Wot nv казина

преди 2 години от Anonymized233
|
7682 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
преди 2 години

Скъпи казиногуру


Това казино прави много лоши дейности на играчите как може този актьорски състав все още да работи? Моля, направете ги в черен списък, за да знаят всички играчи. Търся общ форум за всички играчи, които могат да обсъждат проблемите, пред които са изправени в казината в Кюрасао. Имаме нужда от постоянно решение за кибер късмета nv особено.

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Здравей Anto1318,


ние вече предупреждаваме играчите, като поставяме много специфични предупреждения в профила на казиното. 🙂

file


Такова предупреждение съдържа и информация за това дали казиното е поставено в черния списък.

Моля, разгледайте нашия списък с казина и споделете за кои казина имате предвид.

Моля, имайте предвид, че има 4 лицензиращи органа в Кюрасао и е важно да се разграничат техните качества поотделно, бих казал.

"как може този актьорски състав все още да работи?"

Просто казано, търсенето създава предлагане, бих казал.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Скъпи казиногуру


Това казино прави много лоши дейности на играчите как може този актьорски състав все още да работи? Моля, направете ги в черен списък, за да знаят всички играчи. Търся общ форум за всички играчи, които могат да обсъждат проблемите, пред които са изправени в казината в Кюрасао. Имаме нужда от постоянно решение за кибер късмета nv особено.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

моля, споделете имената на казината, които споменахте, моля.

Трябва да кажа, че никъде не намерих "кибер късмет".

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Гореща линия

bonanzagame

бонбони

пеликан

звуков сигнал


всички те се изпълняват от wot nv и са лицензирани от cyberlyck. Кибер късметът е най-лошата юрисдикция, дори операторите им имат явно нарушение, променят правилата и условията или казват, че не получават поща за приключване. Те не искат да плащат на играчите, които правят цялата измама. Можете ли да ни покажете, че играчът е облагодетелстван от оплаквания за кибер късмет.

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: добавени връзки към казина
Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Здравейте,

благодаря за списъка, направих имената с възможност за кликване, така че всеки играч, който влезе в тази тема, може да провери.

Също така намирам, че нито едно от тези казина не е маркирано като добро или по-добро, така че съм сигурен, че играчите вече са били предупредени само от този факт.

Както и да е, може да ви помоля за помощ с тази молба:

„Можете ли да ни покажете, че играчът е облагодетелстван от оплаквания за кибер късмет."

Може ли по-подробно, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей

това, което казвам, cyber luck curacao egaming 1668/jaz оплаквания никога не е било предпочитано от играчите. Направих около 5 оплаквания досега, нито една успешна досега. Как казиното за игри в Кюрасао получава добър кредитен рейтинг тук? Дори аз пренаписах, отворете отново жалбата си в Tuskcasino до вашия колега nikolas, няма отговор от негова страна. Бихте ли ми казали как да се свържа с него?

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Здравейте, мога ли да попитам кога се свързахте с Nikolas относно случая Tuskcasino?

По отношение на лицензираните казина в Кюрасао - има толкова много лицензирани казина в Кюрасао, които не препоръчваме и те имат ужасен рейтинг на нашия уебсайт. От друга страна, има и казина, които притежават този лиценз, но няма признаци, че ще има нещо нередно в тях (техните TC, размер на оплакванията, поддръжка на клиенти и т.н.). В такъв случай няма причина да давате лоши оценки на казината, само защото имат лиценз Кюрасао. Да, фактът, че имат този лиценз, влияе негативно върху рейтинга им, но това е само един от многото аспекти.

Освен това е необходимо да се спомене, че има не само 1 лицензиращ орган в Кюрасао, но те са поне 4. Трябва да кажа, че има огромни разлики по отношение на това как се справят с играчите и оплакванията на играчите към казината. Някои от тях са много свестни, други са абсолютно ужасни и некомпетентни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей


изпратих nikolas на много имейли относно моята жалба в Tuskcasino, досега нямам отговор. Моля, получете отговор от него какво става?

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Препратих линк към тази тема на Nikolas, така че предполагам, че той ще се свърже с вас възможно най-скоро.

РЕДАКТИРАНЕ: Говорих с Ник и той каза, че сме се свързали с вас относно жалбата и също така ви информирахме, че жалбата ще остане отхвърлена.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

здравей


моля, добавете и ampmcasino към същата група.

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Здравейте,

както вече споменах, ние предоставяме собственика, така че всеки може да види това:

file


Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей

Последният ми отговор на жалбата ми за крипто Вегас от моя страна не е одобрен, може ли, момчета, да одобрите това, тогава скоро ще получа средствата си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей

можете ли да информирате Tomas да одобри отговора ми относно жалбата ми, тогава само операторът може да види отговора ми.

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Човече... Анто - Мисля, че имам нужда от вашата помощ за оплакване, което имам от Gamdom...


Току-що прекарах 3 часа в четене на всичките ви оплаквания и трябва да кажа, че сте най-щастливият комарджия или упорит жалбоподател, на който съм срещал във форума.

Без значение колко предупреждения са ви дадени, от притежателя на лиценза да не играете на техните сайтове или сестрински сайтове или на който и да е нов сайт, който може да получи техния лиценз, все пак ви се плаща за грешките си, как? Упоритост или късмет?

Колко пъти сте признавали, че сте пристрастен към хазарта във всяко казино, и след това сте използвали това като своя защита, за да поискате обратно загуби от казината, след като сте поискали повторно отваряне на сметки и цитирам това, което сте заявили „откривам отново на мой собствен риск"?


виждам, че си възвърнал близо 20 000 долара, което ме учудва от някой, който повтаря едно и също оплакване отново и отново,


може ли да ми помогнете с оплакване?

на стойност $220,000 или $160,000 (печалбата или моите депозити)...


проверете страницата ми за темата ми за Gamdom и ме уведомете, ако можете да помогнете


можете да получите между $22 000 или $16 000, като ми помогнете да си върна от измама


просто идея


(също модификации - ако това противоречи на правилата на вашия форум (въпреки че не съм го виждал), моля, премахнете, без да е необходимо да ме предупреждавате, тъй като първо проверих правилата

Ако успееш, дори ще ти дам 10%


Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей

Последният ми отговор на жалбата ми за крипто Вегас от моя страна не е одобрен, може ли, момчета, да одобрите това, тогава скоро ще получа средствата си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Антон1318,

Честно казано, не съм сигурен какво бихте искали да променим, последният ви отговор относно вашата жалба CryptoVegas е публичен и одобрен:

file

Вашите средства нямат никаква връзка със състоянието на публикацията ви в нишката за оплакване, тъй като казиното (не ние) трябва да плати.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей

можете ли да информирате Tomas да одобри отговора ми относно жалбата ми, тогава само операторът може да види отговора ми.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

за коя жалба, моля? Всичките ви жалби вече са приключени, така че сега нямам представа.

Има ли конкретна публикация, която бихте искали да бъде скрита публично?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Човече... Анто - Мисля, че имам нужда от вашата помощ за оплакване, което имам от Gamdom...


Току-що прекарах 3 часа в четене на всичките ви оплаквания и трябва да кажа, че сте най-щастливият комарджия или упорит жалбоподател, на който съм срещал във форума.

Без значение колко предупреждения са ви дадени, от притежателя на лиценза да не играете на техните сайтове или сестрински сайтове или на който и да е нов сайт, който може да получи техния лиценз, все пак ви се плаща за грешките си, как? Упоритост или късмет?

Колко пъти сте признавали, че сте пристрастен към хазарта във всяко казино, и след това сте използвали това като своя защита, за да поискате обратно загуби от казината, след като сте поискали повторно отваряне на сметки и цитирам това, което сте заявили „откривам отново на мой собствен риск"?


виждам, че си възвърнал близо 20 000 долара, което ме учудва от някой, който повтаря едно и също оплакване отново и отново,


може ли да ми помогнете с оплакване?

на стойност $220,000 или $160,000 (печалбата или моите депозити)...


проверете страницата ми за темата ми за Gamdom и ме уведомете, ако можете да помогнете


можете да получите между $22 000 или $16 000, като ми помогнете да си върна от измама


просто идея


(също модификации - ако това противоречи на правилата на вашия форум (въпреки че не съм го виждал), моля, премахнете, без да е необходимо да ме предупреждавате, тъй като първо проверих правилата

Ако успееш, дори ще ти дам 10%


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей StonedTwat,

Прочетох и някои от тези оплаквания и трябва да кажа, че степента на успех само вдъхновява други играчи да се опитват да действат по този начин и идеята изобщо не ми харесва. Мога да разбера, че играчите с проблеми с хазарта трябва да бъдат защитени и да се третират внимателно, но все пак ми е трудно да повярвам, че ефективната помощ се състои от вечни възстановявания. Това е само моята лична гледна точка.

Чувствайте се свободни да си сътрудничите, просто не правете оферти на Casino Guru, сигурен съм, че знаете, че не се интересуваме от такава сделка. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

здравей


Благодаря за вашия отговор. Жалбата ми е решена.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей stonedTwat

аз не нарушавам лицензионните правила на казината. На първо място общите ми загуби в хазарта половин милион долара. Но получих възстановените суми само 20000$. Ако проверите оплакванията ми, половината от тях премахват лимитите за депозити или автоматично отварят акаунта ми без мое притеснение.


Винаги спазвам правилата, тъй като проучвах за хазарта, ако затворите акаунта си в едно казино от групата, в зависимост от зависимостта имате право да получите възстановяванията според самоизключване. За казиното gamdom, което споменахте, проверете дали страната ви е разрешена или не?


можете да се свържете с мен на този имейл адрес

josephraj1980@hotmail.com

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Здравейте,

случайно ме объркахте със StonedTwat. Ще се възмущавам заради вас, така че той/тя (пол: предпочитайте да не казвате) ще бъде уведомен.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини