ФорумОбщи дискусии свързани с хазартЖалба за неизплатено плащане

Жалба за неизплатено плащане

преди 1 месец от nevero1989
|
1043 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец

Уважаеми екип за обслужване на клиенти,


Свързвам се с вас, за да адресирам жалба относно неизплатено плащане. Чакам баланса ми да бъде изплатен повече от 7 дни, което е изключително разочароващо за мен.


Данните за транзакцията ми са както следва:

- Сума: 3500

- Дата на искане за теглене: 14.03.2024 г

- Използван метод за теглене: Кредитна карта


Въпреки че се свързах няколко пъти с вашия екип за обслужване на клиенти, не получих задоволително решение. Затова моля молбата ми за теглене да бъде обработена незабавно.


Очаквам парите ми да бъдат преведени по сметката ми възможно най-бързо. Призовавам ви да разрешите този проблем, тъй като като лоялен клиент очаквам надеждно и навременно обслужване.


Благодаря ви предварително за незабавното внимание и се надявам на положително решение на този проблем.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Става въпрос за казино Фрумизи

Автоматичен превод:
nevero1989
преди 1 месец

Здравейте,

Не можех да пренебрегна, че публикацията изглежда е адресирана до екипа за обслужване на клиенти на Frumzi.

Исках да знаете, че съм почти убеден, че екипът за обслужване на клиенти няма да намери тази публикация тук във форума. Когато става въпрос за подобни проблеми с Frumzi, предлагам ви да разгледате тази тема 👈

Много играчи изпитват забавяния, така че изглежда, че всички трябва да изчакаме.

Някои от тях са изплатени, между другото.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все още не съм получил плащането си, чакам повече от 7 дни. Моля, помогнете ми допълнително

Автоматичен превод:
nevero1989
преди 1 месец

Здравей, не получи ли нова актуализация или казиното не ти каза нищо?

Бих искал да отбележа, че ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето, така че сте едва на половината път. Ако нищо не се случи до две седмици и казиното продължи да ви игнорира, тогава можете да подадете жалба до нас и нашият екип ще проучи и ще се опита да разбере какво се случва.

Бих препоръчал да бъдете търпеливи засега, въпреки че знам, че не е лесно.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

file

Изминаха 15 дни и за съжаление все още не съм получил изплащане 😕

Автоматичен превод:
nevero1989
преди 3 седмици

Съжалявам, казиното все още не ви е казало нищо и не сте научили нищо ново защо все още нямате парите си?

Виждам, че имате открита жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне. Надявам се, че това ще бъде разрешено възможно най-скоро.

Ако имате нещо ново, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Досега съм получавал същото извинение само от отдела за обслужване на клиенти, че се извиняват за забавянето. Но вече минаха 16 дни и все още не съм получил изплащане. Моля за помощ, тъй като това е наистина досадно.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Приложено е днешното изявление и както винаги точно същия отговор както винаги

file

Автоматичен превод:
nevero1989
преди 3 седмици

Да, виждам, че това е едно и също нещо отново и отново и както споменах нашият екип ще се опита да ви помогне. Така че ще трябва да имаме търпение и да изчакаме, докато се свържем с казиното. Надявам се, че ще видите парите си възможно най-скоро. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини