Наистина разбирам колко разочароваща може да бъде тази тема, особено за играчи, които се опитват да се предпазят или са имали негативни преживявания. И мога да отговарям само на въпроси, в които можем да се включим.
Само за да уточним: ние не сме оператор и не предоставяме хазартни услуги. Нашата роля е чисто информационна. Това означава, че не контролираме как казината прилагат геоблокирането си или кои играчи избират да приемат. Също така не наемаме експерти по хазартно законодателство във всяка държава и не се преструваме, че го правим.
Това, което се опитваме да направим, е да предложим възможно най-много прозрачна и актуална информация. Това включва дали казиното притежава лиценз и ако да, откъде, както и дали не е лицензирано в определени страни като Обединеното кралство. Целта е да помогнем на играчите да вземат информирани решения, а не да популяризираме или крием нелицензирани опции.
Разбираме, че някои играчи, включително уязвими, активно търсят начини да заобиколят ограничения като Gamstop. Това създава сива зона, където най-доброто, което можем да направим, е да информираме. Не е регулирано. Не е промотирано. Просто е необходимо да информираме.
Да, в идеалния случай всички казина биха въвели строго геоблокиране и биха избягвали обслужването на ограничени региони. Но както посочихте, някои офшорни оператори не спазват тези стандарти. Това е по-широк проблем, който надхвърля обхвата на информационен уебсайт като нашия.
В крайна сметка, ние вярваме, че пълната видимост е по-добра от това да се преструваме, че такива казина не съществуват. Ако не предоставим тази информация, играчите пак ще открият тези сайтове другаде, но без никакъв контекст, отзиви или предупреждения; следователно, нашата цел е да запълним тази празнина.
Нашият подход към геоблокировките е почти същият като този за ограничените държави:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
Изисквания както за „честни казина", така и за „честни и безопасни казина"
За да бъде едно казино класифицирано като „честно казино" или „честно и безопасно казино" от нашия екип за преглед, то не трябва да позволява на играчи от държави с ограничения да създават акаунт и да играят. Проверката за държави с ограничения трябва да се извърши по време на процеса на създаване на акаунт.
Надявам се да помогне.
I truly understand how frustrating this topic can be, especially for players who are trying to stay safe or have had negative experiences. And I can only respond to matters we can get involved in.
Just to clarify: we’re not an operator and we don’t provide gambling services. Our role is purely informational. That means we do not control how casinos enforce their geo-blocking or which players they choose to accept. We also don't employ gambling law experts in every country, and we don’t pretend to.
What we try to do is offer as much transparent and up-to-date information as possible. That includes whether a casino holds a license, and if so, from where, and also whether it is not licensed in specific countries like the UK. The goal is to help players make informed decisions, not to promote or hide unlicensed options.
We understand that some players, including vulnerable ones, actively seek ways to bypass restrictions such as Gamstop. This creates a grey zone where the best we can do is inform. Not regulated. Not promoted. Just inform.
Yes, ideally all casinos would implement strict geo-blocking and avoid serving restricted regions. But as you pointed out, some offshore operators don’t follow those standards. That’s a wider issue that goes beyond the scope of an information website like ours.
In the end, we believe that full visibility is better than pretending such casinos don’t exist. If we don’t provide this information, players will still discover those sites elsewhere, but without any context, reviews, or warnings; therefore, our aim is to fill this gap.
Our approach to geoblocks is pretty much the same as it is for restricted countries:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
"Requirements for both 'fair casinos' and 'fair and safe casinos'
For a casino to be classified as a 'fair casino' or a 'fair and safe casino' by our review team, it must not allow players from restricted countries to create an account and play. The check for restricted countries must be done during the account-creation process."
Hope it helps.
Автоматичен превод: