Здравейте, доста обичайно е някои казина да отказват теглене. Това обаче може да се дължи на различни причини. Но никога не съм чувал казино да блокира тегленето ви и да не ви позволява да го отмените. Опитахте ли да попитате казиното какъв може да е проблемът, ако не можете да направите това? Кое казино е това?
Hi, it is quite common for some casinos to refuse a withdrawal. However, this can be for various reasons. But I have never heard of a casino locking your withdrawal and not allowing you to reverse it. Have you tried asking the casino what the problem might be if you can't do that? Which casino is it ?
Писна ми от хищнически казина. Моля, разгледайте бонуса за мач, който слотовете и казиното имат в раздела за лични промоции. Промоцията казва 270% бонус за съвпадение чрез обръщане на вашето теглене или депозит.
никъде няма правила, според които само определени тегления могат да бъдат отменени. Казиното ви позволява да използвате този бонус и дори ще ви посъветва да го използвате. След това, ако някога спечелите, печалбата ще бъде взета.
I’m just sick of predatory casinos. Please take a look at the match bonus that slots and casino has in your personal promotions tab. Promo says 270% match bonus by reversing your withdrawal, or a deposit.
there are no rules anywhere that state only certain withdrawals can be reversed. The casino allows you to use this bonus and will even advise you to use it. Then if you ever win the will take the winnings.
Отсега нататък играя с кредитна карта, така че поне ако бъда напълно прецакан от друго казино, мога да оспоря таксите. Депозирането с биткойн прави много лесно за казината да се възползват напълно от играчите.
From now on I play with credit card so at least if I get completely screwed over by another casino I can dispute the charges. Depositing with bitcoin makes it sooo easy for casinos to completely take advantage of players.
Мога ли да настоявам за въпроса относно самоличността на казиното? Защото виждам, че си оставил единственото си оплакване без отговор, докато си бил активен във форума. Може би това по някакъв начин е свързано с тази жалба?
https://casino.guru/slotsandcasino-player-displeased-with-misleading-bonuses
Ако все още имате нужда от помощ, любезно помолете жалбата да бъде отворена отново.
Освен това, този звучи ли ви познато?
https://casino.guru/slotsandcasino-player-s-withdrawal-and-bonus-confusion
За мен изглежда, че сте подали една и съща жалба под два акаунта, но това е добре, стига да сте в крак с поне един. Надявам се да намерим начин да го оправим. Просто се уверете, че сте изпратили касиера и историята на бонусите на Petronela, както беше поискано по-рано. Ако вече сте го направили, благодаря. 🙂
May I insist on the question regarding the casino's identity? Because I see you left your only complaint without a response while you've been active on the forum instead. Is this somehow bound to this complaint, perhaps?
https://casino.guru/slotsandcasino-player-displeased-with-misleading-bonuses
If you still need help, kindly ask for a complaint to be reopened.
Additionally, does this one sound familiar?
https://casino.guru/slotsandcasino-player-s-withdrawal-and-bonus-confusion
To me it seems, you submitted the same complaint under two accounts, but that's okay as long as you keep up with at least one. I hope we find a way to sort it out. Just make sure you send the cashier and bonus history to Petronela, as requested earlier. If you have already done so, thanks. 🙂
мисля, че имам различен акаунт на моя компютър, който има открита жалба. Жалбата ми, която беше приключена, не беше по отношение на този проблем, а беше нещо различно. Два акаунта беше пълна случайност. Дори не разбрах, че трябва да вляза, защото влизам през apple. Ако има начин да ги комбинирате, моля, направете го
i think I have a different account on my computer that has an open complaint. My complaint that was closed was not in regard to this issue it was something different. Two accounts was complete accident. I didn’t even realize I had to log ins because I sign in through apple. If there is anyway to combine them please do so
касата и историята на бонусите не казват нищо. Разпределен е в 4 различни секции. Това прави невъзможно да се разбере какъв депозит е приложен към какъв бонус. Също така няма начин да разберете дали парите в чакащо теглене идват от депозит или бонус за мач или безплатен чип, освен ако не го запишете или запомните
the cashier and bonus history doesn’t say anything. It is set up in 4 different sections. Making it impossible to know what deposit was applied to what bonus. There is also no way to know if money in pending withdrawal came from a deposit or match bonus or free chip unless you write it down or remember
мисля, че имам различен акаунт на моя компютър, който има открита жалба. Жалбата ми, която беше приключена, не беше по отношение на този проблем, а беше нещо различно. Два акаунта беше пълна случайност. Дори не разбрах, че трябва да вляза, защото влизам през apple. Ако има начин да ги комбинирате, моля, направете го
i think I have a different account on my computer that has an open complaint. My complaint that was closed was not in regard to this issue it was something different. Two accounts was complete accident. I didn’t even realize I had to log ins because I sign in through apple. If there is anyway to combine them please do so
Не се тревожи за това. Не е забранено, но понякога създава голяма бъркотия. Просто се надявам, че ще можем да ви помогнем.
Моля, не обръщайте внимание на предишната ми публикация, където отново ви попитах за два акаунта; воденето на два подобни разговора наведнъж е сложно нещо. 😀
Бих препоръчал да се придържате към другия акаунт, тъй като отворената в момента жалба е подадена през него. Можете ли да го направите, моля?
Don't worry about that. It is not forbidden, but sometimes it creates quite a mess. I just hope we will be able to help you out.
Please don't mind my previous post where I asked you about two accounts again; having two similar conversations at once is a tricky thing. 😀
I would recommend sticking with the other account since the currently open complaint was submitted through that one. Can you do that, please?
касата и историята на бонусите не казват нищо. Разпределен е в 4 различни секции. Това прави невъзможно да се разбере какъв депозит е приложен към какъв бонус. Също така няма начин да разберете дали парите в чакащо теглене идват от депозит или бонус за мач или безплатен чип, освен ако не го запишете или запомните
the cashier and bonus history doesn’t say anything. It is set up in 4 different sections. Making it impossible to know what deposit was applied to what bonus. There is also no way to know if money in pending withdrawal came from a deposit or match bonus or free chip unless you write it down or remember
Това е добре, ако все още не сте срещали подобна ситуация в казината. Ако играчът има само положителен опит, бих казал, че това е по-скоро рядкост, отколкото правило. Надявам се да продължавате да се справяте добре.
That's fine if you haven't encountered a similar situation in the casinos yet. If a player has only positive experiences, I would say it's more of a rarity than a rule. I hope you continue to do well.
Здравейте! Да, някои казина имат тази функция, при която заключват тегления, за да ви попречат да ги анулирате. Това всъщност е чудесен начин да ви помогнем да се придържате към бюджета си и да устоите на изкушението да продължите да играете с печалбите си. Просто не забравяйте да проверите правилата и условията на конкретното казино, което ви интересува.
Hey there! Yep, some casinos do have this feature where they lock withdrawals to prevent you from cancelling them. It's actually a great way to help you stick to your budget and resist the temptation to keep playing with your winnings. Just make sure to check the terms and conditions of the specific casino you're interested in.
Добра точка.
Говорейки за бюджет и отговорен хазарт, предпочитате ли някои отговорни инструменти пред други?
Обикновено използвате ли някои?
Good point.
Speaking about budget and responsible gambling, do you prefer some responsible tools over others?
Do you normally use some?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.