ФорумОбщи дискусии свързани с хазартТрябва ли казината да възстановяват депозити, ако kyc не е потвърден

Трябва ли казината да възстановяват депозити, ако kyc не е потвърден

преди 1 месец от Casino11111
|
523 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец

какво се случва с вашите депозити, ако казиното никога не потвърди акаунта ви?


не трябва ли казиното да възстановява депозити?


Имам приятел, всъщност се чувствам много зле за нея, тя мислеше, че акаунтът й е потвърден, защото беше подала идентификацията си и беше изтеглена. Тя е направила няколко депозита. Тя депозира над $1000 тази седмица и в крайна сметка поиска теглене за $700. Казиното не иска да й плати и иска документи. Тя каза, че не може да намери шофьорската си книжка никъде и вече я е заредила, преди да отиде в МВР при проверката на системата и показва, че е одобрена. Тя помоли казиното просто да възстанови депозитите, докато стигне до мястото за шофьорска книжка, за да получи нова, което ще отнеме поне месец. Цял ден плаче, че е депозирала толкова много и не може да си върне нищо.


защо казината позволяват на играчите да депозират толкова много пари, когато казиното знае през цялото време, че няма да им позволят да теглят??? От нейна страна нейният акаунт казва одобрен.


според мен, ако не можете да изтеглите и казиното реши да не одобри или потвърди сметката, всички депозити трябва да бъдат възстановени. Никой просто не изпраща пари на казина, знаейки, че няма шанс за теглене.

Автоматичен превод:
Casino11111
преди 1 месец

Хей, за какво казино говориш?

Относно самия проблем виждам че става дума за проверка. Колко време вашият приятел се опитва да потвърди? Тя била ли е проверена веднъж и казиното отново иска някакви документи, така че това е допълнителна проверка? Ако трябва да качи шофьорската си книжка и я няма, опитвала ли се е да попита казиното дали е възможно да предостави някакъв друг документ?

Само когато проверката е успешна, тя ще може да изтегли парите, така че ще трябва да премине през този процес.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не съм сигурен какво се е случило с него. Дано се е оправила.

Автоматичен превод:
Casino11111
преди 1 месец

О, мислех, че се опитваш да й помогнеш, но очевидно искаше да споделиш само общ опит.

Няма значение, благодаря ви за това и се надявам тя да го разреши успешно. 🙂

Ако не, можете да я насочите към нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини