НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 417)

3 706 828 преглеждания 19 958 отговора |
преди 2 години
Малко предупреждение за CG общността: Casino Guru е отворена платформа, където всеки е свободен да споделя своите мисли и мнения. Ние вярваме в свободата на словото и се стремим да бъдем възможно най-неограничителни. Въпреки това, моля, не забравяйте: само защото нещо е публикувано във форума, не означава, че Casino Guru е съгласен с него или го одобрява по някакъв начин. Наистина се радваме да видим как играчите участват в разговори, дискутират с уважение и се забавляват, докато го правят! Ето защо създадохме тази платформа. Въпреки това, забелязахме нарастваща тенденция – не само тук, но и на други платформи – при която някои играчи, след като са загубили пари честно в казино, търсят начини да си ги върнат чрез банката или доставчика на платежни услуги, често чрез подаване на заявления за връщане на суми или предявяване на неверни искове. Бихме искали да ви предупредим: това поведение е не само несправедливо – то е и много рисковано! Вече сме виждали и чували истории (тук и другаде) за хора, които са изпаднали в сериозни проблеми, опитвайки се да поемат по този път – включително затворени казино сметки на множество платформи, затворени банкови сметки, дългове и дори съдебни дела (опит за измама). Опитът за измама или представянето на истината пред банка или доставчик никога не е добра идея и може да има трайни последици. И така, ето нашия приятелски апел към всички членове на общността на Casino Guru: Изправете се срещу нечестните и нечестни казина. Използвайте нашия Център за разрешаване на оплаквания, ако имате нужда от помощ – не е нужно да се борите сами. Но моля, не се опитвайте да си върнете парите, които сте загубили. Просто не си струва риска. Благодарим ви, че сте част от нашата общност - и ви желаем приятен ден!
1...416 417 418...1 095
Добавете пост
xbigguyxxx
преди 10 месеца

Мога ли да изпратя имейл или да се свържа с вас лично, Пол

Автоматичен превод:
Craigo1
преди 10 месеца

Съжалявам, приятелю, публикувам само тук и не мога да кажа нищо повече от това, което наистина има тук

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте момчета…Идвам при всички вас за съвет с капачка в ръка….Сасипах живота си с хазарта, това най-накрая удари у дома, жена ми и семейството ми ме напуснаха. На път съм да бъда изхвърлен и от къщата на майка ми…направете някое от имате някакви съвети как да спечеля средства бързо.Трябва да намеря депозит за стая или ще остана бездомник...На края съм на въжето си и се чувствам сякаш съм стигнал края и съм страх, че отивам да направите нещо глупаво, моля, всеки съвет ще бъде толкова благодарен, оценен

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здрасти

Няма да се преструвам, че мога да си представя пред какво сте изправени, но ще се опитам да получа поне някои теоретични съвети. Съжалявам, ако звучи на разстояние.

Търсенето на професионална помощ е номер едно. Знаете ли за местни благотворителни организации? Възможно ли е да има гореща линия за поддръжка? Някой, който би ви помогнал да разрешите поне ситуацията със стаята?

Като цяло най-добрият вариант е да се свържете с център за поддръжка; списъкът е точно тук . 👈 При крайна нужда, просто наберете тези номера:

+44 330 094 0322

+44 138 424 1292

+44 191 414 6446

Очаквам хората на линията да могат да ви насочат през това.

Автоматичен превод:
xbigguyxxx
преди 10 месеца

Мога ли да изпратя имейл или да се свържа с вас лично, Пол

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ако имаш 50 000 паунда, моята къща е направена от сирене!! 😂 Мисля, че просто давате на хората тук фалшива надежда да мислят, че по някакъв начин ще си върнат парите. Можете да кажете, че са комарджии.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Наистина мисля, че това не е необходимо....

„Познаваме" се от доста време, така че мога да кажа, че си по-добър от това. Прочетете цялата тема и със сигурност ще намерите други хора, които си заслужават съмненията. Просто се опитайте да бъдете справедливи в преценките си. 🙏

Автоматичен превод:
Torcida1234
преди 10 месеца

Здравейте на Германия!

Това е една от визиите, които се опитваме да превърнем в обичайна хазартна практика.

От този момент играч, който се бори със симптоми на проблем с хазарта, не може да се самоизключи в глобален мащаб. Това означава, че въпреки че играчът се самоизключва на едно от горепосочените нива, все още има много начини, по които играчите могат да заобиколят тези самоналожени мерки.

Въпреки това, за да постигнете донякъде глобална защита, можете да използвате едно от блокиращите приложения, като https://gamban.com/ или https://betblocker.org/ , за да блокирате достъпа до сайтове и приложения за онлайн хазарт на вашите устройства. Алтернативен вариант е нашият собствен бета инструмент за самоизключване 👈

Просто казано, в момента няма начин да се самоизключите напълно от съществуващите онлайн казина. 🙁

Автоматичен превод:
Anonymized839
преди 10 месеца

Въпреки че не виждам как тази информация може да е от полза за играчите. Повече или по-малко това участие на трета страна задълбочава сивата зона, бих казал...

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 10 месеца

Изглежда, че съм прав за KTM и Kryptonim, докато чакам потвърждение.

Ако е правилен, можете да им изпратите следния имейл (това трябва да работи с всеки европейски търговец, който използва неправилни търговски кодове):


Здравейте КОМПАНИЯ,
На ДАТА(И) направих транзакции от моята дебитна карта 111122--3344 към вашата компания. Открих обаче, че използвате неправилен MCC код за тези плащания, което е забранено съгласно правилата на MasterCard и VISA. Освен това открих, че действате като разплащателен агент за казина, работещи извън Европейския съюз, насочени към европейския пазар като незаконни казина, което също е строго забранено поради различни причини за AML и законодателство за хазарта.
За да разреша този проблем съответно, искам пълно възстановяване на сумата от AMOUNT. За моята дебитна карта, завършваща на 3344, имаше X направени транзакции. Вижте прикачения файл за подробности за плащането.
Моля, разрешите това в рамките на една седмица. Ако не, ще ескалирам този въпрос до моята банка и ще уведомя MasterCard и VISA за вашите незаконни практики. Това може да доведе до спиране на вашето търговско споразумение или други по-строги санкции. Освен това, ако е необходимо, ще докладвам за това на съответните органи, за да разкрия вашите практики, които улесняват незаконното функциониране на казина.
Очаквам с нетърпение възстановяването на средствата ми и вашия отговор!
поздрави
ВАШЕТО ИМЕ


За да сте сигурни, че търговците могат да намерят вашите плащания, дайте им първите 6 цифри от вашата дебитна/кредитна карта и последните 4 цифри. Само те са им достатъчни!


Тъй като тези търговци улесняват нелегалните казина, те са наясно с рисковете, които поемат, и няма да рискуват проблеми, тъй като MasterCard и VISA не искат да участват в допускането на злоупотреби с техните мрежи по този начин.

Редактирано
Автоматичен превод:
Anonymized839
преди 10 месеца

Да, имам същия проблем. EDUNTAG някой?

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Напълно съм съгласен с вас, но смятам, че казиното трябва да носи пълна отговорност за тези процесори, тъй като повечето от тях са нерегулирани или нелицензирани и това е голям червен флаг, тъй като правилата и условията на техния лиценз гласят, че трябва да използват регулирани плащания доставчици. Така че теоретично тежестта също е на казиното за използването на хитри доставчици на плащания, които след това на свой ред използват още по-сложни търговци на трети страни, като казината знаят точно каква е играта.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Някой има ли координати за:

Europlay Ltd USD (Атина) - Подозирам, че това всъщност е базирано в Нигерия, тъй като когато напиша Нигерия в моя акаунт, това се показва.

RampNow (имейлът на уебсайта им не работи)

Рекламни услуги (Брюксел)


Автоматичен превод:
Anonymized839
преди 10 месеца

Това, което казваш е много разумно и логично. Досега открих, че законите и разпоредбите рядко са някой от двата атрибута. Но не бих искал да свеждам цялата тази тема до общи предположения. Липсва ми опитът от първо лице в тази област на търговците, така че вероятно съм достигнал лимита си.

Е, благодаря ви за отделеното време, а също и за цялата подкрепа, която носите със себе си.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Оценявам Радка, добре си се справила тук

Автоматичен превод:
Craigo1
преди 10 месеца

Здравей Крейг, толкова съжалявам, че прочетох публикацията ти, но повярвай ми, повечето хора, включително и аз, са минали по този път. Първата стъпка е да признаеш, че нещата са излезли извън контрол и въздействието, което е имало върху хората около теб. Трудно е да разберете, когато всичко се срине около вас и чувствате, че няма решение или изход. Сега сте стигнали до момента, в който това е обърнало живота ви с главата надолу и се паникьосвате какво ще се случи по-нататък.

Моят съвет към вас е да се опитате да не се паникьосвате. Ако някой от тези сайтове включва офшорни сайтове за хазарт, работещи без лиценз за хазарт в Обединеното кралство, проверете банковите си извлечения и вижте на какво се обработват транзакциите, ако са за други стоки или търговци, може да имате добър шанс да си върнете малко пари. Ако сайтовете в Обединеното кралство следват ли правилните процедури, kyc проверки Проверки за достъпност и т.н., тъй като много от тези казино не следват правилните процедури. Знам, че това е деликатен въпрос. Имате ли IVA или DRO или CC решения по вашето кредитно досие? Ако е така, казината в Обединеното кралство не трябва да позволяват на играчите да залагат, освен ако не предоставят източник на доход, също така трябва да направят проверка за достъпност след достигане на определен праг след 30 дни, ако депозирате тази сума в рамките на по-кратко време, тогава това ще задейства казиното. Що се отнася до вашето семейство казвате, че живеете с майка си? Ако можете и чувствате, че майка ви е разумен човек и е готова да изслуша. отделете малко време, за да седнете и да поговорите с нея, обяснете, че съжалявате за случилото се и че няма начин да сте искали това да се случи. Не сте имали представа, че нещата ще излязат извън контрол и ще повлияят на близките ви обяснете как се чувствате .какво правите, за да поправите ситуацията, дори ако това означава, че нямате достъп до банкова сметка, става въпрос за изграждане на това доверие отново и премахване на изкушението .Хазартът е пристрастяване. Залагах не защото ми харесваше или тръпката от печалбата в крайна сметка се превърна в навик и основно преследване на загуби, които в задна дата не можете да си върнете. Казиното винаги печели, това е логиката, но след като станете пристрастен, това няма да се регистрира. това е само още 1 депозит и преди да се усетиш хиляди надолу. Все едно да кажеш на наркоман да не употребява наркотици не работи. Разбирам, че семейството ви е разстроено и ядосано на вас в момента, но те трябва да видят, че полагате съзнателни усилия да направите нещо, за да си помогнете. дори говорете с д-р, помолете съпругата да дойде с вас. Но определено имате нужда семействата ви подкрепят точно сега. Има и групи за подкрепа за семейства с пристрастяване към хазарта. Надяваме се, че след като говорите с майка си открито и честно, затрудненото ви домашно положение ще се промени. ако не, помолете за малко време за събиране на средства за намиране на подходящо жилище. Майка ви винаги може да ви даде писмо за изгонване, което можете да дадете на общинския съвет, те може да ви намерят временно жилище поради разпадане на брака и оставане без дом. Също така знам, че помагат с предварителни наеми за квартира добре направиха го преди известно време. Но моля, ако се отчаяте и се нуждаете от помощ, вдигнете телефона и се обадете на самаряните или знам, че не е голяма утеха, скочете тук, тъй като винаги има някой наоколо, който да ви каже „здравей" и да ви помогнем, доколкото можем. ние сме добра група хора и мразим да виждаме някой да минава през ужасно време. Останете силни.

Автоматичен превод:
xbigguyxxx
преди 10 месеца

Нямате представа колко се радвам да чуя това. И ти си бил добър!

Автоматичен превод:
Youssf
преди 10 месеца

Бих могъл да го направя, тъй като имам стар акаунт и той ще ми каже, когато плащанията са отхвърлени от търговци, нямат пари в този акаунт кой е уебсайтът

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Как мога да се свържа с Visa?

Някой знае ли имейла на estolio limited?

Тази седмица им писах препоръчано писмо, та ще видя, но ми се струва, че Вашините им са нелегални в Чехия.

Автоматичен превод:
xbigguyxxx
преди 10 месеца

Не изчезваш, нали си Пол, няма да е същото, без да се появяваш и излизаш с твоето знание?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Може ли Casino Estolio Limited да позволи на някой, който има забрана за хазарт в тяхната страна, да използва техните услуги или има нещо нередно в това?

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Хубаво, че Радка благодаря.

Автоматичен превод:
1...416 417 418...1 095
Отидете на страницаот 1 095 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини