ФорумОбщи дискусии свързани с хазартЗагуба на печалби по време на игра

Загуба на печалби по време на игра

преди 10 месеца от Stew43
|
1236 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 10 месеца

Здравейте, играех на една игра, след това получих скатер режима и продължих, много пъти получавах 5+ допълнителни завъртания, след което играта замръзваше. След това отворих играта, очаквайки играта да продължи, ако беше замразена, но загубих всички завъртания и печалби

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

След това бях компенсиран с £30 бонус пари със залог от 1500, като цяло те размениха печалбите ми от парични депозити с бонус средства, трябваше да спечеля 45 000 паунда, за да ги изтегля

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, играех на една игра, след това получих скатер режима и продължих, много пъти получавах 5+ допълнителни завъртания, след което играта замръзваше. След това отворих играта, очаквайки играта да продължи, ако беше замразена, но загубих всички завъртания и печалби

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мисля, че е добре, че подадохте жалбата . Казиното трябва да намери справедливо решение.

Дръжте ни в течение за напредъка, ако нямате нищо против.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Досега не са били полезни. Мисля, че е ужасно да се разменя наистина. Парични средства с бонус средства и след това поставете 1500 залог

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изглежда, че не могат да решат, вървят доста. Превъзходното казино изглежда добре, но защо не могат да се справят с този доста малък проблем,

Автоматичен превод:
Stew43
преди 10 месеца

Това е трудно да се каже...

Може би са помолили доставчика на играта да проучи. От моя гледна точка това е опция и обикновено изисква известно време, така че казиното се бори да предоставя допълнителни актуализации. Само предполагам 🤔

Би било чудесно да знаем със сигурност, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Правихте ли екранни снимки, когато играта замръзна? Можете да опитате късмета си и сами да го изпратите на доставчика на играта, ако имате точен час на залога, екранна снимка, сума на залога и т.н.

Автоматичен превод:
CharLee
преди 10 месеца

Добри предложения. От собствен опит ли говориш, може би?

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Друг човек, но преди това имах грешки в игрите, които казината отказаха, само за да може доставчикът да им каже за грешката и след това казината ме компенсираха.

Автоматичен превод:
germanryan70
преди 10 месеца

Здрасти.

Харесвам края "и тогава казината ме компенсираха" 👌

Намерихте ли обезщетението адекватно? Спомням си, че на някои играчи беше предложен бонус в доста подобна ситуация, а активен бонус означава ограничения...

Затова питам. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини