Свържете се както с казината, така и с търговците, ако няма отговор, преминете към банката с всички доказателства, че сте се свързали. Не използвайте имейл за копиране и поставяне, те са разумни да го направят така, че да отговаря на вашите обстоятелства и да включват толкова, колкото можете да намерите, за да знаят, че няма да бъдете подведени. Някои търговци не могат да бъдат намерени, защото просто не съществуват като цяло. Ако знаете платежния процесор, който са използвали, отидете при тях.
лично аз съм получил 3 възстановяване на суми в казино. Голямо количество сторнирани плащания и в момента преговарям за споразумение с процесор и имам жалба до FO относно друг. Процесорите бяха най-трудните, но те се регулират от fca и с помощта на инструмент за проследяване на трафика на уебсайт успях да докажа без съмнение, че те са участвали като нещо повече от процесор с много от уебсайтовете. Копайте дълбоко, проучете и можете да се биете с тях до края и да спечелите!!
Contact both casinos and merchants if no response then move onto bank with all proof that you have contacted. Don’t use a copy and paste email, they are wise to it make it fit your circumstances and include as much as you can find to let them know you won’t be fobbed off. Some merchants can’t be found because they simply don’t really exist as an entity. If you know the payment processor they used go to them.
personally I have received 3 casino refunds. A hefty amount of chargebacks and am currently negotiating settlement with a processor and have a complaint with the FO regarding another. The processors were the most difficult, but they are regulated by the fca and using a website traffic tracker I was able to prove beyond doubt that they were involved as more than a processor with many of the websites. Dig deep, reasearch and you can fight them to the end and win!!
Автоматичен превод: