ФорумОбщи дискусии свързани с хазартВиртуална проверка на кредитна карта

Виртуална проверка на кредитна карта

преди 8 месеца от timfichtmuller777
|
1318 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 8 месеца

Здравейте хора,


Имам обаче следния проблем:


Често съм плащал в казина с моята виртуална кредитна карта от Paysafecard и сега едно или две казина естествено искат снимка на кредитната карта, както е обичайно при процеса на kyc. Не работи добре с виртуална карта.

Вече поисках Paysafecard за потвърждение, доказващо, че съм собственик на сметката и картата, но те не са отговорили на молбата ми от 2 седмици.

Може би някой друг е имал същия проблем и може би може да ми помогне.


Благодаря предварително

Автоматичен превод:
timfichtmuller777
преди 8 месеца

Здравейте, това е може би най-честият проблем с виртуалните карти.

Колкото до потвърждението, че сметката и картата са ваши, все още не сте го получили, нали? Опитахте ли да се обадите на линията за обслужване на клиенти, ако имат такава, за да видите дали могат да ви помогнат с това, защото имате нужда от нея и вероятно не можете да се движите без нея? Какви казина са замесени в този случай?

Разбира се ще се радвам, ако някой може да се свърже с вас и да ви помогне с опита си или да получите документ за собственост. така би било най-добре.

Ако имате някаква актуализация, уведомете ме със сигурност.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравей Джаро... Не, за съжаление Paysafecard не са чули нищо от мен, след като изразих желанието си да ми дадат нещо, което доказва, че аз съм този, който управлява сметката или картата...

За съжаление, Paysafecard не е много удобна за клиентите, що се отнася до опциите за контакт...

Става дума за wunderwins Casino... Депозирах с виртуалната карта няколко пъти в миналото, но последно с нормалната си банкова сметка. Затова бях малко изненадан, че трябваше да проверя това, защото парите, които идваха от депозита от виртуалната кредитна карта, бяха отдавна изчерпани... Да, казват, че трябва да представя доказателствата, иначе сметката ми ще бъде блокиран.

Вероятно е най-добре да не използвам този метод на плащане в бъдеще, ако е такъв проблем да докажа, че е мой.


Благодаря за съобщението ти Jaro...


Автоматичен превод:
timfichtmuller777
преди 8 месеца

Това е много лошо, но мисля, че доставчикът на картата трябва да ви даде такъв документ, когато имате нужда от него. Мисля, че това е един от най-основните, така че съм доста изненадан, че имате проблеми да се сдобиете с нещо подобно. Не е трябвало да го проверявате преди, когато сте го използвали?

Но, разбира се, що се отнася до това да не го използвам в бъдеще, не ви обвинявам, защото вероятно щях да възприема същото отношение към него. Обичайно е казината да искат такива документи и ако не можете да ги предоставите, това не е най-щастливото място.

Определено ще се опитам да получа доказателство, че това е моята сметка и че картата е моя. Ако по някакъв начин успеете да направите това, уведомете ме.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини