ФорумСлотовеCleopatra - обща дискусия

Cleopatra - обща дискусия

преди 7 месеца от construccionesroldan
|
1410 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 7 месеца
Харесва ли си играта? Взехте ли голяма печалба? Имахте ли технически проблеми? Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cleopatra, може да го направите тук.
преди 7 месеца

Здравейте, добър ден

Проверено е дали да продължа

Не мога да спестявам кредити

Автоматичен превод:
construccionesroldan
преди 7 месеца

Здравейте.

Не успях да разбера проблема - какво се случи, моля?

Знаете ли, че това е безплатна версия на играта?

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

здравей

Да, да... знам, че е безплатно

Проблемът е, че ако спра да играя или прекъсна играта, моите кредити или точки се изтриват.

Автоматичен превод:
construccionesroldan
преди 7 месеца

Здравейте 🙂 За съжаление, тъй като това е само демо игра, тя нулира кредитите всеки път, когато опресните страницата. Ето как работят демонстрациите.

Автоматичен превод:
JurajT
преди 7 месеца

Напълно разбирам, че това е демо игра

но какво ще стане, ако играя за истински пари..........те задържат парите ми, ако имам прекъсване на тока или спра да играя за известно време _

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Тъй като това е демо игра, доказано е, че те задържат печалбите, ако имам щети или ако трябва да отсъствам за момент.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ако играете за истински пари, в казино, имате баланс по сметката си и когато решите да напуснете играта, балансът се прехвърля към следващата игра. Или можете да го изтеглите.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

За да доразвиете споменатото от JurajT, в случай на прекъсване на захранването или непредвидени прекъсвания по време на игра, препоръчително е да се свържете с отдела за поддръжка на клиенти на казиното. Те обикновено имат достъп до историята на игрите и могат да ви предоставят информация за резултата от конкретни завъртания или рундове, в които сте участвали. Това гарантира прозрачност и че всички печалби са правилно кредитирани във вашия акаунт.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те са измамници, казино Клеопатра не изплаща големите награди, извадих 42 хиляди и не ми платиха, отидох в техническата поддръжка и не получих отговор filefile

Автоматичен превод:
furmannoemi05
преди 6 месеца

Не съм сигурен дали разбирам правилно този проблем, написан в чата. Какво точно стана? Спечелихте ли на ротативка, но казиното твърди, че има технически проблем?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини