много време. Мога ли да получа плащанията си, моля!

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

С бонус

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е толкова разочароващо..

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Продължавам да получавам отговори без отговор за състоянието и задържам печалбите си ..Похарчих много пари с казино Golden Acorn, дори спечелих доста пъти и отначало лесно изкупих печалбите си, но сега последните две се задържан за какво.. Освен това, тъй като чаках да бъда възнаграден с печалбите си повече от седмица, накрая депозирах пари и загубих над $1500 междувременно.. Това не е правилно.. Чувствам се също толкова бърз и лесно, момчета, приемате нашите депозити, плащанията ни при теглене трябва да са същите.. Започвам да се разочаровам.. Не мога да получа никаква помощ и съдействие относно това какво не е наред с парите ми.. Мина твърде много време. Мога ли да получа плащанията си, моля!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Съжалявам, че го казвам, но докато никой от казиното не желае да ви помогне, ние не можем да променим това, тъй като това е просто независим форум.

Моля, опитайте се да не загубите баланса си и също така не депозирайте повече, докато казиното не започне да изплаща както обикновено.

Това е само детайл, но тегленето и депозитите не са една и съща процедура, но това не е най-важната част от този въпрос, обзалагам се.

Честно казано, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат тегленето; остава малко време; затова засега няма да се намесваме. Ако обаче желаете, можете да подадете безплатна жалба, чрез която специализирани членове на екипа ще направят всичко възможно, за да ви помогнат, когато му дойде времето. 🙏

Междувременно тази статия с ръководство, фокусирана върху Resolution Center 👈, може да ви даде идея.

Какво казваш?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини