ФорумСлотовеExtra Juicy Megaways - обща дискусия

Extra Juicy Megaways - обща дискусия

преди 3 месеца от DIGAO
|
751 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца
Харесва ли си играта? Взехте ли голяма печалба? Имахте ли технически проблеми? Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Extra Juicy Megaways, може да го направите тук.
преди 3 месеца

Колега, всички те са игри на платформата PP. Играта е само пример за това, което се случва. Нито една игра не се отваря през компютър в мобилната опция.

Измина известно време, откакто платформата Pragmatic Play имаше този проблем. Други доставчици работят нормално, както уеб, така и приложения.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

filefile

filefile

Автоматичен превод:
DIGAO
преди 3 месеца

Здравейте

Не можах да разбера какъв изглежда е проблемът. Имам доста стабилна интернет връзка и играта върви гладко както на моя компютър, така и на смартфон.

Може би заснемането на видео ще помогне. Дали това е някакъв проблем с разрешаването?


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Играя през мобилен телефон. Но в компютърен режим на мобилно устройство или настолен компютър. Оплаквам се от доставчика, а не от играта, тъй като тествах други игри на платформата и беше открит същия проблем. Изпратените екранни снимки са по-горе

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Тествах други казина и те също имат същия проблем. Във форума има оплаквания за същия проблем.

Автоматичен превод:
DIGAO
преди 3 месеца

Хм, тогава очевидно ще трябва да го поправят, ако ви се случва на тези игри в множество казина. Опитахте ли да кажете на поддръжката в някое от казината, че случаят е такъв и те отговориха с нещо? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Обадих се само на една къща. Но казаха, че ще проверят. Но когато опитах други къщи, разбрах, че проблемът е в сървъра или доставчика (P.PLAY).

Тъй като другите доставчици, например bgming, synot, amigogaming, amunset и т.н., всички работят нормално в (компютърен режим) през мобилен телефон.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file преди

file след. Сега се върна към нормалното. Имам ВКЛЮЧЕН CPU режим през мобилен телефон и играта завърши лентата за синхронизиране за игра. Благодаря ти

Автоматичен превод:
DIGAO
преди 3 месеца

Така че вече е добре, правилно ли разбирам? 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини