преди 3 месеца
Харесва ли си играта? Взехте ли голяма печалба? Имахте ли технически проблеми? Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Extra Juicy Megaways, може да го направите тук.
Колега, всички те са игри на платформата PP. Играта е само пример за това, което се случва. Нито една игра не се отваря през компютър в мобилната опция.
Измина известно време, откакто платформата Pragmatic Play имаше този проблем. Други доставчици работят нормално, както уеб, така и приложения.
Mate, they're all games on the PP platform. The game is just an example of what's going on. No game opens via PC in the Mobile option.
It's been a while since the Pragmatic Play platform has had this problem. Other providers run normally, both web and app.
Amigão, são todos jogos da plataforma PP. O jogo é só um exemplo do que está acontecendo. Nenhum jogo abre via PC na opção do Cel.
Web/Pc no Cel, já faz um tempo que esta esse problema plataforma da Pragmática Play . Outros fornecedores roda normal., tanto web ou app.
Здравейте
Не можах да разбера какъв изглежда е проблемът. Имам доста стабилна интернет връзка и играта върви гладко както на моя компютър, така и на смартфон.
Може би заснемането на видео ще помогне. Дали това е някакъв проблем с разрешаването?
Hey there.
Could not comprehend what seemed to be the issue. I have a quite stable internet connection, and the game runs smoothly on both my PC and smartphone.
Maybe capturing a video would help. Is it a resolution problem of any sort?
Играя през мобилен телефон. Но в компютърен режим на мобилно устройство или настолен компютър. Оплаквам се от доставчика, а не от играта, тъй като тествах други игри на платформата и беше открит същия проблем. Изпратените екранни снимки са по-горе
I play via mobile. But in computer mode on mobile or desktop. I'm complaining about the supplier and not the game, as I've tested other games on the platform and the same problem was found. The screenshots sent are above
Jogo via celular. Porém no modo (para computador no celular) ou desktop. A reclamação é para o fornecedor e não para o jogo, pois testei outros jogos da plataforma e também acusou o mesmo problema. Os prints enviados estão acima
Тествах други казина и те също имат същия проблем. Във форума има оплаквания за същия проблем.
I've tested other casinos and they also have the same problem. There are complaints about the same problem on the forum.
Teste em outros cassinos E também acusam o mesmo problema. No fórum existe reclamações com o mesmo problema.
Хм, тогава очевидно ще трябва да го поправят, ако ви се случва на тези игри в множество казина. Опитахте ли да кажете на поддръжката в някое от казината, че случаят е такъв и те отговориха с нещо? 🙂
Hm, then obviously they'll have to fix it if it's happening to you on these games in multiple casinos. Did you try to tell the support at any of the casinos that this is the case and they replied with something ? 🙂
Обадих се само на една къща. Но казаха, че ще проверят. Но когато опитах други къщи, разбрах, че проблемът е в сървъра или доставчика (P.PLAY).
Тъй като другите доставчици, например bgming, synot, amigogaming, amunset и т.н., всички работят нормално в (компютърен режим) през мобилен телефон.
I called only one house. But they said they would check. But when I tried other houses, I realized that the problem was with the server or provider (P.PLAY).
Because the other providers, for example, bgming, synot, amigogaming, amunset etc, all work normally in (computer mode) via cell phone.
Fiz um chamado em somente 1 casa. Porém disseram que iriam verificar. Mas quando tentei em outras casas, vi que o problema era do servidor ou fornecedor (P.PLAY)
Pois os outros fornecedores exemplo, bgming, synot, amigogaming, amunset etc, todos normal no (modo computador) via celular.
преди
след. Сега се върна към нормалното. Имам ВКЛЮЧЕН CPU режим през мобилен телефон и играта завърши лентата за синхронизиране за игра. Благодаря ти
before
after. Now it's back to normal. I have CPU mode ON via cell phone, and the game has completed the sync bar to play. Thank you
antes
depois. Agora a noite voltou ao normal. Estou com modo CPU ATIVADO via celular, e jogo completou a barra de sincronismo para jogar. Obrigado
Така че вече е добре, правилно ли разбирам? 🙂
So it's okay now, am I getting it right ? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.