Здравейте, мисля, че почти всяко казино се бори с подобни неща и понякога тегленията могат да бъдат по-бавни. От това, което научих и прочетох, най-добре е да се съсредоточите върху потребителски отзиви или оплаквания, за да започнете, ако все още не сте получили отговор от играчи. Те са източник на информация от играчите и затова можете да добиете представа как работи казиното. Един потребителски преглед е дори от играч от вашата страна и е доста изчерпателен, така че можете да го прочетете.
Що се отнася до оплакванията, казиното е разрешило всички досега, което създава добро впечатление, ако нещо се обърка.
Така че, ако не получите парите си, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем. Разбира се, даваме на казината 14 дни, за да направят всички необходими проверки и да изпратят средствата. След това време ще се свържем с казиното, ако нищо не се промени.
Те също са лицензирани, така че ако не се справим правилно, можете да се свържете с органа, но настоящият лиценз не е от най-добрите, според мен, и доста често е трудно изобщо да получите отговор от тях.
Това е, което мога да ви кажа досега, и бих могъл също да спомена тема за това конкретно казино, където можете да прочетете повече. Можете да го намерите тук: https://casino.guru/forum/casinos/crownplay-casino---general-discussion
Надявам се да успеете да вземете всичко и накрая да останете доволни.
Ако имате актуализация, не забравяйте да ме уведомите.
Късмет. ☘️
Hi, I think almost every casino struggles with this kind of thing and sometimes the withdrawals can be slower. From what I've learned and what I've read, it's best to focus on user reviews or complaints to start with if you haven't heard back from any players yet. These are a source of information from the players and therefore you can get an idea of how the casino works. One user review is even from a player from your country and quite comprehensive so you can read it.
Regarding complaints, the casino has solved all of them so far, which gives a good impression if something goes wrong.
So if you don't get your money, you can contact us and we will try to help. Of course we give the casinos 14 days to make all the necessary checks and send the funds. After that time we will contact the casino if nothing changes.
They are also licensed, so if we don't get it right you can contact the authority, but the current license is not one of the better ones I would say, and it's quite often hard to get a response from them at all.
That's what I can tell you so far, and I could also mention a thread on this particular casino where you can read more. You can find it here: https://casino.guru/forum/casinos/crownplay-casino---general-discussion
I hope you manage to get everything and you will be satisfied in the end.
If you have an update, be sure to let me know.
Good luck. ☘️
Автоматичен превод: