О, видях твоя случай. Ще се радвам, ако на никой не му се наложи да публикува такива тъжни преживявания тук. Половин година е ужасно много време, не бих се надявал. Ако можете да вземете парите, това ще бъде перфектна новина.
Не забравяйте да ни информирате, когато има нещо ново.
Oh I saw your case. I'd be glad if no one had to post such sad experiences here. Half a year is an awful long time, I wouldn't have hoped. If you can get the money, it'll be perfect news.
Be sure to update us when there is something new.
Е, на първо място, винаги е най-добре да прочетете условията за всеки бонус без депозит, за да можете да решите дали си струва да опитате. нали
Тук можете да разгледате някои от тях и със сигурност да ни уведомите как сте се справили.
Well, first of all, it is always best to read the terms for every no deposit bonus so you can decide if it is worth trying. Right?
Here you can check out some of them and surely let us know how you went.
И в случай, че бъдете предупредени за нещо, заповядайте при нас. Ние винаги обичаме да подкрепяме играчи, дори само като обсъждаме мнения.
And in case you would be alerted about anything, come to see us. We're always fond of supporting players, even just by discussing opinions.
За какво казино говорим?
Също така, виждате ли какво е заглавието на темата? Може би ще е добре да се придържаме малко към темата.😉
What casino are we talking about?
Also, do you see what the thread title is? Maybe it would be good to stick to the topic a bit.😉
Използвате ли ги често или не толкова, имам предвид бонуси под формата на кешбек?
Придържайки се към темата и темата, имали ли сте някога оттегляне, което е продължило изключително дълго време? 🙂
Do you use them often or not so much, I mean bonuses in form of cashback?
Staying on topic and thread, have you ever had a withdrawal that lasted an extremely long time? 🙂
www.lottomat.com
Те са много трудни. Направих теглене от 10.02.2025 г. и вече не отговарям на имейли. не препоръчвам. Много незаинтересован.
www.lottomat.com
They are very difficult. I made a withdrawal from 10.02.2025 and I no longer respond to e-mails. I do not recommend. Very disinterested.
Здравейте, казиното каза ли ви защо чакате повече от две седмици? Това първото ви теглене ли е? Трябваше ли да предоставим на казиното някакви документи или не?
Бих искал също да добавя, че даваме на казината 14 дни да платят на играч и ако не го направят, препоръчвам да подадете жалба при нас.
Мислите ли, че ще ви е интересно? Нашият екип ще се опита да ви помогне.
Ако е така,ето линк , където можете да го отворите. ⬅️
Междувременно ще чакам отговор на въпросите.
Hi, did the casino tell you why you have been waiting for more than two weeks? Is this your first withdrawal? Was it necessary to provide the casino with any documents or not?
I would also like to add that we give casinos 14 days to pay a player and if they fail to do so I recommend filing a complaint with us.
Do you think you would be interested? Our team would try to help you.
If so here is a link where you can open it. ⬅️
In the meantime, I'll wait for a response to the questions.
Добре дошли
Направих още 2 тегления, като най-голямата сума беше 305 евро. пише, че lottomat.com вече няма валиден лиценз. И да, минаха повече от 15 дни.
Welcome.
I made 2 more withdrawals, the largest amount being 305 euros. it says that lottomat.com no longer has a valid license. And yes, more than 15 days have passed.
Е, би било хубаво да отговорите на въпросите ми, за предпочитане на всичките.
Виждам, че са минали повече от две седмици, така че бих посегнал за жалбата и видях, че вече сте успели.
Отново, казиното поиска ли ви документи за потвърждение?
Well it would be nice to answer my questions preferably all of them.
I see that it's been more than two weeks, so I'd reach for the complaint, and I saw that you've already succeeded.
So again, did the casino ask you for any verification documents?
Питали ли сте ги също каква е причината да отнеме толкова време? Казаха ли ви нещо съществено?
Have you also asked them what is the reason why it is taking so long now? Did they tell you anything relevant?
„Веднъж ми отговориха. И след това те вече не отговаряха."
„They answered me once. And after that, they didn’t reply anymore."
Колко време си чакаш парите, ако мога да знам? Щом все още са в процес, надявам се, че няма да отнеме много време. Знаете ли на какъв етап е вашето оттегляне в профила ви?
How long have you been waiting for your money if I may know? As long as they are still in the process, I hope it won't take long. Do you know what stage your withdrawal is in your profile?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.