НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 697)

3 706 835 преглеждания 19 958 отговора |
преди 2 години
Малко предупреждение за CG общността: Casino Guru е отворена платформа, където всеки е свободен да споделя своите мисли и мнения. Ние вярваме в свободата на словото и се стремим да бъдем възможно най-неограничителни. Въпреки това, моля, не забравяйте: само защото нещо е публикувано във форума, не означава, че Casino Guru е съгласен с него или го одобрява по някакъв начин. Наистина се радваме да видим как играчите участват в разговори, дискутират с уважение и се забавляват, докато го правят! Ето защо създадохме тази платформа. Въпреки това, забелязахме нарастваща тенденция – не само тук, но и на други платформи – при която някои играчи, след като са загубили пари честно в казино, търсят начини да си ги върнат чрез банката или доставчика на платежни услуги, често чрез подаване на заявления за връщане на суми или предявяване на неверни искове. Бихме искали да ви предупредим: това поведение е не само несправедливо – то е и много рисковано! Вече сме виждали и чували истории (тук и другаде) за хора, които са изпаднали в сериозни проблеми, опитвайки се да поемат по този път – включително затворени казино сметки на множество платформи, затворени банкови сметки, дългове и дори съдебни дела (опит за измама). Опитът за измама или представянето на истината пред банка или доставчик никога не е добра идея и може да има трайни последици. И така, ето нашия приятелски апел към всички членове на общността на Casino Guru: Изправете се срещу нечестните и нечестни казина. Използвайте нашия Център за разрешаване на оплаквания, ако имате нужда от помощ – не е нужно да се борите сами. Но моля, не се опитвайте да си върнете парите, които сте загубили. Просто не си струва риска. Благодарим ви, че сте част от нашата общност - и ви желаем приятен ден!
1...696 697 698...1 095
Добавете пост
преди 7 месеца

Искам да кажа, че гледам мача на Арсенал, всички билбордове имат Crypto.com, както и Mastercard на всички!

Редактирано
Автоматичен превод:
xbigguyxxx
преди 7 месеца

Мисля, че Фалкора са канадци?


Какъв е бил MCC кодът, посочен във вашите плащания?


Всичките ми плащания към Фалкора бяха банкови. Имам иск към банката си, но те казаха, че трябва да докажа, че Сантеда от самото начало са имали намерение да мамят клиенти. Така че всичко, което мога да използвам, което показва, че случаят е такъв, ми помага. Ако са сгрешили MCC кодовете за дебитни плащания, това определено ми помага.

Автоматичен превод:
Educated_ant
преди 7 месеца

Добре, виждам това, така че не съм сигурен file

Автоматичен превод:
Educated_ant
преди 7 месеца

Добре, никога не са ми казвали кодовете за тях, просто получих списък в писмо, а после още едно писмо 60 дни по-късно с възстановени суми.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Мисля, че Фалкора са канадци?


Какъв е бил MCC кодът, посочен във вашите плащания?


Всичките ми плащания към Фалкора бяха банкови. Имам иск към банката си, но те казаха, че трябва да докажа, че Сантеда от самото начало са имали намерение да мамят клиенти. Така че всичко, което мога да използвам, което показва, че случаят е такъв, ми помага. Ако са сгрешили MCC кодовете за дебитни плащания, това определено ми помага.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Банковите преводи нямат MCC. Изключително трудно е да се възстановят банкови плащания. Payop Avenue е един от начините, по които това може да е възможно.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добре, щях да кажа как да накарам Revolut да плаща, тъй като виждам, че същото ще се случи и с мен.

В един от текущите ми случаи търговецът ми възстановява сумата от собствените си пари и търси парите от британската TTP, тъй като са прехвърлили плащането от сайта на казиното към крипто платформата, плюс това провеждат вътрешно разследване, за да предотвратят повторното му случване, което е хубаво!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

FOS два пъти постанови, че Revolut вече трябва да ми възстанови сумата за транзакциите, защото възможността за връщане на сумата е изчезнала. Mastercard се свързват с банките, които ги приемат, за да разпитат за използваните търговски кодове. Revolut трябва да плати и ще го направи, само е въпрос на време, а не дали.

Автоматичен превод:
Anonymized847
преди 7 месеца

Да, така че по принцип, ако мога да докажа, че Santeda са измамили клиенти, банката ми е предложила да ми възстановят сумата чрез измама с push плащане през приложение. Така че трябва да ги убедя, че Santeda от самото начало се опитва да мами клиенти. Което всички знаем, че го правят, но това е нещо, което изисква много убеждаване от страна на банките.


Човек би си помислил, че фактът, че приемат банкови преводи за хазартни плащания във Великобритания, което е незаконно, е достатъчен, но моята банка каза, че незаконната дейност сама по себе си не е достатъчна, за да подскаже измама. Заблудата на клиентите е достатъчна. Което биха били дефектните MCC кодове от тези, които са платили на Santeda с дебитни и кредитни карти. Мисля, че когато играех хазарт със Santeda, го правех по време, когато не приемаха карти, така че имам предизвикателство, както казвате!

Автоматичен превод:
Anonymized849 изтри публикацията
Anonymized847
преди 7 месеца

Добре, доста жалко е, че трябва да чакаш! Показва ти колко съмнителни са.

Автоматичен превод:
Anonymized849
преди 7 месеца

Правя го, но по заобиколен начин. Така че Donbet отказа да изпрати историята на транзакциите ми. Отказаха всички GDPR/SAR заявки и т.н. Когато обаче подадох иск за измама с приложение в банката си... Donbet сподели с Falcora, които споделиха с Nucleus 365 пълната ми история на транзакциите. Удивително!

Така че имам това, но не директно от Сантеда

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, така че по принцип, ако мога да докажа, че Santeda са измамили клиенти, банката ми е предложила да ми възстановят сумата чрез измама с push плащане през приложение. Така че трябва да ги убедя, че Santeda от самото начало се опитва да мами клиенти. Което всички знаем, че го правят, но това е нещо, което изисква много убеждаване от страна на банките.


Човек би си помислил, че фактът, че приемат банкови преводи за хазартни плащания във Великобритания, което е незаконно, е достатъчен, но моята банка каза, че незаконната дейност сама по себе си не е достатъчна, за да подскаже измама. Заблудата на клиентите е достатъчна. Което биха били дефектните MCC кодове от тези, които са платили на Santeda с дебитни и кредитни карти. Мисля, че когато играех хазарт със Santeda, го правех по време, когато не приемаха карти, така че имам предизвикателство, както казвате!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Попитайте Payop за еквивалента на SAR

Автоматичен превод:
Anonymized849 изтри публикацията
преди 7 месеца

Така е, но според моята банка това не е незаконно = измама.


Измамата го прави. Кои биха били неправилно кодираните МКЦ. Или нещо подобно.


Плащанията ми бяха чрез SEPA, а не чрез PayOp.

Автоматичен превод:
Anonymized849 изтри публикацията
Anonymized849
преди 7 месеца

Nucleus 365 са 100% наясно. Първоначално те смешно отричаха, че имат личната ми информация, докато не им доказах, че банката ми има достъп до нея директно от Nucleus 365. Сега те бавет, бавет, бавет заявката ми за помощ. Измиват си ръцете от проблема и казват, че Фалкора/Сантеда са отговорни, а не те.


Ще подам доклад до FCA и Action Fraud за Nucleus, но това не ми помага особено с възстановяването на банковите ми данни.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Чудя се дали плащанията ми по SEPA са били чрез PayOp. Как бих могъл да разбера това?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Чудя се дали плащанията ми по SEPA са били чрез PayOp. Как бих могъл да разбера това?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ще кажа информацията за плащането

Автоматичен превод:
Anonymized849 изтри публикацията
преди 7 месеца

Да, премина през Clear Bank.

Не е въпросът банката ми да се съгласи с Nucleus. Те просто не смятат автоматично, че незаконното е измама. Вероятното пране на пари не е измама, тъй като платих за казино и получих казино. Честно казано, следователят имаше много съчувствие и работеше по случая ми 5 месеца, но все още го е оставил отворен, ако мога да го убедя, че Santeda е измама. Но той продължава да ми казва, че незаконното не означава измама. Трябва да докажа, че Santeda заблуждава клиентите, което според него намерението да плати за казино не е измама, независимо колко съмнителни са документите им, тъй като за това сме се регистрирали.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Абсолютна лудост е, не помагат ли регулаторните заключения и глобите в Испания?

Автоматичен превод:
1...696 697 698...1 095
Отидете на страницаот 1 095 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини