преди 9 месеца
Харесва ли си играта? Взехте ли голяма печалба? Имахте ли технически проблеми? Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Golden Acorn, може да го направите тук.
Продължавам да получавам отговори без отговор за състоянието и задържам печалбите си ..Похарчих много пари с казино Golden Acorn, дори спечелих доста пъти и отначало лесно изкупих печалбите си, но сега последните две се задържан за какво.. Освен това, тъй като чаках да бъда възнаграден с печалбите си повече от седмица, накрая депозирах пари и загубих над $1500 междувременно.. Това не е правилно.. Чувствам се също толкова бърз и лесно, момчета, приемате нашите депозити, плащанията ни при теглене трябва да са същите.. Започвам да се разочаровам.. Не мога да получа никаква помощ и съдействие относно това какво не е наред с парите ми.. Мина твърде много време. Мога ли да получа плащанията си, моля!
I keep getting unanswered responses for the status and hold up of my winnings ..I’ve spent a lot of money with Golden Acorn casino, I even won quite afew times and redeemed my winnings easily at first, but now these last two are being held up for what.. Also since I’ve been waiting to be rewarded with my winnings for over a week, I ended up depositing money and lost over a $1500 in between time.. That’s not right.. I feel Just as quick and easy you guys accept our deposits, our withdrawal payments should be the Same.. I’m starting to get frustrated.. I can’t get any type of help and assistance on what’s wrong with my money.. It’s been entirely too long.. Can I receive my payments please!
Продължавам да получавам отговори без отговор за състоянието и задържам печалбите си ..Похарчих много пари с казино Golden Acorn, дори спечелих доста пъти и отначало лесно изкупих печалбите си, но сега последните две се задържан за какво.. Освен това, тъй като чаках да бъда възнаграден с печалбите си повече от седмица, накрая депозирах пари и загубих над $1500 междувременно.. Това не е правилно.. Чувствам се също толкова бърз и лесно, момчета, приемате нашите депозити, плащанията ни при теглене трябва да са същите.. Започвам да се разочаровам.. Не мога да получа никаква помощ и съдействие относно това какво не е наред с парите ми.. Мина твърде много време. Мога ли да получа плащанията си, моля!
I keep getting unanswered responses for the status and hold up of my winnings ..I’ve spent a lot of money with Golden Acorn casino, I even won quite afew times and redeemed my winnings easily at first, but now these last two are being held up for what.. Also since I’ve been waiting to be rewarded with my winnings for over a week, I ended up depositing money and lost over a $1500 in between time.. That’s not right.. I feel Just as quick and easy you guys accept our deposits, our withdrawal payments should be the Same.. I’m starting to get frustrated.. I can’t get any type of help and assistance on what’s wrong with my money.. It’s been entirely too long.. Can I receive my payments please!
Съжалявам, че го казвам, но докато никой от казиното не желае да ви помогне, ние не можем да променим това, тъй като това е просто независим форум.
Моля, опитайте се да не загубите баланса си и също така не депозирайте повече, докато казиното не започне да изплаща както обикновено.
Това е само детайл, но тегленето и депозитите не са една и съща процедура, но това не е най-важната част от този въпрос, обзалагам се.
Честно казано, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат тегленето; остава малко време; затова засега няма да се намесваме. Ако обаче желаете, можете да подадете безплатна жалба, чрез която специализирани членове на екипа ще направят всичко възможно, за да ви помогнат, когато му дойде времето. 🙏
Междувременно тази статия с ръководство, фокусирана върху Resolution Center 👈, може да ви даде идея.
Какво казваш?
I'm sorry to say that, but as long as no one from the casino wishes to help you out, we can't change that since this is merely an independent forum.
Please try not to lose your balance, and also don't deposit further until the casino starts paying up as usual.
It's just a detail, but withdrawals and deposits are not the same procedure, yet this is not the most crucial part of this issue, I bet.
Frankly, we allow casinos 14 full days to complete the withdrawal; there is some time left; hence, we won't intervene for now. If you would, however, like, you are welcome to submit a free-of-charge complaint through which dedicated team members will do their best to help you out when the time comes. 🙏
In the meantime, this guide article focused on the Resolution Center 👈 might give you an idea.
What do you say?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.