Бих искал да получа печалбите си, тъй като направих депозити и спечелих Бих искал да изтегля печалбите си защо тази платформа отнема толкова време, за да изпрати парите в сметката на клиента
I would like to receive my winnings since I made deposits and won I would like to withdraw my winnings why does this platform take so long to send the money to the customer's account
Gostaria de receber meus ganhos já que fiz depósitos e ganhei gostaria de tirar meus ganhos por que essa plataforma demora tanto para enviar o dinheiro para a conta do cliente
Хей, можеш ли да ми кажеш за какво казино говорим? Колко време чакахте тегленето и каза ли ви казиното защо се преразглежда?
Бихте ли ми казали малко повече?
Hey, can you also tell me what casino we are talking about ? How long have you been waiting for the withdrawal and did the casino tell you why it is under review ?
Could you tell me a little more ?
SPINANGA, можеш ли да ми кажеш дали ги познаваш и дали наистина плащат на клиентите си, защото вече спрях да им пращам съобщения?
SPINANGA, could you tell me if you know them and if they really pay their customers, because I've already stopped sending messages to them?
SPINANGA essa plataforma poderia me dizer se a conhece se realmente ela paga os clientes é porque já estou cassada de enviar mensagem pra eles
Те имат доста висок индекс на безопасност. Играчите са склонни да се оплакват, че тегленията отнемат малко повече време, но в крайна сметка казиното също ще обработва оплаквания, което е добра новина, ако продължавате да имате проблеми. Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления, затова попитах колко време чакате? Променил ли се е статусът на вашето теглене?
They have a pretty high safety index. Players tend to complain that withdrawals take a bit longer, but eventually the casino will also handle complaints, which is good news if you continue to have problems. We give casinos 14 days to resolve withdrawals, so that's why I asked how long have you been waiting ? Has the status of your withdrawal changed ?
Да, виждам, че е минала повече от седмица, така че нека се опитаме да изчакаме още малко, за да видим дали нещо се случва и ако не се случи, екипът ще се свърже с казиното и се надяваме, че ще го изясни.
Ако изникне нещо и имате новини, не забравяйте да ни уведомите.
Yes, I see it's been over a week, so let's try to wait some more time to see if something happens and if it doesn't, the team will contact the casino and hopefully they will clarify it.
If something comes up and you have news, be sure to let us know.
Да, виждам, че е минала повече от седмица, така че нека се опитаме да изчакаме още малко, за да видим дали нещо се случва и ако не се случи, екипът ще се свърже с казиното и се надяваме, че ще го изясни.
Ако изникне нещо и имате новини, не забравяйте да ни уведомите.
Yes, I see it's been over a week, so let's try to wait some more time to see if something happens and if it doesn't, the team will contact the casino and hopefully they will clarify it.
If something comes up and you have news, be sure to let us know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.