Е, бих казал, че слот = игра.
Можете да видите една и съща игра/слот в няколко категории, като "най-популярните" и "препоръчаните слотове" наведнъж. Тъй като този слот/игра е популярен, така че автоматично се добавя според препоръките въз основа на настройките на вашата държава може би.
НО, не мисля, че можете да намерите "клонирана" игра с по-нисък RTP. Не би имало много смисъл за мен. Вместо да се показват и слот + клон с по-нисък RTP, би било много разумно да се показва само клонираната игра, бих казал, че иначе би било много подозрително.
Имате ли някакво конкретно подозрение?
Сблъсквали ли сте се с нещо необичайно?
Well, I'd say that slot = game.
You can see the same game/slot in several categories, such as "the most popular" and "recommended slots" at once. Because this slot/game is popular so it's automatically added as recommended based on your country settings perhaps.
BUT, I don't think that you can find a "cloned" game with lower RTP. It would not make much sense to me. Rather than display both slot + clon with lower RTP, it would be much wise to display only the cloned game, it would be very suspicious otherwise, I'd say.
Do you have any concrete suspicion?
Have you faced something unusual?
Да, всъщност, докато играех в онлайн казино тук, в Онтарио, Канада, потърсих слот за игра в секцията за търсене на казиното и се появи два различни слота за една и съща игра с различен RTP. Законно ли е изобщо?
Yes actually while playing at a online casino here in Ontario Canada , I searched for a game slot in search section of the casino and it showed up two different slots for same game with different RTP. Is it even legal?
При превъртане надолу на главната страница на казиното се показва само слот с по-нисък RTP. Но когато се въведе в лентата за търсене, показва и двете.
When scrolling down on the main page of the casino it displays slot with lower RTP only. But when typed in search bar it shows both.
Е, това е доста интересно.
Ще препратя тази информация на моя колега от екипа за репутация и данни.
Опитвали ли сте да попитате казиното каква е причината за това? Бих искал също да знам с кое казино имаме работа сега... Можете ли да кажете, моля?
Предполагам, че ще попитаме, така че просто искам да се подготвим малко 🙂.
Както и да е, благодаря за вашето наблюдение.
Well, this is pretty interesting.
I will forward this information to my colleague from the reputation and data team.
Have you tried asking the casino what is the reason behind this? I would also like to know with which casino are we dealing with now... Can you tell, please?
I'd guess that we will ask so just want to be prepared a bit 🙂.
Anyway, thank you for your observation.
Не, все още не съм говорил с никого в казиното. Всъщност това е голяма марка в казино индустрията и аз се регистрирах чрез igaming Ontario, това е PartyCasino.
No I didn’t speak with anyone at the casino yet. It’s actually a big brand in casino industry and I signed up through igaming Ontario it’s PartyCasino.
Парти казиното спечели много добра репутация, така че предполагам, че ще получим някои отговори.
Ще обсъдя всичко това с колегите и ще ви кажа какво научаваме.
Party casino earned a very good reputation, so I assume we'll get some answers.
I will discuss all of this with colleagues and let you know what we learn.
Разбира се, Радка, благодаря за отделеното време. Всъщност имам и запис на екрана. Екранните снимки, които публикувах по-рано, са от същия запис на екрана.
Sure Radka thank you for your time. I actually do have a screen recording as well. The screen shots I posted earlier were from the same screen recording.
Ние сме тук, за да се грижим, с радост ще помогна.
Моля, не се колебайте да публикувате всичко, което сте събрали тук.
Колкото повече - толкова по-добре 🙂
We are here to care, I'm happy to help.
Please, feel free to post all you gathered here.
The more - the better 🙂
Разбира се, Радка, благодаря за отделеното време. Всъщност имам и запис на екрана. Екранните снимки, които публикувах по-рано, са от същия запис на екрана.
Sure Radka thank you for your time. I actually do have a screen recording as well. The screen shots I posted earlier were from the same screen recording.
Здравей отново,
Обсъдих това с моя колега, той изглежда, че би било най-добре да попитате казиното и да споделите техния отговор. Тъй като вие сте регистрираният играч тук, ние смятаме, че може да получите правилната реакция. Възможно е също така да има различни RTP за различни държави, но не разбирам защо можете да видите и двете версии едновременно.
Е, бихте ли попитали казиното, моля? 🙂
Hello again,
I discussed this with my colleague, he seems it would be best if you could ask the casino and share their response. Because you are the registered player here We think you may get the proper reaction. It is also possible that there could be different RTPs for different countries but I do not get why you could see both versions at the same time.
Well, would you ask the casino, please? 🙂
Здравей Радка, обсъдих с един от служителите им чрез чат на живо и ми казаха да изпратя скрийншотите на имейл адреса им, сега просто чакам отговора им.
Hi Radka, I did discuss with one of their staff through live chat and was told to send the screenshots at their email address, now I am just waiting for their reply.
Здравейте Yyzpb10,
Страхотно - благодаря. Ако мога да предполагам, това ще бъде описано като техническа грешка или нещо подобно🙂.
Hi Yyzpb10,
Awesome - thank you. If I may guess it will be described as a technical bug or something similar🙂.
Здравейте, получих отговора, след като изпратих всички подробности, включително записа на екрана. Просто ще залепя екранните снимки от имейла, който получих.
само за да знаете, че имам акаунт със същия имейл адрес и всичко е потвърдено, защото съм направил теглене от същото казино под същия акаунт.
Hi, I did get the response after i sent all the details including the screen recording. I am just gonna paste the screenshots from the email i got back.
just so you know I have an account with the same email address and its all verified because I have made a withdrawal from the same casino under same account.
Това ми звучи като някакъв автоматичен отговор - не е типът отговор, на който се надявах.
Според Jozef.K - мой колега от екипа на репутацията, ако се покаже RTP, играчът може свободно да реши дали ще играе играта. Би било по-лошо, ако RTP беше скрит. Така че изглежда малко странно, че RTP варира, но не е толкова рисковано за играчите.
This sounds like some auto-reply to me - not the type of answer I was hoping for.
According to Jozef.K - my colleague from the reputation team, if the RTP is shown the player can freely decide whether he/she will play the game. It would be worse if the RTP was hidden. So it seems kind of strange that the RTP varies but it is not so risky for the players.
Не автоматичният отговор всъщност казва името на човек Йордон, който е отговорил на моя имейл. също така, тъй като им изпратих отговора, който получих само за запис на екрана, беше, че не можаха да намерят акаунт под имейл адреса и потребителското име, които предоставям. Още едно нещо е, когато някой е на страницата на казино слотовете на приложението, играта, с която се сблъсква, е тази с по-нисък RTP
Not the auto reply actually it says person name Yordon who replied to my email. also since i sent them that screen recording only reply i got was they couldn’t find an account under the email address and user name I provide. One more thing is when someone is on the casino app slots page the game they come cross with is the one with lower RTP
Хм, сега виждам.
И все пак, без отговор на основния въпрос изглежда, че трябва да сте регистриран играч, за да можете да зададете какъвто и да е въпрос.
Както споменах по-рано, основното е, че се показва RTP, така че играчът зависи дали си струва да играете.
Не бих докоснал 94,12% RTP 🙂
Hmm, I see now.
Still, no answer to the main question seems like you have to be a registered player to be able to ask any question at all.
As I mentioned earlier, the main point is that RTP is shown, so it's up to the player whether it's worth playing.
I wouldn't touch 94,12% RTP 🙂
Аз съм регистриран играч, действително се регистрирах чрез igaming Ontario и съм правил теглене от казиното преди.
I am a registered player actually signed up via igaming Ontario and have made withdrawal from the casino before.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.