Разбираш ли това -
или нещо друго? опитахте ли се да използвате вашето потребителско име / пропуск?
опитайте да ги напишете на - support@sportbro.com
Това ми се случва с едно казино, то просто изчезва за около седмица, след това отново на път ... ако са нови, може би има някакъв проблем със софтуера или базата данни, предлагам ви да изчакате малко ... плащат им се много пари за лиценз / игри, които да бъдат затворени така, виждам, че имат около 50 доставчици или така
Там се казва: SportBro Casino е лицензиран и регулиран от Curacao eGaming в Холандските Антили.
Do u get this -
or something else? did u try to use your username /pass?
try writing them on - support@sportbro.com
This happens to me with one casino, it just disappear for like a week then back on track... if they are new maybe there is some problem with software or database , i suggest u to wait a bit..they are paid a lot of money to licence/games to be shut down like that i see they have like 50 providers or so
It says : SportBro Casino is licensed and regulated by the Curacao eGaming in the Netherlands Antilles.
Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод: