Да, за съжаление забелязахме същото и не е само това казино, а много други. По принцип има два начина: има един човек, който сам пише тези рецензии и второ, казината дават стимули на играчите и ги насърчават да пишат положителни отзиви за тях. Аз лично видях няколко промоционални страници на официалния уебсайт на казиното, които помолиха играча да напише „приятелски" преглед, да изпрати екранна снимка до поддръжката на клиенти и те ще получат около 30 безплатни завъртания и т.н.
Има и услуга за поддръжка на клиенти, която насърчава играчите да напишат отзиви, докато са в чат на живо с тях в замяна на бонуси. Понастоящем дадохме на играчите възможността да щракнат в квадратче за отметка, в случай че прегледът е мотивиран от казиното, а също така създадох нов инструмент, който ще помогне за автоматично откриване на различни видове необичайно поведение и ще присвои на рецензиите различни стойности. В момента чака на опашка за разработката, но съм напълно сигурен, че ще помогне да се коригира потребителската оценка по начин, който да отразява повече какво наистина мислят играчите за казината.
Yes, unfortunately we noticed the same and it's not just this casino, but many others. Basically, there are two ways: There's a one person who writes these reviews on their own and secondly, casinos give players incentives and encourage them to write positive reviews on them. I've personally seen a couple of promo pages on the official casino website that asked player to write "a friendly" review, send a screenshot to the customer support and them they would get around 30 free spins etc.
There's also customer support service that encourages players to write a review while they're on a live chat with them in exchange for bonuses. We currently gave players the option to click into a checkbox in case the review was motivated by the casino and I also designed a new tool that will help to automatically detect different types of unusual behaviour and assign the reviews different values. It's currently waiting in a queue for the development, but I'm quite sure it will help to adjust the user rating in a way that it will reflect more what players really think about the casinos.
Автоматичен превод: