Тегленията са много бързи в по-големи и по-добри казина (ако сметката ви вече е потвърдена). Бих казал, че всичко зависи от нивото на автоматизация в казиното и вашите методи на плащане.
Спомням си, че когато работех в казино, ВСИЧКИ заявки за теглене трябваше да бъдат проверявани ръчно, така че например имате календар и сте отбелязали там, че Даниел - Skrill - 09.00 - 10.00. След това трябваше да преминете хронологично през всички искания за теглене до Skrill, които бяха подадени между 9-10 и да се справите с тях. Понякога имаше повече тегления, по-малко наличен персонал (почивни дни, официални празници) или някакъв важен метод на плащане спря да работи поради проблеми от страна на доставчика. След това създаде изоставане. Не можахте да одобрите някои тегления, които чакаха там повече от 24 часа и когато най-накрая успяхте да го направите, вече имате много по-нови тегления в опашката.
След това внедрихме автоматизирана система. По принцип, когато акаунтът ви е бил потвърден и са изпълнени някои други условия, които не искам да посоча, вашето теглене е одобрено автоматично. Това може много да ускори процеса.
Според моя опит бавният процес на теглене обикновено се дължи на проблемите от страна на доставчика на плащания или недостатъчно персонала на разплащателния отдел в казиното, където играете.
Получаването на парите веднага или 4 часа след тегленето е обработено по принцип невъзможно, ако казиното няма сметка в същата банка като вас. Светът не работи по този начин. Ако казиното има банкова сметка в Русия, банката не може да я обработи толкова бързо, че местната ви банка в Обединеното кралство да получи парите в рамките на няколко часа или незабавно. Това са международни парични преводи и те отнемат известно време, обикновено няколко дни.
The withdrawals are very fast in bigger and better casinos (assuming your account is already verified). I'd say it all depends on the level of automation in the casino and your payment methods.
I remember that when I worked in a casino, ALL withdrawal requests had to be checked manually so for example you had a calendar and you marked there that Daniel - Skrill - 09.00 - 10.00. Then you had to go chronologically through all withdrawal requests to Skrill that were submitted between 9-10 and deal with it. Sometimes, there were more withdrawals, less staff available (weekends, public holiday) or some important payment method stopped working due to issues on the provider's side. Then it created a backlog. You couldn't approve some withdrawals that have been waiting there for more than 24 hours and when you finally could do that, you already had plenty of newer withdrawals in the queue.
Then we implemented an automated system. Basically, when your account was verified and some other conditions that I don't want to specify were met, your withdrawal has been approved automatically. That can speed up the process a lot.
According to my experience, the slow withdrawal process is usually caused by the issues on the payment provider's side or understaffed payment department in the casino where you play.
Getting the money immediately or 4 hours after the withdrawal has been processed in basically impossible if the casino doesn't have an account in the same bank as you. The world doesn't work this way. If the casino has a bank account in Russia, the bank can't process it so quickly that your local bank in the UK would have the money within few hours or instantly. These are international money transfers and they take some time, usually few days.
Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод: