Здравей.
Какво бихте искали да проверите, моля?
Hello there.
What would you like to verify, please?
Определено няма да е сама. Получаваме имейли с молба за „обработка на чакащи тегления", „закриване на казино сметки", запитване за „как да депозирам" и т.н. на дневна база 🙂
She definitely wouldn't be alone. We receive emails asking for "processing pending withdrawals", "closing casino accounts", asking for "how to deposit" etc. on a daily basis 🙂
Здравейте, в случай че не е ясно - Ние не сме никакво казино 🙂. Както и не мога да бъда свързан, страхувам се.
Мога ли да ви помогна по друг начин?
Hello, in case it's not clear - We are not any casino 🙂. As well as I can't be connected, I'm afraid.
May I help you in any other way?
Не се страхувайте, благодаря за отговора, оценявам работата ви
Don't afraid thanks for reply I am appreciate your work
Hello my question is I made a deposit several times with my wife's card in EFBET then I wanted to make a withdrawal after winning a bet but I was denied I will be grateful if anyone helps!
Здравейте въпроса ми е направих депозит няколко пъти с картата на жена ми в ЕФБЕТ след това исках да направя теглене след печалба на залог но ми е отказано ще бъда благодарен ако някой помогне !
Здравейте, опасявам се, че това може да е голям проблем за вас. Най-общо казано, на играчите е разрешено да депозират само с методи на плащане, които съм регистрирал на тяхно име. Това се дължи и на разпоредбите за борба с прането на пари, така че не е нещо, което казината просто са измислили, за да ви дразнят.
Бих казал, че едно от често срещаните решения е анулиране на печалби и връщане на всички депозити, но сега е трудно да се каже какво ще се случи във вашия случай.
Hello, I'm afraid this could be a big problem for you. Generally speaking, players are only allowed to deposit with payment methods that I registered on their name. This is also due to anti money-laundering regulations so it's not something that casinos just made up to annoy you.
I'd say one of the common solutions is to void winnings and return all deposits, but it's hard to say now what's going to happen in your case.
Все пак се опитай да бъдеш по-конкретен.
Къде бихте искали да направите проверката и имате ли нужда от помощ, може би, как правилно да преминете процеса?
Try to be more specific, though, please.
Where would you like to do the verification, and do you need some help, perhaps, in how to correctly pass the process?
Страхувам се, че няма да стигнем много далеч с това... Да опитаме ли отново, моля?
„ Опитайте се да бъдете по-конкретни, все пак, моля.
Къде бихте искали да извършите проверката и имате ли нужда от помощ, може би, как правилно да преминете процеса? "
I fear we won't get much far with this... Shall we try again, please?
"Try to be more specific, though, please.
Where would you like to do the verification, and do you need some help, perhaps, in how to correctly pass the process?"
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.