Не разбирам защо някои съветват да се добави казино в cc.
Ако в крайна сметка подадете връщане на плащане след това и изпратите този конкретен имейл до казиното в cc, вероятно банката ще го отхвърли.
Просто тъй като казино транзакцията не може да бъде обработена за сторнирани плащания (независимо дали търговецът кодира грешно или не)
Дори когато имам повдигнати сторнирани плащания и казиното ми изпраща имейли след няколко дни с въпроси за проблема, аз ги игнорирам. Това е и причината, поради която спечелих всяко едно връщане на плащане, което някога трябваше да подавам срещу тях.
I dont inderstand why some advise to add casino in cc.
If you end up filing a chargeback afterwards and send that particular mail with the casino in the cc it is likely that the bank will reject it.
Simply as casino transaction cannot be processed for chargebacks(whether the merchant is miscoding or not)
Even when I have raised chargebacks and the casino send me mails after a few days asking about the issue I ignore them. Thats also the reason I won every single chargeback I ever had to file against them.
Автоматичен превод: